Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä välikausihousut kestävät 5v. pojalla?

11.03.2008 |

En raaskisi ostaa kalliimpien merkkien housuja jos kestävät vain hetken pojalla ehjänä. Onko kellään kokemusta Superremu housuista? Saako näitä tänä vuonna tummansinisenä? Tai mikä muu merkki olisi hyvä? Hinnallakaan ei väliä jos todella kestävät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin HM:stä 12,90 maksavia mustia välikausihousuja, ovat water resistant, riittää meille. Ja kangas on todella vahvan tuntuista. Jos silti hajoavat, niin ei harmita. Yksien Reimatecin housujen hinnalla saa neljät.

Samaa politiikkaa olen hyvällä menestyksellä käyttänyt talvihanskoissa ja koskaan ei ole lasten tarvinnut kärsiä märistä käsistä.

Vierailija
2/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko noita H&M:n housuja tummansinisenä? Oliko jalkaleksuja? Kiitos vinkistä, täytyy käydä katsomassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa H&M:n housuissa ei minusta ole tummansinistä, vaan mustaa. Ja isompien koot oli minusta 14,90 ja ainakaan niissä ei ollut jalkalenksuja, pienempiä en katsonut.

Mä olen kovasti pähkäillyt noita housuasioita. Jos saisin valita mitkä tahansa housut, niin luultavasti ostaisin Lassien housut, mut niitä ei tunnu saavan erikseen eli on pakko ostaa takkikin ja meillä kun on noita takkeja, niin ei viitsi ostaa koko pukua. Remun housut ovat ainakin aikaisemmin olleet hyviä, mutta mulla nyt vähän tökki se ulkonäkö, vaikka käytännöllisiä ovatkin. Käytännössä meidän 7v remuajalle ostin nyt sitten Reiman casualit 29 e, jotka on vettä pitävää kangasta, mutta ei teipatut. Puistelin käsissäni myös Popin housuja, mut se 65 euron hinta oli mulle liikaa, mieluummin ostin kahdet Casualit.

Vierailija
4/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkalenksut eivät pakolliset mutta tuo tummansininen väri olisi käynyt jo aiempiin takkeihin. Onko millään valmistajalla tummansinisiä housuja tänä vuonna? Lassisesta itsekin tykännyt mutta takkeja meiltäkin jo löytyy.

Vierailija
5/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tirppaliini:

Saiko noita H&M:n housuja tummansinisenä? Oliko jalkaleksuja? Kiitos vinkistä, täytyy käydä katsomassa!

Joo, mustia vain näin, ei valitettavasti tummansinisiä. Koko 128 oli vielä 12,90, sen jälkeen hinta nousi. Jalkalenksuja ei onneksi ollut, ne on mun mielestä vyötäröhousuissa aivan kamalat.

Vierailija
6/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myös polvet ovat ennemmin tai myöhemmin puhki, oli materiaali kuinka kestävää tahansa. Meillä yleensä ennemmin, joten paikkatarvikkeet varataan heti housuja ostettaessa mukaan. Sitä ei vain hermo kestä ostaa uusia housuja sitä mukaa, kun entiset menevät rikki (yleensä alle viikossa), joten meillä uusitaan vain (yleensä polvien) paikkauksia sitä mukaa, kun paikkaan tulee reikä. Kaikki tämän ikäiset eivät toki ole samanlaisia Rymy-Eetuja kuin meidän oma, mutta aika tavallista vaatteiden rikkoutuminen kuitenkin taitaa olla.