Kissasta luovuttava mun takia, niin syyllinen olo
Meillä on ollut jo vuosia kissa, mutta nyt jostain syystä mun allergia on pahentunut niin että hengitys alkaa helposti ahtautua. Ennen pysyi kurissa lääkkeillä.
Meidän pitäisi luopua rakkaasta lemmikistä mun takiani, ja musta tuntuu ihan hirveältä. Mies ilmoitti ettei osallistu vaan asia on ihan mun itse hoidettava. Ja lapset varmaan murtuvat jos/kun kissa lähtee. Mutta mä en enää jaksa olla kipeä koko ajan :-(
Kommentit (4)
Mutta ethän sä ap sille mitään voi. On se ikävää luopua lemmikistä. Varmasti kisu saa hyvän kodin kun jaksaa etsiä ja ilmoitella. Kukaan tuttu ottaisi?
Kaikki tuttavat ja tutun tutut olen käynyt läpi, laitoin imoituksen myös lemmikkipalstalle vaikka ventovieraalle antaminen arveluttaakin.
Pahinta on jos joudun viemään kissan lopetettavaksi mun epäkuntoisen elimistöni takia :-(
ap
Kyllä se löytää uuden kodin. Ilmoituksia, juuri nämä lemmikkipalstat jne soimaan. Mua niin harmittaa kun tuttava ampui täysin terveen ja nuoren kissan koska " ei löytänyt uutta kotia" . Siis kysyi vaan tuttavapiirin eikä edes yrittänyt muita teitä. Kyllä vieraissakin ihmisissä on luotettavia koteja.
Eikä sille löydy uutta kotia jostain teille tutusta paikasta, jossa voisitte käydä katsomassa sitä?