lapset menee huomenna virpomaan. Pukemisvinkkejä kaipaan ja kasvomaalausvinkkejä myös.
Kommentit (9)
parhaimmat virpojat tulevat ovelle omina itsenään.
jotka saapuvat pihaan jollain mopolla päristellen, ja huiskivat havulla ja pyytävät rahaa.
Virvotaan vain ja toivotetaan hyvää pääsiäistä.
Ne on trulleja ne noidan näköiset, ja ne liikkuu vasta viikon päästä lauantaina.
Tykkään kuitenkin tulla virvotuksi ja olen varautunut muutamalla pikku suklaapatukalla'
Omia en ainakaan päästäisi missään nimessä vieraitten oville kun nykyään on niin kaikenlaista huume ja pedofiiliporukkaa joita saa pelätä.
Tietty eri asia jos menee jollekkin tutuille tai sukulaisille virpomaan.
Ihan oikeesti kuka nykyään uskaltaa päästää lapsensa virpomaan?
ei ole karkkia, mutta rahaa kai voi vähän antaa? 12 jälkeen mieluiten virpominen
minä kun en asuttomille anna palkkaa enkä kuuntele virpomistakaan
Vanhin (poika) on kohta 5 v ja mä olin suunnitellut, että olisi mennyt siskonsa kanssa TUTUILLE NAAPUREILLE virpomaan. Ensin olikin ihan innoissaan, mutta ei sitten kuitenkaan halunnut. Ehkä ensi vuonna. En mä itsekään päästäisi edes kouluikäisiä lapsia vieraiden ovien taakse virpomaan (niin kuin itse lapsena 80-luvulla kävin), mutta ois ollut kiva käydä virpomassa tutuille naapureille (siis niille, joiden tiedän tykkäävän, jos lapset käyvät virpomassa). Täällä ei vieraat lapset kyllä edes pääse virpomaan, kun kerrostalojen alaovet ovat lukossa... Silti kaapissa on yksi pikku-suklaamunapussi, jos joku naapurilapsi kävisi huomenna.
Vaatteiksi huivi päähän, joku villatakki, ja kerroksittain hameita, yrität etsiä jonkun kukallisen tai pilkullisen tms. hauskan hameen päällimmäiseksi. Huivi harteille myös. Ja kori tai pussukka palkkaa varten ja joku luuta käteen.