Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Taas ja taas ja taas ja taas..
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:13"]Mua kiinnostaisi tietää, miksi mies tykkäät musta niin paljon. Tai ainakin luulet tykkääväsi.
[/quote]
Olet niin ihana ♡
[/quote]
<3 kauniisti sanottu. Sinä myös. Tunnetko minut hyvin?
[/quote]
Aika hyvin, mutta haluan tutustua sinuun lisää ;-)
[/quote]
Mennäänkö syömään joku päivä? :)
[/quote]
Mielelläni lähden noin hyvässä seurassa. Mihin haluat mennä?
[/quote]
Johonkin rentoon paikkaan. :)
Lyijykynä piirtää kunnes loppuu.
Satumaailman laineet liplattaa - - -
(?)
Eikä tule yhtään sähköpostia-a-a-a-aaaaa...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:39"]
En halua lopettaa ikinä. Tässä on jotakin niin erikoista ja ainutlaatuista että en ole ikinä kokenut tällaista, oletko sinä? Haluan katsoa tämän loppuun asti vaikka tiedän että siinä on riskinsä. Jos sen oven avaa, onko sieltä paluuta? Enkä usko että tässä olisi kyse pelkästä fyysisestä halusta, se on jotakin syvempää. Vaikka moni asia voi olla väärin, tälle selän kääntäminen olisi rikos..
Tämä laulu koskettaa minua tosi paljon, kuuntele sanat loppuun asti..
Odotan vastaustasi
[/quote]
Paluuta tuolta polulta harvoin on. Mieti mikä on tarkoituksenmukaista. Joskus suurinta rakkautta on antaa rakastettunsa elää omaa elämäänsä.
[/quote]
Niin tiedän että on itsekästä ajatella vain sitä mitä itse haluaa. Mutta olen myös erimieltä siinä että omien elämien jatkaminen erillään, koskaan kohtaamatta toista sillä tasolla mihin olisi ollut mahdollisuus, olisi elämän tarkoitus ja rakkautta. Uskon että asiat tapahtuvat syystä, mitä emme ehkä sillä hetkellä ymmärrä. Tuleeko maailmasta parempi paikka jos tukahduttaa tunteensa? Alkaa lopulta vihata läheisiään ja itseään, tuntee jääneensä vankilaan. En halua ainakaan olla se liekki joka sammuu ja hiipuu. Seuraava päivä voi olla viimeinen, miksi ei saisi kokea ja tuntea vielä kerran täydemmin?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:13"]Mua kiinnostaisi tietää, miksi mies tykkäät musta niin paljon. Tai ainakin luulet tykkääväsi.
[/quote]
Olet niin ihana ♡
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ok. Yritän löytää sellaisen paikan. Entä mille päivälle? Sopiiko lauantaina?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:13"]Mua kiinnostaisi tietää, miksi mies tykkäät musta niin paljon. Tai ainakin luulet tykkääväsi.
[/quote]
Olet niin ihana ♡
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ok. Yritän löytää sellaisen paikan. Entä mille päivälle? Sopiiko lauantaina?
[/quote]
Ei harmi kyllä, mut ens lauantaille ei vielä ole mitään.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:39"]
En halua lopettaa ikinä. Tässä on jotakin niin erikoista ja ainutlaatuista että en ole ikinä kokenut tällaista, oletko sinä? Haluan katsoa tämän loppuun asti vaikka tiedän että siinä on riskinsä. Jos sen oven avaa, onko sieltä paluuta? Enkä usko että tässä olisi kyse pelkästä fyysisestä halusta, se on jotakin syvempää. Vaikka moni asia voi olla väärin, tälle selän kääntäminen olisi rikos..
Odotan vastaustasi
[/quote]
Paluuta tuolta polulta harvoin on. Mieti mikä on tarkoituksenmukaista. Joskus suurinta rakkautta on antaa rakastettunsa elää omaa elämäänsä.
[/quote]
Niin tiedän että on itsekästä ajatella vain sitä mitä itse haluaa. Mutta olen myös erimieltä siinä että omien elämien jatkaminen erillään, koskaan kohtaamatta toista sillä tasolla mihin olisi ollut mahdollisuus, olisi elämän tarkoitus ja rakkautta. Uskon että asiat tapahtuvat syystä, mitä emme ehkä sillä hetkellä ymmärrä. Tuleeko maailmasta parempi paikka jos tukahduttaa tunteensa? Alkaa lopulta vihata läheisiään ja itseään, tuntee jääneensä vankilaan. En halua ainakaan olla se liekki joka sammuu ja hiipuu. Seuraava päivä voi olla viimeinen, miksi ei saisi kokea ja tuntea vielä kerran täydemmin?
[/quote]
Kirjoitatko miehelle vai naiselle?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:39"]
Odotan vastaustasi
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kirjoitatko miehelle vai naiselle?
[/quote]
Kyllä se tietää jolle kirjoitan
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:14"]Satumaailman laineet liplattaa - - -
(?)
[/quote]
Sen vanhan kurpan laineet on kuivaneet
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:39"]
Odotan vastaustasi
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehkä voit ajatella asiaa niin, että haluatko että sinuun sattuu vähän (kaikki loppuu ennen kuin mitään tapahtuu) vai paljon (kaikki loppuu kun olet antanut itsesi rakastua), kivun määrä ei ole sama, voin kertoa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:13"]Mua kiinnostaisi tietää, miksi mies tykkäät musta niin paljon. Tai ainakin luulet tykkääväsi.
[/quote]
Olet niin ihana ♡
Laineet kuivanneet Neumannin?
Vittu sä luulit kaivavas mulle kuoppaa mutta VARO sä tuut ite sinne tippumaa! :(
Mutta silti: Hyvää Ystävänpäivää rakas! Tuu takas!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:15"]Eikä tule yhtään sähköpostia-a-a-a-aaaaa...
[/quote]
Mitäpä jos itse lähettäisit ensin sitä viestiä tännepäin!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:41"]Tietäisitpä J,mitä miehesi puhuu susta.Sulla on todellinen kultakimpale!
[/quote]
Tiedänhän minä. En tosin tiennyt, että olette olleet yhteyksissä...
Ketju herää taaa viikonlopun myötä eloon :) Eipä siinä mitään, kyllähän minäkin sinua A kaipaan. Taas.