Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan halua keskustella lesboudesta?

Vierailija
15.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaksi hyvää ystävääni ovat lesboja, ja ystäväpiiriini kuuluu useita biseksuaaleja sekä homoja.

2

Vierailija
2/7 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hetero, parisuhteessa miehen kanssa, mutta joskus ihastun naiseen. Katson naisia aivan eritavalla kuin miehiä. En ole itseasiassa usein miehiä katsonutkaan " sillä silmällä" . Ihastun persoonaan ja ihmiseen, en sukupuoleen.

Tällä hetkellä olen ihastunut kahteen naiseen, yhteen laulajaan ja yhteen opettajaan. Tai, onko se nyt ihastumista, mitään en aio tehdä (ainakaan tuon laulajan suhteen.. :D :D ), mutta kun katson heitä, tulee todella ihana, lämmin tunne. :)

Mites ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastun ihmiseen, en sukupuoleen.

2

Vierailija
4/7 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä naiset ovat 98 prosenttisesti bitä tai lesboja. ennen ihmettelin lesboystävieni väittämää, ettei lesbot ihastu tai katsele heteronaisia, nyt ymmärrän sitä, en minäkään iske silmiäni heteroon, siihen " perinteiseen kauniiseen naiseen" . Molemmat nämä ihastuksenkohteeni ovat vähän " miehekkäämpiä" , ei kuitenkaan mitään rekkakuskeja. Pukeutumisessa vivahde miesmäisyyttä, eivät meikkaa jne, mutta kuitenkin molemmissa on oma naisellisuus.

Olen miettinyt usein, mikä minussa on, olenko sittenkin bi? Mistä johtuu että haluan olla miehen kanssa parisuhteessa mutta silti ihastun naisiin, en miehiin. Voi olla, että aidan toisella puolella ruoho on vihreämpää, ehkä kokeilunhalu tms, mutta sitten päädyin siihen, että nainen tuo ja luo jonkinlaista turvaa, turvallisuutta, hän tietää paremmin mistä tykkään ja ymmärtää ehkä paremmin ajatuksiani..

Vierailija
5/7 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on lapsiakin 3. Onnettomien/onnellisten sattumien seurauksen tapasin naisen, johon aikaa myöten ihastuin tai jopa rakastuin. En koskaan ollut tuntenut sellaisia tunteita miehiin, joten nyt vasta voin sanoa tietäväni mitä rakkaus on. Laulujen sanat ym saivat aivan uuden merkityksen.

No, tiemme erosivat ja ajattelin että hän oli niin erityinen, että siksi kävi miten kävi. En uskonut että niin voisi käydä koskaan enää. Mutta niin vain kävi ja olen aivan sekaisin nyt!

ap

Vierailija
6/7 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tietäväni ap, hieman mitä tunnet. Itse en ole rakastunut kuin omaan mieheeni, ja meillä on todella hyvä suhde, mutta joskus mietin näitä asioita. Kun tapaa jonkun naisen.. Ja sitä katsoessa ja kuunnellessa tulee niin hyvä tunne. Minullakin on lapsi. Olen ajatellut niin, että hyvä että koen tällaisia tunteita, se auttaa kasvattamaan lapsen suvaitsevaiseksi, ja toisaalta vastaanottamaan ja suhtautumaan hyvin siihenkin tietoon, että jos hän joku päivä ilmoittaa seurustelevansa saman sukupuolen kanssa. :)

Vierailija
7/7 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osaan suhtautua asiaan oikein. Mä vaan haluan heidän olevan onnellisia elämässään etc. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi