Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
1341/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 07:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 01:15"]Haluan seksiä. Nyyh. [/quote] Saitko?

[/quote]

Omalta kädeltä. :( Kiva kun katoit vierestä...

Vierailija
1342/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani, sussa on kaikki. Hulluus ja herkkyys samassa paketissa. Saisinpa herätä sun viereltäsi joka aamu ja tuntea poskesi vasten poskeani. Hieroa nenääni poskeesi ja ja antaa aamusuukon sun kuumille huulille. Ja ehkä vähän muutakin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Minulla ei ole mitään oikeutta tai syytä tuntea mustasukkaisuutta, koska olen itse varattu kurten sinäkin, enkä koskaan alkaisi sivusuhteeseen. SILTI olen mustasukkainen kaikille elämäsi naisille, joita en edes tunne...

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:37"]

Tunnistan tämän tunteen. Tämä on mustasukkaisuus. En ikinä ole mustasukkainen ihmisistä. Jos he haluavat mennä, niin he ovat vapaita menemään. Ei minulla ole oikeutta olla mustasukkainen. Mutta olen silti.

[/quote]

Vierailija
1344/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:23"] Olen vilpittömästi pahoillani ja esitän nöyrimmän anteeksipyyntöni. [/quote] Tee se face to face. [/quote]Heti kun kiireiltäni joudan.

[/quote]

On sitten kiirettä pitänyt?

Vierailija
1345/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä kasvatusalan "ammattilainen". Toimistasi on tehty kanne Aluehallintovirastoon, sekä rikosilmoitus poliisille.

Muistathan. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
1346/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 11:01"]

Samat sanat. Minulla ei ole mitään oikeutta tai syytä tuntea mustasukkaisuutta, koska olen itse varattu kurten sinäkin, enkä koskaan alkaisi sivusuhteeseen. SILTI olen mustasukkainen kaikille elämäsi naisille, joita en edes tunne...

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:37"]

Tunnistan tämän tunteen. Tämä on mustasukkaisuus. En ikinä ole mustasukkainen ihmisistä. Jos he haluavat mennä, niin he ovat vapaita menemään. Ei minulla ole oikeutta olla mustasukkainen. Mutta olen silti.

[/quote]

[/quote]

Uskon, että mustasukkaisuuden tunteista voi kasvaa pois.

Vierailija
1347/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas terrrierini, olet mielessäni kokoajan. :) Ja jos satun hetkeksi vaipumaan ajatuksiin tai keskittymään johonkin, sieltähän sinä taas putkahdat esiin. ;D Pus pus! Hyvää päivän jatkoa! Illalla vaihdetaan "kuulumisia". Olen kärsimätön pääsemään edes hetkeksi lähellesi tunteakseni kehosi lämmön, haistaakseni tuoksusi ja tunteakseni ihosi kosketuksen.. Keho kaipaa sinua lähelleen, vaikka oletkin mielessäni aina. Suutelisitko joskus otsaani?

Vierailija
1348/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:02"]

Voi H, kuinka sinua kaipaankaan. Haluaisin korjata välimme, soita minulle! T. A

[/quote]

Meneekö miehelle vai naiselle? Ikävä on minullakin, terv. eräs H.

[/quote]

Naiselle

Vierailija
1349/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:02"]

Voi H, kuinka sinua kaipaankaan. Haluaisin korjata välimme, soita minulle! T. A

[/quote]

Meneekö miehelle vai naiselle? Ikävä on minullakin, terv. eräs H.

[/quote]

Naiselle

[/quote]

Täsmennetään vielä, että tamperelaiselle naiselle.

Vierailija
1350/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:02"]Hei sinä kasvatusalan "ammattilainen". Toimistasi on tehty kanne Aluehallintovirastoon, sekä rikosilmoitus poliisille.

Muistathan. Niin makaa kuin petaa.
[/quote]

Mitäs ne sellaiset toimet on? Kielsikö lastasi satuttamasta muita? Onko asioita yritetty selvittää ennen kanteita?

Vierailija
1351/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:14"]

Voi rakas terrrierini, olet mielessäni kokoajan. :) Ja jos satun hetkeksi vaipumaan ajatuksiin tai keskittymään johonkin, sieltähän sinä taas putkahdat esiin. ;D Pus pus! Hyvää päivän jatkoa! Illalla vaihdetaan "kuulumisia". Olen kärsimätön pääsemään edes hetkeksi lähellesi tunteakseni kehosi lämmön, haistaakseni tuoksusi ja tunteakseni ihosi kosketuksen.. Keho kaipaa sinua lähelleen, vaikka oletkin mielessäni aina. Suutelisitko joskus otsaani?

[/quote]

Ollaanko me joskus oltu jo lähekkäin?

Vierailija
1352/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se vitun imuri tänne saatanan saamaton matopylly, v.h lahti

Vierailija
1353/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 12:54"]

Nyt se vitun imuri tänne saatanan saamaton matopylly, v.h lahti

[/quote]

matopyllystä tulee mieleeni kissamme,mitä kissasi sillä imurilla oikein hommailee?

Vierailija
1354/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 01:02"]

Haluaisin rakastella kanssasi kiihkeästi. N -> N

[/quote]

Niin minäkin sinun kanssasi.

Vierailija
1355/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:34"]M.M. Olet myös mielessäin..
[/quote]

Sydän hyppäsi mutta oliko tämä nyt Maijulle Hyvinkäällä?

Vierailija
1356/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:19"]

Saanko kuulua jatkossa sun elämään? Tutustua vielä paremmin ja rakastaa?

[/quote]

Saat, tai paremminkin sun pitää kuulua. Saanhan minäkin kuulua sun elämääsi?
En ole koskaan tuntenut ketään toista kohtaan näin tulisen palavaa tunnetta, toivetta, kaipausta, intohimoa ja rakkautta kuin sinua kohtaan, vaikka olemme vasta ihan vähän tutustuneet.

Veit jalat altani ja järjen päästäni, tilalle toit tunteen ja tiedon, että tällä kertaa järki ja tunne ovat sama asia.
Lähetä viesti, tiedät kyllä kenelle <3
[/quote]

Aika toiveikasta olisi ajatella että tämä olisi minulle. Miksi et itse voisi laittaa viestiä, ensin?

Vierailija
1357/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:19"] Saanko kuulua jatkossa sun elämään? Tutustua vielä paremmin ja rakastaa? [/quote] Saat, tai paremminkin sun pitää kuulua. Saanhan minäkin kuulua sun elämääsi?
En ole koskaan tuntenut ketään toista kohtaan näin tulisen palavaa tunnetta, toivetta, kaipausta, intohimoa ja rakkautta kuin sinua kohtaan, vaikka olemme vasta ihan vähän tutustuneet. Veit jalat altani ja järjen päästäni, tilalle toit tunteen ja tiedon, että tällä kertaa järki ja tunne ovat sama asia.
Lähetä viesti, tiedät kyllä kenelle <3 [/quote] Aika toiveikasta olisi ajatella että tämä olisi minulle. Miksi et itse voisi laittaa viestiä, ensin?

[/quote]

Aivan samoin aattelen: olisi toiveikasta, että sinä olisit juuri sin, mutta maailma on ihmeitä täynnä.
Ja en voi viestiä lähettää, koska mulla ei ole sun numeroa mutta sulla on minun, eräästä tietystä syystä.
Oletko idässä, etelässä, lännessä vai pohjoisessa? Minä täällä tuulisessa etelä-Suomessa.

Vierailija
1358/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit kyllä ihmeellinen... ja outo.

Ei sua voinut enää rakastaa kun haukuit kaikessa, vaikka yritin auttaa.

En voinut enää sanoa tykkääväni susta, tai että oot ihana, saati kaunis. En mä osaa valehdella.

Et tainnut koko suhteen aikana ymmärtää mitä on rakkaus, osasit käyttää sitä vaan negaatiossa. 

Se hajotti mut niin etten enää itsekään tiennyt mitä se on. 

Suhteesta tuli viha-läheisriippuvuutta.

Onneksi se on nyt loppu, totuuden ymmärtäminen vei aikaa mut nyt mä ymmärrän, että koko tää aika on ollut ihan hukkaan heitettyä paskaa. 

Joskus puhuttiin että mihin aikaan menisin ja miksi jos voisin.

Palaisin siihen yöhön kun palaisin, olisin sanonut itselleni että vaihda suosiolla baaria tosta yhdestä ei oo mihinkään, katso nyt sitä. No ei sekään olisi auttanut, näin sut ja rakastuin heti. Ehkä pitäisi palata kauemmas.

Nojoo. Sattuu silti pitkään. Mut ei meistä koskaan tulisi enää mitään.

Kaveri-ystävyysmeininkikin olisi ihan paskaa lumetta. 

Et oo luottamuksen tai arvostuksen arvoinen. En kai itsekään.

Kerron sulle myöhemmin kun saan sanani puettua paperille.

Jätän hyvästit myös täällä kun oot narkki. ;)

Vierailija
1359/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko vapaa vai varattu, sairas vai terve, köyhä vai rikas, onnellinen vai onneton. Sen tiedän että sydämeni kuuluu sinulle halusit sen tai et. T:lle...

Vierailija
1360/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uni, jonka näit kesällä pian kolme vuotta sitten. Olitkohan se sinä? Haluan ajatella niin, koska se vastasi omia uniani, joita sinusta näin. Niissä oli sama tunne ja rauha, vaikka aika ja paikka vaihtelivat. Palaan uneesi aina toisinaan, kun sen jälkeinen ryönä uhkaa hukuttaa kaiken kauniin.

Näen meidän tarvinneen toisiamme. Siksi en sure mitään ollutta ja tapahtunutta, vaikka en luottamuksen menetettyäni voi palata siihen tunteeSEen.

Ketju on lukittu.