Moi! Onko lahtelaisia täällä? ov
Olen uusi palstailija (ja uusi lahtelainen) ja kiinnostunut, onko muita lahtelaisia palstailemassa. Missä voisi tavata mukavia ihmisiä Lahdessa? (Vai lahessa, kuinka se menee?) Ja mistä töitä sh:lle? Kukaan.....?
Kommentit (17)
mitkä Päijät-Hämeen keskussairaalan osastot on mukavimpia? mulla kokemusta eri paikosta (kirra, sisukset, pskiatriakin) eli minne kannattais itseään tyrkyttää?
-ap
Vierailija:
Vakipaikat taitaa olla aika paljon vuodeostastoilla, mikä ei ole vissiin se mieluisin työpaikka. Päijät-Hämeen keskussairaalaan pääsee varmaan ainakin sijaistamaan osastoille.2
Mutta minulla on monta tuttua jotka ovat talossa töissä tai sijaistavat pitkiäkin sijaisuuksia. Varmaan mol on paras paikka etsiä töitä. Mutta Lahti on muuten oikein mukava ja sopivan kokoinen kaupunki. Ihmiset ovat ehkä vähän jäyhiä ja hitaasti lämpeneviä.
2
myös kaupunginsairaalasta (keskustassa), eiköhän sieltäkin töitä löydy!
mullekin kelpais uudet, mukavat tuttavuudet! mulla on vähä yli 3 v poika. onko sulla lapsia?
ei (vielä) oo mut täällä tykkään siitä huolimatta palstailla.
ap
Vierailija:
Olen uusi palstailija (ja uusi lahtelainen) ja kiinnostunut, onko muita lahtelaisia palstailemassa. Missä voisi tavata mukavia ihmisiä Lahdessa? (Vai lahessa, kuinka se menee?) Ja mistä töitä sh:lle? Kukaan.....?
ja mistä muutat, minne päin Lahtea muutat, minkä alan ihminen olet, entä puolisosi? kun itse olen ihan " tavis" .
ap
Vierailija:
mullekin kelpais uudet, mukavat tuttavuudet! mulla on vähä yli 3 v poika. onko sulla lapsia?
myös lahdesta. onko meitä täällä muka näin vähän???
helsingistä asemantaustaan muuttamassa. kahdestaan lapsen kanssa muutamme.
Tosin olen hollolasta, mutta lasken sen lahteen, koska lahti oli ennen kylä hollolan kunnassa
myös Lahdesta. lähihoitaja. Töitä tosiaan löytyy niin phks:sta kuin kaupunginsairaalastakin.
T: Lapseton myös vaikka täällä palstailenkin : )
kaupunginsairaalassa ei ole psykan osastoja. Siellä on medonen osastoja ja pitkäaikais-/ kuntoutusosastoja. Phks:ssä olen itse työskennellyt vuosia erilaisilla osastoilla, lähinnä akuuteilla ja vakipaikka on ollut vuosia. Työvoimapula on Lahdessa sairaanhoitajien kohdalla aivan arkipäivää eli rohkeasti vain töihin ja etsimään omaa osastoa.
Terkuin yksi lahtelainen sh
osastolla itse olet? viihdytkö? vinkkejä minne kannattaisi mennä tai minne EI kannata mennä?
Vierailija:
kaupunginsairaalassa ei ole psykan osastoja. Siellä on medonen osastoja ja pitkäaikais-/ kuntoutusosastoja. Phks:ssä olen itse työskennellyt vuosia erilaisilla osastoilla, lähinnä akuuteilla ja vakipaikka on ollut vuosia. Työvoimapula on Lahdessa sairaanhoitajien kohdalla aivan arkipäivää eli rohkeasti vain töihin ja etsimään omaa osastoa.Terkuin yksi lahtelainen sh
on sit monta! kivaa....
T. yksi paljasjalkainen lahesta
Vakipaikat taitaa olla aika paljon vuodeostastoilla, mikä ei ole vissiin se mieluisin työpaikka. Päijät-Hämeen keskussairaalaan pääsee varmaan ainakin sijaistamaan osastoille.
2