Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eroahdistuksesta

11.03.2008 |

hei!

Poikani on vuoden ikäinen veijari. Hänellä ollut n.8kk iästä alkaen voimakasta eroahdistusta.. Hän haluaisi olla ihollani ihan kokoajan. tyytyväinen hän on vain silloin kun istun hänen kanssaan lattialla ja leikin. jos katson lehteä hetken/vilkaisen s.postin tai ihan mitä vain niin hän alkaa itkemään ja tarraa lahkeeseen. Totta on se että olemme poikani kanssa paljon kahdestaan (isä tekee yötöitä)

Käymme muskarissa ja värikylvyssä säännöllisesti,kyläilemme jne.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia että mitään muuta ei saisi tehdä kun istua vain lattialla jos haluaa ettei lapsi vaan märsää.

Meille syntyy ensiviikon keskiviikkona vauva ja nytihan hirvittää ajatus että miten meillä alkaa arki sujumaan..voin kuvitella jo minkälainen itkukohtaus on päällä kun esim.istun ja imetän vauvaa sohvalla:( sniif

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esiintyy samanlaista, mutta opetan tietoisesti vuosikasta, että nyt ei voi äitiä määräillä. Lapsethan siis oppivatkin siihen, että itkemällä ja vaatimalla saa äidin tekemään mitä tahtoo. Minulla siis toinenkin lapsi enkä voi olla yhden pompoteltavana. Sinun on siis kenties hieman kovetettava itseäsi ja annettava pojan hieman huutaakin, mutta et voi jatkuvasti tehdä niin kuin hän haluaa. Itse ole huomannut, että vaatii minua tekemään jotain ja sanon, ei onnistu, niin alkaa " itkemään" , mutta kun en reagoi niin lopettaa ja alkaa itsekseen tekemään muuta. lapset ovat kovia testaamaan, mitä kaikkea äidin saa tekemään. Vaikeaa se on, mutta kahden tai usemman lapsen kanssa, homma ei muuten toimi vaan pelisäännöt on opetettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla