Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan lapseni pelata pleikalla n. 2h päivässä. Eikä lapsi ole mikään levoton tai agressiivinen.

Vierailija
14.03.2008 |

Miksi kaikki sanoo että pelaaminen on pahasta ja se pitäisi rajoittaa minimiin. Millaisiksi teidän lapset pelaamisesta tulee?

Meillä on niinpäin että esim. kotiintullessa puolentunnin pelaaminen rauhoittaa lapsen. Lapsi saa sulkeutua kaikelta muulta.

Ja vaikka viikonloppuna pelaisi 4 tuntia päivässä, niin hyvin ehditään ulkoilla ja tehdä kaikkea muutakin. Yritän että ekaluokkalaisen kanssa lenkkeillään ainakin 20 km viikossa. Kerran viikossa käydään kirjastossa hakemassa uusia kirjoja. Ja yhdessä tehdään pihatöitä ym.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsellaan piirrettyjä joka päivä. hyvin on lapsi kehittynyt, eikä ole mitään ongelmia mun mielestä tullut.

Vierailija
2/3 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin katsellaan aika paljno tv:tä ja hyväksyn pelaamisenkin (hyvillä peleillä) kun ne alkavat kiinnostaa.

Varmaan pointti on siinä, että tekeekö myös muuta. Helposti sellainen istuminen vain passivoittaa, joten täytyy pitää huolta että on säännölliset ruokailut, eikä " muuteta" siihen ruudun ääreen, ja että pääsee ulos päivittäin ja on myös sosiaalinen elämä, puheyhteys perheen kanssa ja liveleikkejä kavereiden kanssa.

Eli rajansa kaikella, mutta ei minustakaan mihinkään 15minuuttiin tarvitse rajata peli tai tvaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just, että olisi kauheeta jos joku rajoittaisi mun sanomalehden lukemisen puoleen tuntiin päivässä. Vastaa mulla varmaan samaa asiaa kuin lapsella pelaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan