Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tallainen kaytos normaalia 4-kymppiselta miehelta? Olen hieman ulkona seurustelukuvioista tms kun en ole pitkaan aikaan kaynyt ravintoloissa jne. Nyt

Vierailija
08.03.2008 |

kuitenkin menin ja tapasin mukavan tuntuisen miehen, jolla oli sana haluussa. Osasi imarrella ja olla herrasmies. Sitten sanoi haluavansa huolehtia minut herrasmiesmäisesti turvallisesti kotiin omalla autollaan, sanoi ettei ole seksin perässä vaan tosiaan haluaa vain kyyditä minut kotiin. (Ei ollut juonut akoholia siis.) Emmin vähän, mutta ajattelin että kaipa voi sen verran luottaa mieheen ja säästäisinhän 30e taksikuluja ja jonottamista. Sitten mies sanoi että jos käytäisiin ostamassa yösyötävää matkanvarrella, en kehdannut kieltäytä kun kerran sain kyydinkin ja päästin miehen syömään kotiini. Sitten mies sanoi että voisiko nukkua kotonani kun hänellä olisi aikainen herätys töihin, siis pelkästään nukkua. En kehdannut kieltäytä, ja nukuimme samassa huoneesa eri sängyssä. en kyllä itse saanut nukuttua, harmitti niin vietävästi kun oli ajautunut tilanteeseen. Aamulla mies sitten alkoi lähenteleen ja vonkumaan. Olinko tyhmä kun uskoin herrasmiesjuttuja? Mitä mieltä olete miehestä, onko sika ja suunniteltua juttua? Mies siis vapaa, ainakin sanoi olevansa eronnut. Tällaistako se on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin monta kertaa ollut sinkkuaikoina vastaavissa tilanteissa.

Vierailija
2/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos niin kovin vakuutteli, ettei ole seksin perässä, ja sit alkaa vonkaamaan, on aika ääliö. Sun ei olis kyllä missään tapauksessa antaa sen jäädä yöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujuttautumaan toisen kotiin. Vastenmielistä!

Vierailija
4/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää kaikkein eniten tai sitten ovat sinuun aivan mielettömän rakastuneita ja tuskin yhden illan aikana mies mahdottomasti rakastuu. Olit mielestäni naivi.

Vierailija
5/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kelpaa tavallinen kunnon mies, joka arvostaa naista. Tosiaan vakuutteli ettei ole seksin perässä, koska sitähän saa koska vaan. Vaan haluaa vain olla kanssani. ap

Vierailija
6/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali mies, joka on ihastunut sinuun.

Vierailija
7/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vängätä vielä aamulla seksiä.

Kunnon mies esittää asiansa rehellisesti.

t. 11

Vierailija
8/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle aikanaan yksi mies yritti tulla usempana iltana lausumaan runoa, jonka olin muka juuri hänelle inspiroinut....ja samaa yritti yhteen kaveriini. Ihan oikeasti älkää uskoko ekana iltana kaikkea bullshittiä, jota miehet heittää. Se joka liikaa lirkuttelee ekana iltana on niljakas naistenmies, joka esittää jotain herkkää. Yök.

Vierailija
9/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö on, että älä päästä miestä kotiisi ellet ole varautunut siihen että seksiä vongutaan jossain vaiheessa kuitenkin. Oudompaa olisi, ellei olisi vonkunut! Herrasmiesmäistä olisi ollut saattaa sinut kotiin ja lähteä eri teille.

Vierailija
10/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tavallinen tässä tapauksessa ole aika lähellä normaalia? Joo, tai sit mun tielleni osui suuri osa niitä tavallisia... Onneksi se on mennyttä elämää=). Nykyinen mieheni kyllä ei vonkunut heti kättelyssä, josta pisteet hänelle.

Vierailija
11/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tässsä kuukausi sitten mukavan miehen, oltiin siis treffeilä, meni ilta vähän pitkäksi, tuli luokseni yöksi, sanoin että jos tulee, niin todellakin vain tulee nukkumaan, samassa sängyssä nukuttiin, lunasti lupauksensa, ei yritellyt mitään, ennen nukkumaan menoa antoi hyvän yön suukon. henkisesti olin varautunut jonkin tason seksin aloittamis yritysiin, olin iloisesti yllättynyt kun piti sanansa. Nyt seurustellaan.

Vierailija
12/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaisista piireistä nämä on kotoisin, joiden mielestä miehen kotiin päästäminen on sama kuin lupaus seksistä =/ Meidän lähipiirissä kun on ihan tavallista olla yötä kavereiden ja tuttujen ja tutuntuttujen luona, ilman että siinä olisi kenellekään mitään lupausta mistään. Todella tökerönä pitäisin tuollaista käytöstä mieheltä. Vanhanaikainen juntti.

Vierailija
13/13 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita, etteikö voisi vaan nukkuakin, eikä mies tietenkään ole oikeutettu vaatimaan seksiä jos nainen ei halua. Mutta inhottavaa olisi jos vaatisi, ja jos kyse on tutuntuttu deitti, niin mistä sen tietää etukäteen miten se käyttäytyy?

Vierailija:

En tiedä, millaisista piireistä nämä on kotoisin, joiden mielestä miehen kotiin päästäminen on sama kuin lupaus seksistä =/ Meidän lähipiirissä kun on ihan tavallista olla yötä kavereiden ja tuttujen ja tutuntuttujen luona, ilman että siinä olisi kenellekään mitään lupausta mistään. Todella tökerönä pitäisin tuollaista käytöstä mieheltä. Vanhanaikainen juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi