Ticketin fleecevuorisesta " kumipuvusta" jotakin tietävät?
Pari viime talvea on näilläkin leveysasteilla ollut mitä on, joten ajattelin, että Ticketin fleecevuorinen kumipuku vosi olla kätevä. Nytkin sellainen olisi oikein hyvä laittaa tuonne ulos, kun vettä tuntuu joka paikassa olevan polviin asti, mutta lumi ja tuuli kuitenkin viilentää, ettei ihan välikausiasuja viitsi laittaa.
Onko osoittautunut toimivaksi? Pysyvätkö vyötäröhousut jalassa hoikkeliineillakin? Vaikuttivat kuvassa hitusen leveiltä, mutta eivät taida olla kuitenkaan kovin painavat? Täälläpäin kun ei näitä livenä näe!
Kommentit (12)
Aivan huippu tällasena lumettomana talvena. Ja materiaali on siitä nerokas, ettei mene rikki vaikka päiväkodin piha on pelkkää sepeliä.
Oon heittänyt puvun tarhan jälkeen koneeseen ja patterille kuivumaan nurin, niin aamulla on ollut puhdas ja kuiva puku valmiina.
nettikauppa tai esim. pääkaupunkiseudulla joku kauppa, poikaväri ja koko saisi olla 86cm.
olen yrittänyt etsiä, tuloksetta, tai ei ainakaan omiin silmiin kantanut? onko vastaavaa ver de terrellä?
Thunderstorm 110cm mutta en sitten ostanutkaan koska housut olivat aivan huippu leveät vyötäröstä eikä niissä ollut minkäänlaista säätöä.Aikasempina vuosina on ollut samanlainen puku ticketiltä mutta niissä on ollut henkselimalliset housut ja on edelleenkin 104cm asti ne olivat hyvät..Päädyttiin Hennesin vastaavanlaiseen fleecvuoriseen 2 osaiseen kumipukuun ja on toiminut hyvin.
Meille noi H&M:n housut oli kans liian leveät vötäröstä kun ei ollu säätö mahdollisuutta..
Meillä nyt käytössä Elloksen kumipuku ja sen henkselihousut on olleet hoikkikselle todella hyvät.in vyötärö on kans leveä ilman sää
Jos kerta Ticket oli lman säätömahdollisuutta meidän on turha edes haaveilla siitä.
mutta silti ne housut pysyy tosi hyvin jalassa. Niihin tulee kuitenkin college- tai muut sisähousut alle ja lisäksi olen laittanut vielä paidanhelman housujen sisään.
Kuperkeikassa vois olla...
http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ViewAction…
ei löytynytkään kuperkeikasta enää kokoja. Helsingistä vois kysyä Aapiskukosta tai Pikkuväestä.
Siis, meijän eskarilainen langanlaiha tyttö varsinkin parin yrjötaudin jälkeen oli kadota Thunderstorm- puvun housuihin, kun ovat niin leveät vyötäröltä. Myyjä neuvoi tekemään viillon vyötäräkaitaleeseen, jotta sain kiristettyä kuminauhaa ja jee nyt pysyy tuon huippu kivan kurapuvun housut ylhäällä. Kumiahan on siitä hauska materiaali, että se ei lähde purkaantumaan ja viiltojälki ei juuri poimuista erotu:o).
Meilläkin menty koko talvi päiväkodissa tuossa puvussa ja Baggiessa ilman vuorta. Aivan loistava näihin " talviin" . Meillä on koko 110 jäämässä pieneksi ja olen metsästänyt seuraavaa kokoa, tuloksetta. Noh, jos tätä menoa jatkuu niin alkaa Thunderstorm olemaan liikaa.
Se vyötärö on leveä mutta olen (tai siis äiti on;) kiristänyt sitä vyötärökuminauhaa tekemällä aiemminkin mainitun viillon vyötäröön sisäpuolelle. Mä olen antanut asiasta palautetta Ticketille, katsotaan onko ensi syksyn mallit jo vähän fiksummat.
-L-
Mikäs puku sitten raindrop on? luulin että se on juuri tuo kumimainen irrotettavalla fleecevuorella, ja sitten thunderstorm ? splashin tiedän kun sitä pikkuväessä hiplasin...
haluaisin nimittäin turkoosin raindropin (huutonetissa ainakin väri näyttää ihanalta) menisi ensin pinkkien asusteiden aknssa tytölle ja myöhemmin pojalle ja on yksi lempiväreistäni
ja vaikka splashin limenvihreä ei ole ihan se väri mitä etsin, sen voisin haluta myös, menisi vaikka vaal.pun kanssa tytölle eka, sitten pojalle... tytölle on lisäksi reimatecin tyttömäiset takki+housut ja haalari + oranssi reimatec joten ei ihan pojalta näytä =)
Ostaisitko enää 6v ja 7v lapsille (eskariin ja ekalle) tota splashia tai raindrop/thunserstormia ??
tuusis + 4 muksua ihan sekaisin ticketistä (nimistä ja muutenkin mallit ja värit pikkuhiljaa ovat alkaneet enemmän miellyttää)
Kävin eilen Jumbon JJ:ssä katsastamassa juuri tuon ihanan Raindropin, olin jo päättänyt että sellaiset ostan 6-v tytölle ja 3-v pojalle. Olivat tosi kivannäköiset puvut irrotettavalla fleecevuorilla, kaikinpuolin tehdynoloiset, mutta onneksi katsoin housut takin alta ennen kuin menin kassalle. Housujen takamusosa on kaksin-ja puolinkertainen leveydeltään verrattuna muihin merkkeihin. Vaikka niissä tuo fleecevuori onkin, eli en tiedä mitä niihin pitäisi alle pukea normaalihoikalle lapselle kun pelkässä paksussa fleecevuorissa (alla ohuet ihonmyötäiset pitkikset) jo voi tulla +10-+15 asteessa kuuma.
Muuten myyjä kertoi, että Raindropit ovat vedenkestävät ja saumat tietenkin teipattu. Kankaan kulutuskestävyydestä hän ei osannut sanoa (VAIKKA MYYJÄ OLIKIN!), mutta kangas oli hiukan ohuempaa ja tuulipukumaisempaa kuin esim normaalin kosteussuojatun välikausipuvun kangas (esim Reimatec, tähti-Jonathan).
Mitoitus on siis muutenkin pituuden puolesta reilua, 120cm tytölle olisin ottanut 116cm Raindropin, mutta tosiaan mitoitus on hyvin reilua myös leveydestä, eli itse tykkäsin että pitäisi kokeilla lapsen päälle, että näkee istuuko. Meillä pidetään ulkovaatteiden alla ihonmyötäisiä välikerrastoja ja lapset ovat hoikkia, ja jäin eilen pukua kuolatessani ja hypistellessäni miettimään juuri sitä, että millaista on leikkiä ja liikkua puvussa joka on suuri ja reilu yltympäriinsä...
Toivottavasti selvensi jotain,minäkin tuota Huutiksen turkoosia ihanaa Raindropia olin kuolannut ja päätin sellaiset hankkia..
ELI jos joku Ticket-asiantuntija vastaisi kysymykseen: Käytätkö hoikalla lapsella Ticketin kaksiosaisia (esim juuri tuota Raindropia tai perusvälikausipukua) ja mitä sinne alle puet? Istuuko puku lapsen päällä miten?
KIITOS JOS JOKU VIITSII VASTATA!
tuusannuuska:
Ostaisitko enää 6v ja 7v lapsille (eskariin ja ekalle) tota splashia tai raindrop/thunserstormia ??
Meillä juuri vanhemmille lapsille (5 v. ja tuleva ekaluokkalainen) Splashit hankittuna (sekä myös tän hetkiselle kuopukselle että sai hänkin jotain uutta ja omaa). Uskon että ovat nimenomaisesti isommille paremmat kun kangas on mitä on. Kangas ei varmaankaan kaksivuotiaan menoa kestä, se nähdään sitten syksyllä... Meillä isommat ei juurikaan enää möyri maassa, mutta pienin edelleen on paljon polvilteen tai istuskelee hiekassa.
Puku ei ole painava ollenkaan ja on mukavan pehmeää materiaalia. Alle on riittänyt pelkät normaalit sisävaatteet. Kuivana on tyttö pysynyt eikä hikipäässä ole tarvinnut olla! Loisto-ostos ainakin tänne pääkaupunkiseudun kurakeleille!