Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaas, jos vaikka Sirkka-Liisa Anttila lahettelis Hunkseille viesteja ja kyselis millaset kalsarit on ja pyytelis treffeille...

Vierailija
10.03.2008 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Ile ja pojat, nehän on vaan miehiä, ihan luonnollista ahdistella nuoria naisia.

Vierailija
2/5 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietty kuusikymppinen mies voi harrastaa tuollaista ja tietenkin se on vaan niiden tuhmien tyttöjen syytä. Suomi on vielä patriarkaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ministerit, siis Kanerva ja Vanhanen, herättäisivät muitakin tunteita kuin myötähäpeää.

Vierailija
4/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispoliitikot taitavat vaan olla sen verran fiksuja etteivät alennu moiseen.

Vierailija
5/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tavanneet Sirkan kanssa kerran aiemmin, silloin hän tarjosi minulle pari lasillista samppanjaa. Sirkka-Liisa tosin olisi halunnut jotain enemmän, mutta koska seurustelen, kieltäydyin. Sen jälkeen olen saanut häneltä useita viestejä päivässä, joissa hän pyytää minua kanssaan illalliselle. Uskon että Suomen kansalla on oikeus tietää näinkin merkittävän henkilön tavasta toimia ihmissuhteissa. Uskovaiset vanhempani ovat kauhuissaan koko kohusta," tilittää lihaksikas ja charmikas Hunks- tanssija XX, joka on selvästi hämillään asian saaman julkisuuden suuresta määrästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan