Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:40"]
En saa sua pois mun mielestä vaikka kuinka yritän :( Olit ennen niin ihana mua kohtaan.. Mitä tapahtui?
[/quote]
Milloin ennen?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:40"]
En saa sua pois mun mielestä vaikka kuinka yritän :( Olit ennen niin ihana mua kohtaan.. Mitä tapahtui?
[/quote]
Milloin ennen?
[/quote]
Ennenkun tavattiin toisen kerran. Ennen sitä viestiteltiin joka päivä kolmen viikon ajan ja puhuttiin tuntikausia puhelimessa. Nyt on hyvä jos ees vastaat..
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:06"]Et sinä näköjään helposti lähde mun mielestä... Olen miettinyt pääni puhki, että etkö sä vain tahdo enää olla muhun yhteydessä vai luuletko etten mä tahdo. Mielestäni kuitenkin olen tehnyt oman kantani selväksi. Eilen illalla mä vielä mietin, että ehkä mä otan sen riskin että pidät mua kahjona ja kerron, että haluaisin vielä jatkaa siitä mihin jäätiin, vaikka siinä ei paljon järkeä olekaan. Olen myöskin miettinyt, että mikä sussa kolahti niin lujaa ja niin äkkiä.
Saisin edes kuulla sulta suoraan, ettei sua kiinnosta ja voisin mennä eteenpäin. Taidan olla maailman hölmöin nainen.
[/quote]
Kyllä mua kiinnostaa. Tuli vain sellainen vaikutelma ettei sua kiinnosta, joten en ole viitsinyt häiritä. Kokoajan silti olen toivonut että ottaisit minuun yhteyttä. Ikävä.
Jännää et tää ketju nousee aina kun lähdet mun näköpiiristä. Vaimoilla on tiukat tuntosarvet
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:06"]Et sinä näköjään helposti lähde mun mielestä... Olen miettinyt pääni puhki, että etkö sä vain tahdo enää olla muhun yhteydessä vai luuletko etten mä tahdo. Mielestäni kuitenkin olen tehnyt oman kantani selväksi. Eilen illalla mä vielä mietin, että ehkä mä otan sen riskin että pidät mua kahjona ja kerron, että haluaisin vielä jatkaa siitä mihin jäätiin, vaikka siinä ei paljon järkeä olekaan. Olen myöskin miettinyt, että mikä sussa kolahti niin lujaa ja niin äkkiä. Saisin edes kuulla sulta suoraan, ettei sua kiinnosta ja voisin mennä eteenpäin. Taidan olla maailman hölmöin nainen. [/quote] Kyllä mua kiinnostaa. Tuli vain sellainen vaikutelma ettei sua kiinnosta, joten en ole viitsinyt häiritä. Kokoajan silti olen toivonut että ottaisit minuun yhteyttä. Ikävä.
[/quote] anna vinkki kenelle?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:30"]
Näin todella outoa unta viime yönä.
[/quote]
Niin minäkin, ja heräsin hymy huulillani. Kenkiä sovittelin. Ja flirttailin hyvässä seurassa.
Ajattelet mun tissejä kuitenkin nytkin
Mikä sun sukunimi oli? En löydä sua facebookista. :(
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:43"]
Mikä sun sukunimi oli? En löydä sua facebookista. :(
[/quote] Kuusisto
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:06"]Et sinä näköjään helposti lähde mun mielestä... Olen miettinyt pääni puhki, että etkö sä vain tahdo enää olla muhun yhteydessä vai luuletko etten mä tahdo. Mielestäni kuitenkin olen tehnyt oman kantani selväksi. Eilen illalla mä vielä mietin, että ehkä mä otan sen riskin että pidät mua kahjona ja kerron, että haluaisin vielä jatkaa siitä mihin jäätiin, vaikka siinä ei paljon järkeä olekaan. Olen myöskin miettinyt, että mikä sussa kolahti niin lujaa ja niin äkkiä. Saisin edes kuulla sulta suoraan, ettei sua kiinnosta ja voisin mennä eteenpäin. Taidan olla maailman hölmöin nainen. [/quote] Kyllä mua kiinnostaa. Tuli vain sellainen vaikutelma ettei sua kiinnosta, joten en ole viitsinyt häiritä. Kokoajan silti olen toivonut että ottaisit minuun yhteyttä. Ikävä.
[/quote] anna vinkki kenelle?
[/quote]
Miespuoliselle henkilölle.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:43"]Ajattelet mun tissejä kuitenkin nytkin
[/quote]
Miten niitä voi olla ajattelematta?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 20:43"]Ajattelet mun tissejä kuitenkin nytkin
[/quote]
Miten niitä voi olla ajattelematta?
[/quote] Hukkaan menee noikin ajatukset. Hyväilisit niitä mieluummin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:54"]
Sinä ihana mies töistä. Vaikka olemme molemmat varattuja, haluaisin olla vähintäänkin ystäväsi (tai kenties enemmänkin...)
[/quote]
Heh, haaveilen ja unelmoin... mutta enemmän? Tietäisinpä haluanko enemmän, haluanko muuttaa elämäni. Kierrän kehää ajatuksissani, mutta hymyilen kyllä kun kohtaamme.
[/quote]
Taidan siis haaveilla mahdottomia. :( Itse olisin valmis tutustumaan paremminkin. Tämän hetkinen suhteeni ei vain toimi. Haaveilen aivan muusta...
Sinä ihana mies töistä. Vaikka olemme molemmat varattuja, haluaisin olla vähintäänkin ystäväsi (tai kenties enemmänkin...)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:54"] Sinä ihana mies töistä. Vaikka olemme molemmat varattuja, haluaisin olla vähintäänkin ystäväsi (tai kenties enemmänkin...) [/quote] Heh, haaveilen ja unelmoin... mutta enemmän? Tietäisinpä haluanko enemmän, haluanko muuttaa elämäni. Kierrän kehää ajatuksissani, mutta hymyilen kyllä kun kohtaamme. [/quote] Taidan siis haaveilla mahdottomia. :( Itse olisin valmis tutustumaan paremminkin. Tämän hetkinen suhteeni ei vain toimi. Haaveilen aivan muusta...
[/quote]
Siinä sinulle:
Hyvää Yötä Ja Huomenta
Täksi yöksi jää
Jokin koettaa sua täällä viivyttää
Luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksittykään
Jos sulla kerran on taskussasi suuri unelma
Niin tämä hetki jää
Ja vain se mitä teet nyt on tärkeää
Hyvää yötä ja huomenta
Ehdit myöhemmin nukkua
24 tuntia
Toivottavat sulle onnea
Hyvää yötä ja huomenta
Älä vielä luovuta
Kaikella on hintansa
Mut mikään ei oo vielä mahdotonta
Sitä sanotaan
Mennyttä ei takaisin voi saada
Eikä tulevaa kannata jäädä oottamaan
Jus sulla kerran on joku josta oikeesti välität
Niin pidä siitä kii
Älä usko kyynisiin lauseisiin
Hyvää yötä ja huomenta
Ehdit myöhemmin nukkua
24 tuntia
Toivottavat sulle onnea
Hyvää yötä ja huomenta
Hei älä vielä luovuta
Kaikella on hintansa
Mut mikään ei oo vielä mahdotonta
Luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksittykään
Turha pelätä laukausta,
Sillä yksinäisyys saman reiän nakertaa
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:46"]Vedä käteen J
[/quote]
Mikä sinut on suututtanut? :O
J