Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
H en saa silmiäni irti susta. Pitäisitpä joskus tiukempia vaatteita..
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 13:38"]
Mun on tehnyt mieli pyytää anteeksi miten kaikki meni. Olit ihana ja meillä oli hauskaa yhdessä. En vain ollut valmis suhteeseen ja siksi katosin. Nämä vuodet sinkkuna ovat kasvattaneet minua ja uskon olevani joku päivä kykenevä rakastamaan. Jos tapaan oikean ihmisen.
[/quote]
Saisinko mä olla se ihminen?
No hei! Kiva että vastasit, toivoisin että itse ottaisit aloitetta meidän treffeille :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:43"]Eikö siellä etelässä netti toimi vai miksi on ollut näin pitkään hiljaista? Aulikki kaipaisi ruisleivän kyytipojaksi lisää vinkeitä (ja rakkaudentäyteisiä) viestejä!
[/quote]
Pyh, pyh! T. Aulikki
Minulla meni pääsiäinen munaa piilotellessa. T. Aulikki
Miten elää sen tunteen kanssa ettei voi elää ilman toista mutta ei myöskään kanssa? Jatkuvaa kipuilua ja taas ajatuskehä alkaa alusta
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:18"]
Miten elää sen tunteen kanssa ettei voi elää ilman toista mutta ei myöskään kanssa? Jatkuvaa kipuilua ja taas ajatuskehä alkaa alusta
[/quote] Tuttu tunne. Ja irti en pysty päästämään.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:18"]
[/quote] Tuttu tunne. Ja irti en pysty päästämään.
[/quote]
Mitä tässä voi tehdä?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:18"] Miten elää sen tunteen kanssa ettei voi elää ilman toista mutta ei myöskään kanssa? Jatkuvaa kipuilua ja taas ajatuskehä alkaa alusta [/quote] Tuttu tunne. Ja irti en pysty päästämään. [/quote] Mitä tässä voi tehdä?
[/quote] Järjellä ajatellen varmaan unohtaa ja jatkaa eteenpäin. Ei se vaan ole niin helppoa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:26"]
Nuku hyvin.
[/quote]Sinäkin! Hyvää yötä.
Tuntuuko mikään enää missään? Rakkauskin voi muuttua perustunteeksi, luulisin. Ainakin jos on tahtoa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:13"]
Tuntuuko mikään enää missään? Rakkauskin voi muuttua perustunteeksi, luulisin. Ainakin jos on tahtoa.
[/quote]. Mikä on perustunne? Rakkautta joko on tai ei. Ja muita tunteita voi kyllä tuntea siinä sivussa.
Sinua on minulla monta, mutta ei ketään kaltaistasi. Ihailen sinua valtavan paljon, mutta en voi sitä kertoa suoraan. Ettet ymmärtäisi väärin. Kaipaan sinua joskus niin, että sydäntä puristaa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 12:09"]
Joko ilmat olis niin lämpimät, että tarettais sinne rannan koppiin nusaseen...
[/quote]
J, lue tämä ja vastaa mulle. Terveisin nainen.
Kiitos että olet niin reilu ja olen pahoillani ettei mua kiinnosta mikään.