Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisukas oletettua pienempi putiikki

15.03.2008 |

Siis eihän voi olla totta! Olen monasti selaillut Sisukas.nettiä ja suunnitellut hankintoja jos jonkinlaista.

Nyt kerrankin olisin kerännyt isomman satsin vaatetta ostettavaksi ekaa kertaa niin eihän tuolla ole oikeasti mitään saatavilla!

Valikosta löytyy kokoja, osassa koko kokohaarukka ja osassa hajakokoja, mutta kun siirtäisin tuotteen Ostoskoriin niin ' tuotetta ei tällä hetkellä ole saatavilla' .

Rupesin oikein kahlaamaan tuotteita läpi, niin tämä toistuu ja toistuu. Yhtä Katvigin paitaa oli peräti 2 varastossa.

Näin kai saadaan näyttämään tuotevalikoima laajalta.

Onko muille samaa tullut eteen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli uutuustuotteissa monesti olen huomannut, että 1kpl/koko löytyy. Mutta näin taitaa olla muutamassa muussakin kotimaisessa nettikaupassa. Tosin se olis tietty kiva, että näkyisi heti, ettei jotain kokoa ole enää saatavilla...

Vierailija
2/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

marrasfantti:

eli uutuustuotteissa monesti olen huomannut, että 1kpl/koko löytyy. Mutta näin taitaa olla muutamassa muussakin kotimaisessa nettikaupassa. Tosin se olis tietty kiva, että näkyisi heti, ettei jotain kokoa ole enää saatavilla...

Ihan vaikka jotkut Pompiinkin kengät tai haalarit, niin niitä tulee vain se yksi per koko per väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikääpäs itse kannattaako kovin suuren varaston pitäminen sesonkituotteissa...

Vierailija
4/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattavaa vai ei, mutta tuotemäärä näyttää laajalta, vaikka todellisuudessa ei olekkaan mitään saatavilla. Kauppa on pidettävä ajantasalla, tuotteet jotka on loppu on otettava myös pois esiltä.

Vierailija
5/14 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaarnis2:

kannattavaa vai ei, mutta tuotemäärä näyttää laajalta, vaikka todellisuudessa ei olekkaan mitään saatavilla. Kauppa on pidettävä ajantasalla, tuotteet jotka on loppu on otettava myös pois esiltä.

Ei kai se mikään laki ole? Siis toki kuluttajalle inhottavaa, mutta ei pieniltä kauppiailta voi ihmeitä vaatia ts. että nettisivuilta heti häviäisi loppuunmyydyt tuotteet kokonaan. Jos varastotilanne näyttää sivuilla kuitenkin nollaa, niin ei kai siinä kukaan mitään häviä?

Vierailija
6/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun mielestäsi siis koko tuote poistaa valikosta jos kaikkia kokoja ei enää ole saatavilla? Vai ymmärsinkö nyt jotenkin väärin?

Loppuuhan nuo koot välillä ihan tavallisistakin kaupoista ja jopa suurten ketjujen myymälöistä, niin miksei siis nettikaupoistakin.

kaarnis2:

Siis eihän voi olla totta! Olen monasti selaillut Sisukas.nettiä ja suunnitellut hankintoja jos jonkinlaista.

Nyt kerrankin olisin kerännyt isomman satsin vaatetta ostettavaksi ekaa kertaa niin eihän tuolla ole oikeasti mitään saatavilla!

Valikosta löytyy kokoja, osassa koko kokohaarukka ja osassa hajakokoja, mutta kun siirtäisin tuotteen Ostoskoriin niin ' tuotetta ei tällä hetkellä ole saatavilla' .

Rupesin oikein kahlaamaan tuotteita läpi, niin tämä toistuu ja toistuu. Yhtä Katvigin paitaa oli peräti 2 varastossa.

Näin kai saadaan näyttämään tuotevalikoima laajalta.

Onko muille samaa tullut eteen?

Vierailija
7/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoitti sitä, että paidasta voi ostoskoriin lisätessä valita vaikka koon 80 cm. Sitten paitaa ei tuossa koossa löydy, vaikka koko valikossa onkin.

Minulle on kahdesti käynyt noin ihan toisten verkkokauppojen kanssa. Toisessa paidan sai lisättyä ostoskoriin ja maksoin koko tilauksen ennakkolaskulla. Sitten ilmoitettiin, että paitaa ei olekaan, vaikka se näkyi sekä tilausvahvistuksessa että maksamassani laskussa. Rahoja ei ole tullut takaisin vielä eikä paitaakaan. Täytyy taas ensi viikolla kysyä rahojen perään. Toisella kerralla sain myös ennakkolaskun, mutten ehtinyt maksaa sitä ennen kuin ilmoittivat, että tuotetta ei löydy. Kumpikaan kauppa ei ole tässä ketjussa mainittu.

Vierailija
8/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä onnistunut tuolla Sisukkaan sivuilla laittamaan ostoskoriin sellaista tuotetta, jota ei ollut enää myytävänä. Vaan Tällainen teksti tulee ruutuun: " Info: Valittu määrä ylittää varastomäärän.Tällä hetkellä 0 tuotetta saatavilla."

Enkä myöskään löytänyt yhtään tuotetta mitä ei löytyisi missään koossa. Onhan se ihan luonnollista, että kaikkia tuotteita ei lyödy enää joka koossa.

Mun mielestä tuo Sisukas on kiva kauppa. Aina oon saanut hyvää asiakaspalvelua ja nopeat toimitukset. Uusien mallistojen esiin laittamisessa ois kyllä toivomisen varaa.

Vierailija
9/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisukas on ollut (ja on edelleen) yksi mun lemppari kotimaisista nettikaupoista ja täytyy sanoa ettei ole ollut tuollaisia ongelmia koskaan tilatessa. Ehkä siellä alkaa olemaan vaatteet nyt vähissä? Ja kuten joku muukin mainitsi täällä jo niin loppuuhan ne vaatteet ihan normaaleissakin kaupoissa. :o)

Vierailija
10/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoskoriin kyll' saa tuotteita, mutta sitten ilmoittaakin, että on loppunut. On todella aikaa vievää

Vierailija
11/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vain hieman (tai välillä aika paljonkin) häiritsee se, että uusien tuotteiden päivitys ja muutenkin aikataulut eivät tunnu pitävän lainkaan paikkansa.Nettisivuilla saattaa olla että " lisäale käynnissä" ja moneen päivään ei oikeasti tapahdu mitään eikä mitään lisäalea kuulu.Sama juttu esim. uusien tuotteiden päivitysten suhteen.Itse en ainakaan jaksa kovin kauan odotella esim. uutta mallistoa joltain merkiltä kun ulkomaisissa nettikaupoissa samat tuotteet ovat olleet myynnissä jo kuukausi sitten.

Vierailija
12/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten joku on onnistunut saamaan tuolla Sisukkaassa ostoskoriin sellaisia tuotteita, joita ei ole enää saatavilla.

Kävin kokeilemassa usempaa tuotetta ja aina kun jotain vaatetta/tavaraa ei ole saatavilla tulee aiemminkin lainaamani teksti: Info: Valittu määrä ylittää varastomäärän.Tällä hetkellä 0 tuotetta saatavilla.

Vierailija
13/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö muka kukaan muu ole yrittänyt tilata esim HM:ltä tai Ellokselta jotain, jota näyttäisi olevan varastossa ja sitten kun yrittää siirtää ostoskoriin, tuleekin tuo herja, että tavara on loppunut? HM:llä se " loppunut vaiht.ehto" tms teksti tietysti tulee aika nopeasti näkyville, mutta volyymitkin on tietysti eri luokkaa.

Samoin jos pitkään surffailee ja klikkailee ostoksia ostoskoriin (ja jos siis ko nettikauppa ei varaa tuotteita heti, kun ovat ostoskorissa) voi hyvin tapahtua, että siinä vaiheessa, kun siirtyy maksamaan, tulee ilmoitus, että tuotetta ei ole saatavissa. Pahimmillaan tietysti pystyy maksamaan ja jälkikäteen vasta tulee tieto, ettei olekaan saatavilla. Eli riippuu ihan siitäkin miten nettikaupan varastosaldojen päivitys on rakennettu, päivittyykö koko ajan vaiko tietyin väliajoin.

Vierailija
14/14 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan mulla on käynyt niin, että tilasin UK:sta ja se veloitettiin visalta. Tämän jälkeen tuli ilmoitus, että kaikki tilaamani ovat loppuneet, palauttavat rahat. No onneksi en tilannut kuin kolme tuotetta, kurssitappiota tuli...

minmax:

Pahimmillaan tietysti pystyy maksamaan ja jälkikäteen vasta tulee tieto, ettei olekaan saatavilla. Eli riippuu ihan siitäkin miten nettikaupan varastosaldojen päivitys on rakennettu, päivittyykö koko ajan vaiko tietyin väliajoin.