Nyt jos joku vois auttaa :-(((((
Uskoin todella, että ihmiselle ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa. Kauan jaksoinkin, mutta nyt en enää.
Tilanne on nyt niin kamala, että en tosiaan tiedä miten tästä eteenpäin. Todella ikävien asioiden suma alkoi jo aikaa sitten, ja jatkuu vaan.
Olen sekä henkisesti että fyysiseti niin loppu, että pelottaa omat ajatukset. Mies juomassa, uhoaa puhelimessa, käy oven takana ja sit taas häipyy. Lapset huutaa ja tappelee. Mulla ei ole ystäviä, ei rahaa, ei työtä, ei terveyttä, ei miestä.
Mulla ei ole mitään, EI MITÄÄN, muuta kuin lapset ja nyt tuntuu, että nekin on tahallaan minua vastaan.
En jaksa. Hirttosilmukka kiehtoo :-(((((
Kommentit (4)
vaikka välillä ovatkin raivostuttavia, niin et heitä varmaan pois antaisi? Sinä olet nyt lapsillesi kaikki, kaikessa, joten unohda se hirttosilmukka. sillä jos sinua ei olisi, miten kävisi lapsillesi, tod. näköisesti syyttäisivät koko loppuelämänsä itseään, kun äiti ei jaksa. Onko sinulla sukulaisia, tai ystäviä, jotka voisivat auttaa?
Jos tuo kaikki on kirjaimellisesti totta, niin aika kurjasti sinulla on asiat. Minkäikäiset lapset? Tuskin ne tahallaan sua ärsyttää, oireilevat vaan sinun pahaa oloasi. Voisitko yrittää heidän takiaan tsempata? Jotta he voivat aikuisina olla ylpeitä äidistään, joka jaksoi vaikka oli vaikeaa??
Mikä terveydessäsi reistailee? Miksi sulla ei ole työtä? Ystäviä? Melkein kaikkeen voit jollain tasolla vaikuttaa. Yritä! Ei tarvitse ainakaan jälkikäteen harmitella, ettet yrittänyt tarpeeksi.
VOIMIA!
Oikeasti, älä luovuta, huomenna jo voi olla parempi olo!
Jaksa lastesi takia ja tietenkin itsesi takia myös. Lepää kun voit, pyydä apua jostain, älä jää yksin murehtimaan kaikkia asioita.
minullakin on ollut elämässä paljon vaikeuksia, muun muassa todella paha unettomuus, joka on välillä saanut ajattelemaan että pitäisi ottaa vähän liikaa niitä unitabletteja. Voimia sinulle! kyllä kaikki vielä hyvin menee. voit soittaa kriisipuhelimeen, ne voivat siellä auttaa myös.