Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:43"]Toivottavasti näen sut maanantaina. Aion tarkkailla katsettasi, pilkahtaisiko silmissäsi ilo, kun näet mut. [/quote]missä? Tuutko mun töihi?
[/quote]
Kerro paikka ja aika niin voin tullakin.
[/quote]mun työpaikan parkkipaikka ja klo. 12:30. Huomenna
[/quote]
Mahtaa olla tungosta huomenna 12.30. työpaikkojen parkkipaikoilla :)
[/quote]
Ja kaikki naisia :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:08"]Heidi, ootko sä ihan täys hetero?
[/quote]
Tämän minäkin haluaisin tietää :)
Mitä jos mun itsekontrolli pettää vielä joskus ja juoksen halaamaan sua?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:08"]
[/quote]
Samaahan minäkin mietin, että jos kontrolli pettää joskus... mitäs sitten tapahtuu?
Ootsä se vai et, jonka kanssa palat yhteen loksahtaa? Pidän susta paljon, A, 100 kilometriä ja risat Rovaniemeltä
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:08"]
[/quote]
Samaahan minäkin mietin, että jos kontrolli pettää joskus... mitäs sitten tapahtuu?
[/quote]
Jos sinulla pettäisi, niin sitten pettäisi minullakin. Välimme varmaan lähentyisivät, puhuisimme asiasta.
Mutta jos minulla pettäisi, en tiedä miten reagoisit... En tiedä pidätkö minusta oikeasti. Ehkä ajattelisit että olen seonnut?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:43"]Mikshän mä tänne vieläkin kirjoitan, en tiedä edes haluanko sinun tietävän mitä ajattelen nyt tai luetko enää näitä viestejä, tai vastaatko mitään. Jos olet ikinä lukenutkaan tai vastannut ja oletko tunnistanut minut. Välillä luulen että niin on. Päätän taas vaihteeksi että lopetan tämän sekoilun ja yritän keskittyä muuhunkin elämään. Toisaalta on ollut ihanaa olla ihanasti sekaisin viimeiset 2kuukautta jotka ovat olleet elämäni omituisimmat. Siihen on sisältynyt niin intensiivistä tunteiden myllerrystä, niin hyvässä kuin pahassa, ettei ikinä. En tunnista itseäni kaikista viesteistä mitä olen kirjoittanut tänne, toivon ettet sinäkään. Olen kyllä sanonut suoraankin asioita joita nolottaa muistella. Toisaalta kaikki totta joten mitä siitä. Haluan säilyttää kauniin muiston jota voi hymyillen miettiä, olipa se mielikuvituksen tuotetta tai ei. En halua kuolettaa kaikkia tunteita niin että alkaisimme vihata toisiamme, miksi pitäisi, jätänkö samalla oven raolleen, mitä jos sittenkin joskus. Halusin sinua, sitä olisiko se ollut vain seikkailu vai mahdollisuus johonkin muuhun, en tiedä. Arvostan sinua todella paljon, olet hyvä ihminen ja ansaitset kaiken hyvän elämässä. Voidaanko olla kuitenkin ystäviä jos ei muuta?
[/quote]
Luin kirjoituksesi monta kertaa ja oli vaikea keksiä miten vastaisin. Meidän pitää oikeasti puhua suoraan toisillemme ei täällä vaan ihan naamatusten. Toivottavasti ei ole liian myöhäistä. Toivon, että voisimme olla jotain muuta kuin ystäviä.
Näin viimeyönä unta, että olit vieressäni, ja se toivottomuuden tunne mikä aamulla minut valtasi.... Sä tiedät että haluan sut loppuelämäkseni. Meidän ajotus oli pielessä, harmi vaan että olit just täydellinen mulle.
"Sä tulit ihan puskista mun elämään vaikken ollut valmis pysähtymään. Mut pähdyin ja rakastuin, sä teit saman, mut sit mä luhistuin."
"En kestä olla yhdessä, en kestä olla erossa. Mä en haluu ketään muuta ja mullon jo uus tyyppi kierrossa."
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua? [/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää.
[/quote]
Kiitos vastauksestasi. Tässä ei kuitenkaan varsinaisesti ole kyse hyviksistä tai pahiksista, tai ehkä vähän niinkin. Pikemminkin liian pitkään jatkuneesta provokaatiosta joka pitäisi saada loppumaan jotta pääsisin elämässä edes pienen pykälän eteenpäin. Jokseenkin pohjalta yritän ponnistaa.
[/quote] Pohjalta tosiaankin. Miten voit edes vajota niin alas, että alas provosoimaan netissä? Provokaation tarkoituksena on saada ihminen jolla on tunteet masentumaan sekä loukata hänen arvojaan, mustamaalata ja levittää vahingollisia juoruja. Kiusaamisen kohde ei aluksi edes välttämättä tiedä, kuka tai ketkä ovat hänen kiusaajansa. Pitäisi olla nollatoleranssi kiusaamiselle, sillä kiusaaja tuhoaa aina koko yhteisön työn tulosta ja aiheuttaa varuillaanolon joka on psyykkisesti hyvin tuomittavaa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua? [/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää. [/quote] Kiitos vastauksestasi. Tässä ei kuitenkaan varsinaisesti ole kyse hyviksistä tai pahiksista, tai ehkä vähän niinkin. Pikemminkin liian pitkään jatkuneesta provokaatiosta joka pitäisi saada loppumaan jotta pääsisin elämässä edes pienen pykälän eteenpäin. Jokseenkin pohjalta yritän ponnistaa. [/quote] Pohjalta tosiaankin. Miten voit edes vajota niin alas, että alas provosoimaan netissä? Provokaation tarkoituksena on saada ihminen jolla on tunteet masentumaan sekä loukata hänen arvojaan, mustamaalata ja levittää vahingollisia juoruja. Kiusaamisen kohde ei aluksi edes välttämättä tiedä, kuka tai ketkä ovat hänen kiusaajansa. Pitäisi olla nollatoleranssi kiusaamiselle, sillä kiusaaja tuhoaa aina koko yhteisön työn tulosta ja aiheuttaa varuillaanolon joka on psyykkisesti hyvin tuomittavaa.
[/quote]
Sinäpä sen sanoit. Kiusaaminen pitäisi saada loppumaan. Syö hermoa mutta sehän on ilmeisesti tarkoituskin? Tämä on minulle ainoa paikka purkaa mieltäni. Nimettömänä netissä :/
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua? [/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää. [/quote] Kiitos vastauksestasi. Tässä ei kuitenkaan varsinaisesti ole kyse hyviksistä tai pahiksista, tai ehkä vähän niinkin. Pikemminkin liian pitkään jatkuneesta provokaatiosta joka pitäisi saada loppumaan jotta pääsisin elämässä edes pienen pykälän eteenpäin. Jokseenkin pohjalta yritän ponnistaa. [/quote] Pohjalta tosiaankin. Miten voit edes vajota niin alas, että alas provosoimaan netissä? Provokaation tarkoituksena on saada ihminen jolla on tunteet masentumaan sekä loukata hänen arvojaan, mustamaalata ja levittää vahingollisia juoruja. Kiusaamisen kohde ei aluksi edes välttämättä tiedä, kuka tai ketkä ovat hänen kiusaajansa. Pitäisi olla nollatoleranssi kiusaamiselle, sillä kiusaaja tuhoaa aina koko yhteisön työn tulosta ja aiheuttaa varuillaanolon joka on psyykkisesti hyvin tuomittavaa.
[/quote]
Sinäpä sen sanoit. Kiusaaminen pitäisi saada loppumaan. Syö hermoa mutta sehän on ilmeisesti tarkoituskin? Tämä on minulle ainoa paikka purkaa mieltäni. Nimettömänä netissä :/
[/quote] Pura mieltäsi jollain muulla tavalla. Se mitä nyt teet aiheuttaa vain harmia.
Idiootti! Luuletko todellakin? En tod. Ikinä. En koskaan. :D Poistuu takaisin takavasemmalle. :D Evvk. :D Vieläkin? :DD
M.K on luonteeltaan kuin prinsessa. Arvostan Sinua suuresti :-).
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:58"]
[/quote]
[/quote] Pura mieltäsi jollain muulla tavalla. Se mitä nyt teet aiheuttaa vain harmia.
[/quote] Ja miksi haluat ottaa kiusaamisesi kohteeksi juuri tietyn ihmisen? Pystytkö erittelemään syitä?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:39"]
Idiootti! Luuletko todellakin? En tod. Ikinä. En koskaan. :D Poistuu takaisin takavasemmalle. :D Evvk. :D Vieläkin? :DD
[/quote]
Hyvä. Pysy siellä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:39"]
[/quote]
Hyvä. Pysy siellä.
[/quote]
Varmasti! Ja sinä siellä!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:20"]
Jos haluut, voidaan hyvin nähdä joku päivä.
[/quote]
Joo! Haluan!
Tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa, kanssas oikeesti kokea kaiken, mikä ollut on unelmaa ❤️ A.M