Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte, kun pärstä rutistuu? :(

Vierailija
13.03.2008 |

Olen alkanut näyttää kammottavalle. Nuorempana ei tarvinnut meikata eikä laittaa hiuksia, niin näytti hyvälle.

Nyt naama on puna-ruskea-musta-valko-harmaa -laikukas mustine silmänympäryksineen ja ohentunut tukka näyttää lähinnä säälittävältä.

Miten hemmetissä tähän voi tottua, kun siis pakko kai sitä on tottua! Siis että onkin yhtäkkiä joku vatun keski-ikä-tilanne päällä!

Miten olette käsitelleet tätä alkavaa muumioitumista, auttakaaaaaa!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin iho oli kuin vauvan peppu. Nyt kun alkaa huomata vanhenemisen merkkejä, alkaa äkisti lotrata noiden naamarasvojen kanssa. olis kai pitänyt alottaa aiemmin :(

Vierailija
2/4 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on hetkessä kuin teinillä ja saattaapa joku toinen humalainen kehaista hyvännäköseks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei kuitenkaan enää pidä sinua kuumana ja seksikkäänä, ei enää tarvitse laittautua senkään vertaa. Voi haistattaa pitkät kaikelle!

Minusta ainakin oli upeaa, kun ensimmäisen kerran työpaikan bileisiin valmistautuessani tajusin, että munhan EI tarvitse kilpailla ulkonäössä itseäni 20 vuotta nuorempien kissojen kanssa. Eihän ne nuoret kundit missään tapauksessa mua katso, enkä edes HALUA heidän huomiotaan.

Usko tai älä, elämä kyllä jatkuu, vaikka naama rutistuukin. Sisältä olet ihan yhtä hehkeä kuin ennen. Voimia vapautuu kaikelle muulle kivalle, kun ei tarvitse enää käyttää valtavasti aikaa ja energiaa viehättävänä olemiseen.

Vierailija
4/4 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan automaattisesti koen tämän nahistumisen ruumishuoneelle johtavan kehityksen alkuna (vaikka tietysti se kehitys on alkanut jo syntyessä...). :(

Oiskohan tähän jotain itsesuggestiokirjoja saatavilla, siis että miten voisi sisäistää tuollaisen positiivisen asenteen?

Kannattaakos jonkun mielestä harkita jotain silmäpussinkiristyshoitoja tms.?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi