Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu lyönyt tai käynyt miehensä kimppuun? ov

Vierailija
11.03.2008 |

Mieheni ei ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti minua kohtaan mutta itse olen suhteen alkuaikoina kaksi kertaa käynyt mieheeni käsiksi. Humalassa, kauhean kiistan jälkeen tietenkin.

Mieheni mielestä asia on jopa hieman huvittava koska en olisi hänelle kuitenkaan saanut vahinkoa aikaiseksi. Itse olen häpeissäni ja järkyttynyt, vielä näinkin monen vuoden jälkeen. Asiasta on vaikea päästä yli sillä en ole koskaan kokenut olevani kykeneväinen moiseen käytökseen.

Täällä av:lla on nyt paljon aloituksia miehen tekemästä väkivallasta parisuhteessa, mitä te naiset sanotte? Kuka myöntää olleensa/olevansa väkivaltainen miestään kohtaan? Tämä aihe on selkeästi edelleenkin tabu mutta voitteko näin nimettöminä kertoa omia ajatuksianne ja kokemuksianne aiheesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ajatellut itsekin tehdä aloituksen aiheesta, kun olen lukenut näitä " mies löi minua" -juttuja. Olen käynyt käsiksi mieheeni, enkä edes ole ollut humalassa (eipä se kyllä ole mielestäni mitenkään lieväntävä asianhaara). Valtavan raivon vallassa vain. Oma käytös pelottaa, ja asiasta on puhuttu miehen kanssa. Olen potkaissut, töninyt ja estänyt miehen kulkua. Oksettaa kirjoittaakin asiasta, tunnen niin suurta häpeää ja huonommuutta tästä. Kertoja on ollut joitakin pitkän suhteemme aikana. Toki mies voi taltuttaa minut halutessaan, mutta olen todella pelottava raivon vallassa, ja mieheni on kiltti ihminen.

Vierailija
2/2 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli/on edelleen alkoholisti, ja taas vaihteeksi kännissä, itse olin selvin päin. Hän ei muistanut tapahtunutta, mutta oli pakko tunnustaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä