Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tikrukakru, Iituli1970 tai puzzle79

12.03.2008 |

tai muut TinyZonesta tilanneet. Olen olettanut että ovat suhteellisen nopeita toimittajia? Mutta tuleeko paketti postiin vai kotiovelle?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut kotona, joten en tiedä olisiko tuotu ovelle, pakettikortti ole sellainen tavallinen eli ei se postin " isokirje" lappunen...

Joten palaan rapostoimaan mitä tuli jne. Haen paketin siis kun pienempi herää unilta : )

Vierailija
2/19 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein olin tyytyväinen materiaaleihin. Päällinen hyvän napakkaa, varmasti kestää kulutustakin mukavasti. Thinsulate-vuori tuntui ihanan pehmeältä ja lämpimältä, tosin tuo vuorihan ei niin sutjakkaasti luista pukiessa, eli jalkaa/kättä ei voi vain pujottaa hihaan vaan vähän auttaa sitten että vuori ei tule ulos...

Mutta yleisilmeeltään aivan ihanat, väritkin : )

Koot vastasivat ReimaTeciä. Eli kokeilin tuota 92cm vastaavaan ReimaTeciin, niin oli aivan saman kokoinen joka puolelta...

Mutta ensi talvea siis odottelemaan, toivottavasti pakkasia ja lunta edes vähän enemmän kuin menneenä ; )

Ja TinyZoneen lähtee tilaus meiltä toistekkin :)))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran Tinyzonesta tilannut ja aina on paketti tullut kotiovelle noin viikossa.

Vierailija
4/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaako tulosta? Olen kyllä päivisin pääsääntöisesti kotona mutta muutama " pakollinen meno" tulossa...

Niin ja tuoko muuten posti vai UPS?

Vierailija
5/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti tuo... Ei soita tulostaan, mutta jos ei ole kotona, niin jättää lapun jolla paketin saa hakea postista " postipojan" kierroksen jälkeen.

Täällä tosiaan tulee roikuttua, kun ei kipeenä ja sängynpohjalla maaten oikeen muutakaa tekemistä ole :)

Vierailija
6/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinuunkin voi aina luottaa : )))))))

Mukavaa päivänjatkoa : )

Vierailija
7/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli postista sain hakea paketin, laatikkoon oli tupsahtanut pakettikortti. Sitä en sitten tiedä, oliko joku käynyt oven takana.

Ja tosiaan aika näppärästi toimittivat nuo tuotteet ja tosi tyytyväinen olen ostoksiini!

Puzzle

Vierailija
8/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut viime viikolla kotona, mutta mies oli. Postinjakaja oli jättänyt kortin, jossa neuvottiin hakemaan paketti postista. Haalari oli niin iso, ettei se olisi mahtunutkaan postilaatikkoon, mutta ei sitä kotiinkaan ollut yritetty tuoda.

Minä sain ilmoituksen tilauksen lähettämisestä eilen, joten epäilen Tinyzonen paketin tulevan viimeistään huomenna tai siis sen kortin, jolla paketin voi noutaa postista. Tosin tällä kertaa haalareita on kolme, joten ehkä siinä menee pitempään.

Meillä laukkaa kyllä kaiken maailman DHL:ää ja UPS:ia, koska rouva on vähän tilannut netistä... Viimeksi DHL oli tuonut kotiin kengät Jenkeistä. Ihan liian helppoa tuo shoppailu netissä!

Iituli

PS. Tullaankos kaikki kertomaan vaikka tähän ketjuun, millaisia Tinyzonen tuotteet olivat? Tilasitteko muuten haalareita?

Vierailija
9/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Tampereella ja paketit on aina tullut siis postin mukana kotiin asti. Aina ei oo paketit mahtunut luukusta sisään, mutta postejooni on soittanut sitten ovikelloa.

En tosin koskaan ole tilannut kuin yhden haalarin + muuta kerrallaan.

Vierailija
10/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa vasta tilasin joten jänskään kuinka käy. Tähän asti ollut reipasta ja nopeaa palvelua, kun korjasivat sen alekoodisekaannuksen. Palaan heti asiaan,kun jotain tapahtuu. Eilen siis tilasin!!

Vierailija
11/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken meidän päikkäreiden aikaan oli tullut Lizetteltä viesti, että tilaamani ruskea/pun. anorakki oli koossa 110 loppu samoin Primingin kengät : (

Otin nyt sitten vaan ne jäljelle jääneet kolme haalaria (mahtavaa luonteenlujuutta että en ottanut mitään tilalle *tuulettaa*). Kaikkea muutakin ihanaa sitten löysin kun olin jo tilauksen tehnyt, mutta katselen sitten vaikka siskoni kanssa joskus kimppatilausta jos nyt kaikki menee ok (mitä en kyllä epäile kun teillä jo hyviä kokemuksia)

Ja TOSIAAN tää netti shoppailu on aivan liian helppoa ja sitä myötä vaarallista ; ) -> tällä lauseella pääsen taas tuonne AV-palsatan nääs-nääs-otsikoihin ; )

Vierailija
12/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lizette oli mullekin laittanut viestiä, kun yhtä haalarin kokoa ei ollut. Pyysin tilalle eri koon. Pian tuli vastaus,että tilaus on ehkä lähtenyt jo tänään, mutta jos ei, niin lisää haalarin. Harmittaa vaan, kun jää tuo 3 kahden hinnalla etu saamatta, jos tuleekin kaksi haalaria.Ihmettelen muutenkin, eikö ne nettisivut oo ajantasalla,kun niitä haalarikokoja oli siellä jäljellä. Muuten kyllä täytyy olla tyytyväinen, kun on noin ripeää palvelua ja tosiaankin sähköposteihin vastataan.

Vierailija
13/19 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt tuoda pakettia. Jätti sitten lapun kun meillä ei päivisin ole ketään kotona. Tänään hain.

Tytölle tuli tuo kukallinen toppahaalari ensi talveksi, mukavan kevyt verrattuna T2H:n haalareihin. Lisäksi tytölle tuo kukallinen kevättakki, joka on todella söpö. Kokoa pienenpikin olisi saattanut mahtua, tässä on hieman pitkät hihat. Lisäksi tytölle parit housut ja tuo 5 sukkahousun paketti.

Pojalle sitten tällä kertaa vain sini-turkoosi sadehaalari. Tuokin mukavanoloista kangasta, vaikkei kyllä kovin kestävää.

Vierailija
14/19 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen Lizette siis laittoi minulle sen ilmoituksen että kenkiä ja anorakkia ei ole. Tänään sain lähetyslistan ja ilmoituksen että paketti matkassa. Siinä on kuitenkin nuo kaikki tilaamani... Mielenkiinnolla odotan mitähän sieltä tulee ja mitä veloitetaan visalta ; )

En viitsi laittaa vielä mitään tiedusteluja tuon suhteen, kun paketti on kuitenkin jo matkalla. Ja etteivät nyt turhasta häiriinny, kun SUOMALAISET ÄIDIT hätäilee ; )

Palaan siis tänne kun paketti perillä : )

Vierailija
15/19 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin jo vähän torstaina, mutta paketti olikin aika iso.

Tilasin ruskeita ja punaisen haalarin. Punainen oli jo ennestään tiedossa, siis se sävy. Ruskea ei tuottanut yllätyksiä.

Nyt sitten puvut jemmaan ja katsotaan ensi talvena, millaisia ovat.

Se kukkainen talvihaalari kiinnosti kovasti, mutta ymmärsin, ettei se ole pinkkipohjainen, vaan enemmän koralliin viittaava, joten jätin väliin.

Ei voi kuin kehua Tinyzonen nopeaa postitusta.

Vierailija
16/19 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan millaisia noi Minymon kevätpuvut on laadultaan? Kävi n Sundbabyn sivuilla. Siellä oli samalla kukkakuosilla takkeja ja housuja kuin ne meille tulevat talvihaalarit. Onko ne siis millaista kangasta, kestääkö hyvin? Mulla ei oikein oo toi tanskankieli hallussa ;), tiedä vaikka siinä esittelyssä olis sanottukin....

Vierailija
17/19 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain ne kolme talvihaalaria. Viikko meni tilauksessa, kaikki haalarit tulivat oikean kokoisina ja Masterilta oli veloitettu oikea summa. Hurraa Tinyzone!!! Nyt mä jään ihan koukkuun tähän nettitilaamiseen, jos se on aina näin helppoa.

Vierailija
18/19 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oliko se vaihdettu ehtinyt samaan kuormaan? Toiko sinulle muuten posti kotiin? Itse odottelen pakettia huomiselle tai torstaille ja pitää varmaan yrittää ajoittaa kotonaolo postintuloaikaan...

Vierailija
19/19 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,oli ehtineet vaihtaa kuormaan sen mitä pyysinkin ja sain siis kaikki haalarit. Postineiti toi paketin kotiovelle saakka päiväpostikierroksella.