Onko olemassa flunssaa jossa yököttää??
Kommentit (8)
mutta kaikki mitä suuhunsa laittaa yököttää, lima kurkussa taitaa olla syynä.
Mullakin oli pari viikkoa sitten kauhea flunssa. Siinä oli oikein sellainen krapulayökötys. Yökötys lähti tavallaan päästä, kun huimasti, jos oli hetkenkään jalkeilla. Oksennus meinasi ryöpsähtää monta kertaa.
Hirveän rankka kuume, joka vetää ihan petipotilaaksi n. viikoksi ja sitten monille tulee oireiden muka-parannuttua sellanen oksennus-tunne. Huimaa ja pyörryttää ja oksettava olo.
Mulla oli semmonen. Alkuun ei ruokaa saanu mitenkään alas, joten elin melko pienellä ruokamäärällä muutaman päivän. Söin vaan hedelmiä. Ja oksentelin sit jossain vaiheessa jo ihan topakasti vaikka en ollu siis syöny juurikaan. Tosi kurja tauti.
Koko ajan oli tosi yököttävä olo eikä pystynyt mitään syömään, jotain kevyttä keittoa oli pakko yrittää kuitenkin syödä. Korkee kuume ja aivan totaalinen väsymys ja pyörrytys. Viikko meni sairastaessa + muutama päivä ennenkuin olin tolpillani. Hirvee tauti.
Vierailija:
Mulla oli semmonen. Alkuun ei ruokaa saanu mitenkään alas, joten elin melko pienellä ruokamäärällä muutaman päivän. Söin vaan hedelmiä. Ja oksentelin sit jossain vaiheessa jo ihan topakasti vaikka en ollu siis syöny juurikaan. Tosi kurja tauti.
yskii sängyssä päiväunillaan ja meinaa oksentaa... Limaa tuntuu olevan reilusti... Ennen päikkäreitä yski vain vähän...
Onkos muilla kokemuksia?