Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lentokoneen matkustamoon viedä porkkanoita, vai ovatko ne nestettä?

Vierailija
26.11.2008 |

Minulla on alkuraskauden pahoinvointia. Lento toiselle mantereelle. Olen lievittänyt pahoinvointia napostelemalla juureksia ja hedelmiä. Voinko viedä matkustamoon vaikkapa porkkanoita?

M

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko porkkanat nestettä?

Vierailija
2/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa viedä porkkanoita, samoin ainakin omenoita, mandariineja, tomaatteja (nämä on testattu :)) mutta jos olet menossa amerikkaan, niin maahan hedelmiä ja vihanneksia ei saa viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen jo siitä, kuinka helppo porkkana on kaataa kannusta lasiin. On se kyllä muuten kumma, kun näitä nestemäisiä vihanneksia, kuten porkkanaa, perunaa ja lanttua ei voida pakata vähän tiiviimpiin pakkauksiin. Aina saa kauppakassia kantaessa pelätä, että koska lirahtaa nauris kintuille!

Vierailija
4/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että mandariineissa on aika vähän kuiva-ainetta.

Luulisi, että mandariineihin olisi helppo ruiskutella nestemäistä räjähdettä. Yhtä helppo kuin joihinkin deodoranttipulloihin jne.

ap

Vierailija
5/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi security täti alkoi inttää että mun deodorantti on nestettä vaikka oli stickki ja siinä kyljessä luki isolla että SOLID hahahaha olipa taas harvinaisen tyhmä sakupelle.

Vierailija
6/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita porkkanat erilliseen pussiin ja ota esille turvatarkastuksessa, niin eivät pengo koko kassia... mulla vaellusreissuun otetut desinfiointilaput (yksittäispakatut) aiheuttivat sen, että koko helkkarin rinkka purettiin ja haettiin sitä orgaanista ainetta eli nestettä, joka näkyi niiden läpivalaisulaitteessa. sanoin moneen kertaan, ettei siellä mitään ole, vaan niimpä vaan syyllinen löytyi..

Vierailija
7/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me vietiin kuukausi sitten tosi paljon nesteitä. Laitoin virkailijoiden nähtäville kolme litran vesipulloa, trippimehuja 2 kpl, kaikki isot shampoot ja muut vauvan maidot yms. meitä oli 3 hlöä, eivät välittäneet.

Vierailija
8/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ohje menee niin että nestemäiset käsimatkatavarat pakataan max. 100ml purkkeihin a purkit 1 litran (zip-lock/minigrip) pussiin, saa laittaa niin monta kuin haluu kunhan mahtuu. Muistan kun tämä sääntö otettiin käyttöön, enkä tiennyt siitä vielä, niin secu Hki-vantaalla otti hammastahnan, sampoot yms eikä niitä saa takaisin! Ottaa päähän jos vie vaikka kalliin hajuveden niin ei kantsi riskeerata. Pakkaan aina vain käsimatkatavaraa, joten kokemusta on.

me vietiin kuukausi sitten tosi paljon nesteitä. Laitoin virkailijoiden nähtäville kolme litran vesipulloa, trippimehuja 2 kpl, kaikki isot shampoot ja muut vauvan maidot yms. meitä oli 3 hlöä, eivät välittäneet.

Vierailija
9/9 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että matkatavara on orgaanista, niinkuin tuolla joku mainitsikin, hälyyttää. Eli esim eväsleivät, ja jonkun ihmeen takia kerran myös kirja hälyytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi