Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko BB-Niko ja sen tyttöystävä vielä yhdessä? Mites Sauli ja Niko?

Vierailija
12.03.2008 |

T. uutispimennossa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä peli se niiden suhde. Joko Noora on suht huono kulissi tai sitten ihan oikeasti niin tyhmä, ettei tajua, mitä peliä jätkät pitävät sen selän takana.

Vierailija
2/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Yhden suudelman vaihtoivat. Vähän eri asia kuin pussailu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden suudelman vaihtoivat. Vähän eri asia kuin pussailu!

Vierailija
4/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieroitusoireet olivat aivan kamalat bb:n loputtua, koko joulukuu siinä meni ja vähän tammikuutakin... nyt en uskalla mennä katsomaan tuota voicen videota vaikka mieli tekisi, pelkään että vanha nisti jää taas koukkuun :(

Vierailija
5/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se niko on mun 19v pikkusiskon kaveri, eikä juuri kiinnosta sen kuulumiset

Vierailija
6/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallimude:


kun se niko on mun 19v pikkusiskon kaveri, eikä juuri kiinnosta sen kuulumiset

olet liian lähellä nähdäksesi selvästi... itse fanitan persoonana enempi saulia kuin nikoa mutta yhdessä ovat aivan mahtavia =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät nyt kiertueella aivan alkoholisoituisi...

Vierailija
8/8 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuo Niko ei ois enää sen Nooran? kans vaan ois tuon Saulin kans :) Jotenkin ne ois niin hyvä pari.. Mitä tuo " rakkauden tunnustus" tuossa videopätkän lopussa sitten tarkoittikaan..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan