Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:56"]Ketju herää taaa viikonlopun myötä eloon :) Eipä siinä mitään, kyllähän minäkin sinua A kaipaan. Taas.
[/quote] Oletko sä se M?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:25"]Mitä sä teet nyt mies?
[/quote]
Täällä kaivelen pallejani.
M niin kuin Munamies? Jooh, olen X)
Et laittanut sähköpostia. Odotin sitä. Olen vähän pettynyt. Kohta alan mököttämään...
*♡*
Oisin suudellut takaisin jos olisit suudellut suulle. Saatat arvastakin sen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:32"]Piiri pieni pyörii -mirrit siinä hyörii... ;) [/quote] Ja yks kolli
[/quote]
Sut revitään kappaleiksi. :D
[/quote]
Ei haittaa yhtään. Olis jopa suotavaa ;-)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:25"]Mitä sä teet nyt mies? [/quote] Täällä kaivelen pallejani.
[/quote]
Onko isot montut jo louhittuna?
Ei tänään voi ystävänpäivän maileja laittaa. Malta vielä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:32"]Piiri pieni pyörii
-mirrit siinä hyörii... ;)
[/quote] Mirreillä ei ole muuta tekemustä kuin leikkiä miehiä.
[/quote] Meni mirrit hiljaisiksi : D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:35"]
No semmoset 50 kiloo on tullu viime tapaamisen jälkeen. Ai ei enää kiinnostakaan? Niin mitä sä puhuitkaan sielujen yhteydestä?
[/quote]
Aika nopeesti olet saanut painon nousemaan.. :D Ihailtavan ihanaa! Nyt sua on 50 kiloo enemmän mitä rakastaa! Moisk!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:41"]Ei tänään voi ystävänpäivän maileja laittaa. Malta vielä.
[/quote]
Niin kai sitten... :) Silti tekisi mieli vähän mököttää.
*♡*
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:32"]Piiri pieni pyörii
-mirrit siinä hyörii... ;)
[/quote] Mirreillä ei ole muuta tekemustä kuin leikkiä miehiä.
[/quote] Meni mirrit hiljaisiksi : D
[/quote]
Miau ♡
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:32"]Piiri pieni pyörii -mirrit siinä hyörii... ;) [/quote] Mirreillä ei ole muuta tekemustä kuin leikkiä miehiä. [/quote] Meni mirrit hiljaisiksi : D
[/quote]
Mirrit kehrää.
Kehräisin sulle, jos ottaisit syliin. :)
Olisi kiva joskus vielä tavata ja todeta että kaikkien sekavien ja epämääräistenkin (todella!) vaiheiden jälkeen asiat on välillämme ok..? Olen aina ajatellut sua lämmöllä, arvostan ja toivon sulle kaikkea parasta. n-->m
Mä en enää jaksa. Tää parisuhde syö mua sisältä, saa mut voimaan pahoin ja uuvuttaa täysin. Sä saat mut niin uuvuksiin käytökselläsi, että pelkään etten jaksa olla lapsellemme hyvä äiti ja että lakkaan huolehtimasta itsestäni täysin.
Meillä oli joskus mahtavaa yhdessä, mutta huomaatko, huomaatko mitä me olemme nykyään? Vaikka olemme yhdessä, olemme erillämme. Emme toimi pariskuntana, eikä tämä parisuhde voi hyvin. En ymmärrä mikset ota minua tosissasi, kun kerron miltä minusta tuntuu. Siksi patoan nyt tätä taakkaa sisälleni ja vielä jonain päivänä, se pato murtuu. Kerään kaiken aiheuttamasi pahan olon sisälleni, kunnes olen tarpeeksi rohkea eroamaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:47"]Kehräisin sulle, jos ottaisit syliin. :)
[/quote]
Tämä oli varmaan mulle, kun oon ainut kolli täällä. Mistä sinua pitäs silittää, että rupeat keräämään vai riittääkö syliin ottaminen? T: av-kolli
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:32"]Piiri pieni pyörii -mirrit siinä hyörii... ;) [/quote] Ja yks kolli
[/quote]
Sut revitään kappaleiksi. :D