Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:20"]Kännissäkö sä siellä kirjoittelet??
[/quote]
Jep! :)
Oot ollu mun mielessä jo monta kuukautta ja joku aika sitten luulin et oon jopa rakastunut suhun. Otit kainaloon, kutittelit ja halailit. Oli hyvä olla sun luona. Anteeks kun en päässyt sun luo aina kun pyysit, halusin kyllä mut en vaan voinut. Mulla on niin paha olla ja ahdistaa etten vaan voinut. Nyt kun muutin ja ei asuta lähekkäin niin pelkään ettei nähdä enää. Ajattelin että en pidä suhun enää mitää yhteyttä, en halua kaivata ja odottaa sua enää. Luulin että kaikki on ohi kun muutan. Mut edelleen sä tekstasit ja kysyit miten menee. En uskalla pyytää sua mun luo koska en jaksa uskoa et tulisit. Ehkä joskus kun voin taas paremmin.. Oot kai mun elämäni mies. Komeempaa en oo tavannut ikinä. Sä teit mun elämästä elämisen arvoista kunnes ahdistus kävi niin pahaks etten enää voinut nähdä. Oot mun muistoissa aina. Ihana et pidät yhteyttä. Toivottavasti tavataan vielä :)
Vai Runebergin päivä. Kukaan ei ole runoillut mulle vuoteen :)
Oot Auralounas vantaalla töissä. Sulla oli harmaa pusero/huppari päällä tänään. Oot tosi kaunis nainen <3
Tietäisinpä nimes...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:07"]
Mulla on sua jo kauhea ikävä, vaikka näin sut eilen. Kamalaa tietää ettei tulla näkemään aikoihin...
[/quote]Onko jompikumpi lähdössä pois?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:29"]
Mulla on sua jo kauhea ikävä, vaikka näin sut eilen. Kamalaa tietää ettei tulla näkemään aikoihin...
[/quote]
Kyllä.
Kiva kun olit niin "reipas" että tulit vatsataudissa töihin ja tartutit sen muhun vieruskaveri. Joudun perumaan treffit yhden kiinnostavan tyypin kanssa sun marttyyriuden takia!!!
En ymmärrä miksi sun on niin vaikeata katsoa silmiin ja sanoa edes moi. Poistut heti paikalta jos tulen lähelle. Miksi????
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:26"]En ymmärrä miksi sun on niin vaikeata katsoa silmiin ja sanoa edes moi. Poistut heti paikalta jos tulen lähelle. Miksi????
[/quote] Alapeukku siksi että et välitä?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:41"]Miksi elämä on niin vaikeaa? Haluaisin kysyä sulta vaikka mitä. Mulla on tunne, että sä tiedät musta enemmän kuin mä susta. Sä et ole koskaan kertonut mitään sun elämästä. Miten ja missä meidän pitäis jutella?
[/quote] Ja tavallaan omatunto soimaa tästäkin mitä nyt teen ja kuitenkin tämä tuntuu niin oikealta. Ei tässä näin pitänyt käydä. Tuskin tunnen sua ja samalla tuntuu että tunnut niin tutulta. Voitko selittää mitä tämä on? Vai tiedätkö itsekään?
[/quote]
Nainen vai mies, siis sinä?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:41"]Miksi elämä on niin vaikeaa? Haluaisin kysyä sulta vaikka mitä. Mulla on tunne, että sä tiedät musta enemmän kuin mä susta. Sä et ole koskaan kertonut mitään sun elämästä. Miten ja missä meidän pitäis jutella?
[/quote] Ja tavallaan omatunto soimaa tästäkin mitä nyt teen ja kuitenkin tämä tuntuu niin oikealta. Ei tässä näin pitänyt käydä. Tuskin tunnen sua ja samalla tuntuu että tunnut niin tutulta. Voitko selittää mitä tämä on? Vai tiedätkö itsekään?
[/quote]
[/quote] Nainen.
Sä olet niin hyvä ihminen että mun sydäntä lämmittää ajatella. Aina haluat kaikille vain hyvää ja olet valmiina auttamaan. En unohda kaikkia niitä kertoja joina olet minuakin auttanut, kun kukaan muu ei ole välittänyt. Yritän olla edes puoliksi niin hyvä ihminen takaisin.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:26"]En ymmärrä miksi sun on niin vaikeata katsoa silmiin ja sanoa edes moi. Poistut heti paikalta jos tulen lähelle. Miksi????
[/quote] En tiedä onko mulla huono itsetunto, mutta jos mies pakenee heti paikalta kun tulen lähelle, niin tunnen itseni todella torjutuksi.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:29"]
[/quote]
Kyllä.
[/quote]
Sama tilanne täällä. En tajunnutkaan kuinka tärkeä sinusta oli tullut kunnes nyt. Sydämeni tilalla on nyt vain kumma tyhjiö :( Tämä meni naiselta naiselle.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:41"]Miksi elämä on niin vaikeaa? Haluaisin kysyä sulta vaikka mitä. Mulla on tunne, että sä tiedät musta enemmän kuin mä susta. Sä et ole koskaan kertonut mitään sun elämästä. Miten ja missä meidän pitäis jutella?
[/quote]
[/quote] Nainen.
[/quote]
♥
Oli vaan niin helvetin kiusallinen olo. Mulla on tosi paha mieli.
Kaipaan sinua aivan valtavasti joka päivä. Olit viime vuosieni tärkeimpiä henkilöitä ja nyt kun ei enää nähdä, tunnen luhistuvani henkisesti. Tiedän, että minun pitäisi pärjätä yksin ja tiesin ettei mikään kestä ikuisesti. Kiitos kuitenkin niistä ajoista, jolloin näimme melkein joka päivä, nauroimme, itkimme ja juttelimme. Olin silloin onnellinen. Naiselta naiselle.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:52"]
Oli vaan niin helvetin kiusallinen olo. Mulla on tosi paha mieli.
[/quote]
Mokasitko?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:29"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:07"] Mulla on sua jo kauhea ikävä, vaikka näin sut eilen. Kamalaa tietää ettei tulla näkemään aikoihin... [/quote]Onko jompikumpi lähdössä pois? [/quote] Kyllä. [/quote] Sama tilanne täällä. En tajunnutkaan kuinka tärkeä sinusta oli tullut kunnes nyt. Sydämeni tilalla on nyt vain kumma tyhjiö :( Tämä meni naiselta naiselle.
[/quote]
No niin minäkin ikävöin naista, ja olen siis nainen. Haluatko tarkentaa tilannettasi? Kumpi lähtee, miksi?
Millon Tanja tulet hieromaan mun kalua?