Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"]
KS, olet edelleen maailman ihanin nainen
ja
olen umpipyörryksissä sinusta <3
[/quote]
Minähän tänne jo kirjoitin että itse olet <3 Kukakohan sinä olet?
[/quote]
Kaikki 3 nimeäni päättyvät A-kirjaimeen.
Missä päin sä olet?
[/quote]Hartola, Hanko, Harjavalta tai Hamina. Valitse niistä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:22"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"] KS, olet edelleen maailman ihanin nainen
ja
olen umpipyörryksissä sinusta <3 [/quote] Minähän tänne jo kirjoitin että itse olet <3 Kukakohan sinä olet? [/quote]
Missä päin sä olet? [/quote]Hartola, Hanko, Harjavalta tai Hamina. Valitse niistä!
[/quote]
Hangon ja Haminan välillä on vielä yksi H-alkuinen kaupunki, sellainen vähän isompi ... se kävisi.
Vaikka ilmeisesti olet toinen KS, ei se mitään, taidat sinäkin olla aika ihana ;)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:57"]Herra S, oot niin järkyttävän vastenmielinen apina! Deittaile vaan jatkossakin niitä 18-19 vuotiaita teinipimuja, ne on tarpeeksi typeriä nielemään kaikki paskaiset temppusi. Olisi pitänyt tietää, ettei kaikki oo kohallaan, kun aikuisen miehen kämppä on sisustukseltaan kuin 15-v. pojan runkkukammio. Ja rupee vihdoinkin pukeutumaan kuin ikäisesi, mene parturiin ja ota se haiseva pipo pois päästä edes sisätiloissa! Vittu oon onnellinen kun ei enää tarvitse hävetä sua.:):)
[/quote]Tää osu ja uppos.. buli buli.. :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:08"]Ollaanko me vielä siltikin me? Please tell me!
[/quote]Ostetaan joululahjat jollekin toiselle.. Voit saattaa kotiin mut et pääse enää sisälle..
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:22"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"] KS, olet edelleen maailman ihanin nainen
ja
olen umpipyörryksissä sinusta <3 [/quote] Minähän tänne jo kirjoitin että itse olet <3 Kukakohan sinä olet? [/quote]
Missä päin sä olet? [/quote]Hartola, Hanko, Harjavalta tai Hamina. Valitse niistä!
[/quote]
Hangon ja Haminan välillä on vielä yksi H-alkuinen kaupunki, sellainen vähän isompi ... se kävisi.
Vaikka ilmeisesti olet toinen KS, ei se mitään, taidat sinäkin olla aika ihana ;)
[/quote]Mie en oo mistää Hesaast, mie oo Jonne Ylilaualt!
Kissa-hiirileikki on kivaa vain yhden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:14"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:22"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"] KS, olet edelleen maailman ihanin nainen
ja
Missä päin sä olet? [/quote]Hartola, Hanko, Harjavalta tai Hamina. Valitse niistä! [/quote] Hangon ja Haminan välillä on vielä yksi H-alkuinen kaupunki, sellainen vähän isompi ... se kävisi.
[/quote]Mie en oo mistää Hesaast, mie oo Jonne Ylilaualt!
[/quote]
Iiik, ihanaa, mä niin arvasin sun olevan Jonne, mut en kehdannut heti sanoa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:59"]
Vieläkö tää huorien ja pettäjien ketju on pystyssä? Mitä helvettiä? Ilmoitettu asiattomaksi.
[/quote]
lähe sit pettäjähuora menee täältä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:22"]
ja
[/quote]
[/quote]
Missä päin sä olet?
[/quote]
Minä, joka tätä kysyin en ole kyllä näistä H-kaupungeista, joita joku luetteli, enkä edes sieltä isommasta. Harmi, haluaisin silti olla jonkun mielestä ihanin nainen!
Tämä viesti menee nyt herroille x js y vai kuinka monta teitä sitten olikaan ;D Toivon sydämeni pohjasta että pyydätte vaikka syömään ja sitten puhumme asiat kuntoon. Mulla nimittäin on käynyt sellainen tsäkä, että olen saanut maailman parhaat työkaverit, joiden kanssa läppä lentää ja työnteko on jopa hauskaa ; )
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:14"]
J. Mielessäni olet pyörinyt, juttumme tuntuu jääneen kesken, ei ehtinyt kunnolla oikeastaan alkaa edes kun minun piti paeta paikalta. Haluaisin jutella, mutta en uskalla lähestyä vaikka nähdään jatkossakin väkisinkin. En halua rikkoa kenenkään liittoa, enhän edes tiedä tunnetko samoin. Epäilen, että saatat tunteakin. Jospa päästään vielä joku kerta juttelemaan...
[/quote]
Ei liittoa voi rikkoa jos se on vahva, tämä taitaa horjua jo. En tiedä keneltä tämä viesti on, mutta jutellahan aina voi. Jos sinä tulet luokseni saisin ehkä selvitettyä pääni, vaikka pelkäänkin / toivonkin seurauksia...
[/quote]
Tuo kirjoitus oli osoitettu miehelle, joka marraskuussa sekoitti pääni. Enempää vihjeitä ei tule, toivon ja pelkään, että hän tunnistaa kun en uskalla ajatella seurauksia.
terveiset vuokralaisellemme,minulle on selvinnyt että olet WT.Tosin koska tunnen sinut,hyvin en pidä tässä tapauksessa WT:ä huonona puolenasi
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:32"]Matti, heti kotiin! T. Teppo
[/quote]Tullaan tullaan! T. Matti
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:32"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:32"]Matti, heti kotiin! T. Teppo
[/quote]Tullaan tullaan! T. Matti
[/quote]Saanko mäkin tulla? T. Seppo
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:08"]Ollaanko me vielä siltikin me? Please tell me!
[/quote]
Ollaan!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:22"]
ja
[/quote]
[/quote]
Missä päin sä olet?