Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moi! Onko lahtelaisia täällä? ov

Vierailija
14.03.2008 |

Olen uusi palstailija (ja uusi lahtelainen) ja kiinnostunut, onko muita lahtelaisia palstailemassa. Missä voisi tavata mukavia ihmisiä Lahdessa? (Vai lahessa, kuinka se menee?) Ja mistä töitä sh:lle? Kukaan.....?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipaikat taitaa olla aika paljon vuodeostastoilla, mikä ei ole vissiin se mieluisin työpaikka. Päijät-Hämeen keskussairaalaan pääsee varmaan ainakin sijaistamaan osastoille.

2

Vierailija
2/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä Päijät-Hämeen keskussairaalan osastot on mukavimpia? mulla kokemusta eri paikosta (kirra, sisukset, pskiatriakin) eli minne kannattais itseään tyrkyttää?

-ap

Vierailija:

Vakipaikat taitaa olla aika paljon vuodeostastoilla, mikä ei ole vissiin se mieluisin työpaikka. Päijät-Hämeen keskussairaalaan pääsee varmaan ainakin sijaistamaan osastoille.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on monta tuttua jotka ovat talossa töissä tai sijaistavat pitkiäkin sijaisuuksia. Varmaan mol on paras paikka etsiä töitä. Mutta Lahti on muuten oikein mukava ja sopivan kokoinen kaupunki. Ihmiset ovat ehkä vähän jäyhiä ja hitaasti lämpeneviä.

2

Vierailija
4/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kaupunginsairaalasta (keskustassa), eiköhän sieltäkin töitä löydy!

Vierailija
5/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin kelpais uudet, mukavat tuttavuudet! mulla on vähä yli 3 v poika. onko sulla lapsia?

Vierailija
6/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei (vielä) oo mut täällä tykkään siitä huolimatta palstailla.

ap

Vierailija:

Olen uusi palstailija (ja uusi lahtelainen) ja kiinnostunut, onko muita lahtelaisia palstailemassa. Missä voisi tavata mukavia ihmisiä Lahdessa? (Vai lahessa, kuinka se menee?) Ja mistä töitä sh:lle? Kukaan.....?

Vierailija
7/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistä muutat, minne päin Lahtea muutat, minkä alan ihminen olet, entä puolisosi? kun itse olen ihan " tavis" .

ap

Vierailija:

mullekin kelpais uudet, mukavat tuttavuudet! mulla on vähä yli 3 v poika. onko sulla lapsia?

Vierailija
8/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lahdesta. onko meitä täällä muka näin vähän???

Vierailija
9/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingistä asemantaustaan muuttamassa. kahdestaan lapsen kanssa muutamme.

Vierailija
10/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen hollolasta, mutta lasken sen lahteen, koska lahti oli ennen kylä hollolan kunnassa

Vierailija
11/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Lahdesta. lähihoitaja. Töitä tosiaan löytyy niin phks:sta kuin kaupunginsairaalastakin.

T: Lapseton myös vaikka täällä palstailenkin : )

Vierailija
12/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatrisia osastoja?

Vierailija
13/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on Lahesta;)

Vierailija
14/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunginsairaalassa ei ole psykan osastoja. Siellä on medonen osastoja ja pitkäaikais-/ kuntoutusosastoja. Phks:ssä olen itse työskennellyt vuosia erilaisilla osastoilla, lähinnä akuuteilla ja vakipaikka on ollut vuosia. Työvoimapula on Lahdessa sairaanhoitajien kohdalla aivan arkipäivää eli rohkeasti vain töihin ja etsimään omaa osastoa.

Terkuin yksi lahtelainen sh

Vierailija
15/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolla itse olet? viihdytkö? vinkkejä minne kannattaisi mennä tai minne EI kannata mennä?

Vierailija:

kaupunginsairaalassa ei ole psykan osastoja. Siellä on medonen osastoja ja pitkäaikais-/ kuntoutusosastoja. Phks:ssä olen itse työskennellyt vuosia erilaisilla osastoilla, lähinnä akuuteilla ja vakipaikka on ollut vuosia. Työvoimapula on Lahdessa sairaanhoitajien kohdalla aivan arkipäivää eli rohkeasti vain töihin ja etsimään omaa osastoa.

Terkuin yksi lahtelainen sh

Vierailija
16/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sit monta! kivaa....

T. yksi paljasjalkainen lahesta

Vierailija
17/17 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös! =)