Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa flunssaa jossa yököttää??

Vierailija
14.03.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muilla kokemuksia?

Vierailija
2/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki mitä suuhunsa laittaa yököttää, lima kurkussa taitaa olla syynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli pari viikkoa sitten kauhea flunssa. Siinä oli oikein sellainen krapulayökötys. Yökötys lähti tavallaan päästä, kun huimasti, jos oli hetkenkään jalkeilla. Oksennus meinasi ryöpsähtää monta kertaa.

Vierailija
4/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän rankka kuume, joka vetää ihan petipotilaaksi n. viikoksi ja sitten monille tulee oireiden muka-parannuttua sellanen oksennus-tunne. Huimaa ja pyörryttää ja oksettava olo.

Vierailija
5/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli semmonen. Alkuun ei ruokaa saanu mitenkään alas, joten elin melko pienellä ruokamäärällä muutaman päivän. Söin vaan hedelmiä. Ja oksentelin sit jossain vaiheessa jo ihan topakasti vaikka en ollu siis syöny juurikaan. Tosi kurja tauti.

Vierailija
6/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan oli tosi yököttävä olo eikä pystynyt mitään syömään, jotain kevyttä keittoa oli pakko yrittää kuitenkin syödä. Korkee kuume ja aivan totaalinen väsymys ja pyörrytys. Viikko meni sairastaessa + muutama päivä ennenkuin olin tolpillani. Hirvee tauti.

Vierailija
7/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla oli semmonen. Alkuun ei ruokaa saanu mitenkään alas, joten elin melko pienellä ruokamäärällä muutaman päivän. Söin vaan hedelmiä. Ja oksentelin sit jossain vaiheessa jo ihan topakasti vaikka en ollu siis syöny juurikaan. Tosi kurja tauti.

Vierailija
8/8 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yskii sängyssä päiväunillaan ja meinaa oksentaa... Limaa tuntuu olevan reilusti... Ennen päikkäreitä yski vain vähän...