Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nopeeta vastausta odottelen ongelmaani

11.03.2008 |

voiko passin tehä vain jos munasolu irtoaa??? kun asia on näin,kävin eilen kp13 ultrassa ja rakkuloiden koko oli vain 0.6-0.7cm mutta lääkäri käski aloitaa ovis testit huomena

soitin oulun klinikalle ja kerroin rakkuloiden koon(pitkän matkan takia käyn omalla paikkakunnalla ultrissa) niin sieltä lääkäri totesi ettei tässä kierossa voi tehä alkion siirtoa kun näyttäis siltä ettei yksikään rakkula ole niin iso että joku niistä kasvaa isokis ja irtoaa. Nyt kuitenkin mahassa alkoi nipistellä juuri niin kuin yleensä kun ovulaatio olisi tulossa. jos ovias testi sattuisi näyttämään plussaa vaikka torstaina niin eikö siirtoa sillon voikin tehdä???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla todettiin kilpirauhasen vajaatominta joten onkohan sekin yksi syy siihen ettei noita rakkuloita kasvakaan samalla tavalla kun ennen?

Näyttäis siltä että seuraava passi ois vasta huhtikuussa. Kylläpä tympäsee,miten jaksaa odottaa ens kuuhun ja jos silloinkin sama juttu ettei pääse siirtoon.

Ollaan alotettu nämä vauva suunnittelut niin ettei kukaan tiedä. Edellisellä kerrallav2004 kaikki tiesi ja oli mukana jännittämässä mutta nyt halusin ettei puhuta muille vaan jos raskaus alkaa niin yllätetään sitten ystävät ja sukulaiset. (niinkuin normaalisti raskaaksi tulevat tekee,eihän nekään kerro kaikille että hei,tänään meillä harrastetaan seksiä jne.)

Vierailija
2/4 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinulla mitenkään voi olla ovulaatio tänään, jos munarakkulat olivat eilen 0,6-0,7cm!?! Ovulaation aikaan, eli puhjetessaan rakkulat ovat 1,8-2,0cm. Munarakkulat kasvat päivässä n. 0,1cm, eli on täysin mahdotonta, että ovulaatio olisi ollut tänään.

Terkuin, Hopefully

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taustalla selittämätön lapsettomuus ja kaksi clomilasta (toiseen liittyi myös inssi). On arveltu, että syy on mun ovuloimattomuus. Ilman clomeja en ole koskaan saanutkaan viivaa ovistestiin. Sen takia vastailen, että mullakin tulee ovisoireet kuukausittain limoineen, nipistelyineen ym., vaikka ovista ei erittäin suurella todennäköisyydellä tapahdukaan. Komppaan Hopefullyn vastausta.

Vierailija
4/4 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passia luonnolliseen kiertoon ei voi tehdä jos munasolu ei irtoa. Itsellä kävi tässä kierrossa ihan samoin kun sulla. kp 12 ultrassa suurin munasolu 1,0cm ja lääkäri tuumasi, että ovis on jo ollut. Oiskohan sullakin voinut käydä niin, näkyikö keltarauhasta ultrassa merkkinä siitä, että ovis olis jo ollut? Itse olen tavallisesti saanut ovisplussan kp 14, mutta nyt poikkeuksellisesti ovis ollut jo kp 8 tai 9. Tunsinkin kyllä oviskipuja silloin, mutta ajattelin, että ei voi olla niin aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi