Miksi ammennatte tunkkaista vettä likaisista lähteistä, kun voisitte juoda elävää kirkasta vettä, joka puhdistaa teidät.
Jeesus Kristus on kirkas lähde, josta juova ihminen ei ole enää koskaan janoinen, vaan hän muuttuu itsekin lähteeksi, josta virtaa kirkas vesi.
JUMALA ON LUONUT MAAILMAN, IHMISEN JA KAIKEN ELÄMÄN
Alussa Jumala loi taivaan ja maan. - 1. Moos. 1:1
" Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät." - 1. Moos. 1:27
" Te olette Herran siunatut, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan. Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille." - Ps. 115:15-16
Maailma oli täydellinen, kun Jumala antoi sen ihmisille. Ihminen ei kuitenkaan totellut Jumalaa vaan lankesi syntiin.
SYNTI
Aadam ja Eeva eivät totelleet Jumalaa vaan kuuntelivat Saatanan valhetta. Se päivä, jolloin Aadam ja Eeva tekivät synnin, oli surullinen päivä kaikille ihmisille. Yhteys Jumalaan särkyi, kun ihminen päätti lähteä omille teilleen.
" Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet." - Room. 5:12
" Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla." - Room. 3:23
TAIVAASEEN ON VAIN YKSI TIE
Jumala rakastaa meitä. Jumalan suunnitelma meidän pelastamiseksemme oli lähettää ainoa poikansa Jeesus Kristus. Jeesus on Jumalan poika, joka tuli ihmiseksi ihmisten keskuuteen. Jeesus Kristus on Jumalan ainoa ratkaisu ihmisten syntiin. Hänen kauttaan voit päästä Jumalan yhteyteen, löydät elämääsi tarkoituksen ja Jumalan rakkauden.
Usko Jeesukseen tekee sinut Jumalan lapseksi.
" Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen." - Joh. 1:12
Jeesus sanoi: " Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." - Joh. 14:6
Kommentit (2)
Ei vaan ihan tosissaan. Mitä luulet tällä saavuttavasi?
Mä luulin että sä kirjotat jotain kraanavesi vs. pullovesi juttuu ja sitten silmille läjähtää helvetillinen teksti jotain jumalan saastaa...
Olisit varoittanut. Nyt mun pieni mieli kärsi kovan kolauksen.
" Herra on minun paimeneni,
Ei minulta mitään puutu"
" Hän vie minut vihreille niityille,
hän johtaa minut vetten ääreen,
siellä saan levätä."
" Hän virvoittaa minun sieluni,
hän ohjaa minua oikeaa tietä
nimensä kunnian tähden."
" Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa,
en pelkäisi mitään pahaa,
sillä sinä olet minun kanssani.
Sinä suojelet minua kädelläsi,