Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v yskinyt nyt 2 viikkoa. Pahenee. Täytyykö viedä lääkäriin?

Vierailija
26.11.2008 |

Eli siis meidän 5v on yskinyt nyt 2 viikkoa. Alkoi kuivalla mutta pahan kuuloisella yskällä. Yskii todella paljon. Varsinkin juostessaan yskän puuskia jotak ei meinaa millään mennä ohi.

Nyt yskä muuttunut limaisemmaksi.

Kannattaako pelkän yskän takia viedä lääkäriin. Kuumetta, nuhaa yms ei ole ollut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt ihan samaa, että pitäisikö viedä, mutta vienkö ihan turhaan? Kait se on pakko hakea antibiotit että saa yskimisen loppumaan.

Vierailija
2/4 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hunaja on tehonnut ainakin yöyskään. Puuroon ku sekoittaa niin menee alas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin 54 euroa tiedosta että kyllä se siitä viikossa helpottanee. Jälkiyskäksi nimitti. Hunajavettä suositteli, ei määrännyt yskänlääkkeitä. Eli jos yskä on ainoa oire niin ehkä sitä vielä voi seurata

Vierailija
4/4 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin mun havaintojen mukaan. Mun 6-vuotiaalla oli nyt jokin aika sitten yskä, joka kesti neljä viikkoa. Ensin yskä oli kuivaa, sitten limaista. Ei kyllä tullut mieleenkään mennä lääkäriin pelkän yskän takia. Itselläni oli kesällä kahdeksan viikkoa kestävä limainen yskä enkä mennyt silloinkaan lääkäriin. Ihan yskimällä sekin parani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi