Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Mene nyt pois päästäni kytemästä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:12"]Olen tainnut yllättää sinut rohkeudellani ;)
[/quote]No todellakin, se oli kypsästi ja tyylikkäästi toimittu!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:46"]
[/quote]
En mene. Tulen uniisi :)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:46"]
[/quote]
Menin jo. Moikat!
Kun ajattelen sua, ajattelen seksiä kanssasi..
Se mitä eilen tapahtui on pyörinyt mielessäni siitä lähtien. Olin niin hämmentynyt etten pystynyt reagoimaan kunnolla. Mitä se merkitsi? Oliko se vain känninen päähänpisto vai jotain enemmän? Älä ymmärrä minua väärin. Meillä on paljon yhteistä ja minulla on hauskaa seurassasi mutta en voisi tehdä sellaista petosta ihmiselle josta välitän hyvin paljon. Sinua se ei tosin näytä haittaavan vaan käyttäydyt niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minusta sen sijaan tuntuu pahalta. Ja ei, en aio kertoa. Toivon vaan ettei se toistu. Toivon sitä meidän kaikkien takia.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:31"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:47"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:14"]Pallo on sinulla... [/quote] Vähän tunnistettavammin kenelle tämä oli..? [/quote] Sinulle. Minä en voi tehdä tässä vaiheessa mitään, sinun on otettava yhteyttä. [/quote] Minun lisäkseni varmaan aika moni muu toivoo että arpa osuisi kohdalle? Ei todellakaan haluta tehdä itsestään nolompaa kuin jo on? [/quote] Rohkeasti vain :) [/quote] En ole niin harhoissani että tekisin liikettä jos ei nyt ala tulla jotakin mistä tiedän että on minulle! Kuten nähty, täällä on trolleja... [/quote] Olen M. [/quote] Ja minkä kirjaimen on tehtävä liike?
[/quote]
T:n
[/quote]
Ei kun A:n! Terveisin oikea M.
[/quote]
Nyt meni jo läheltä...
[/quote]
Siis minun A:n? Kuka sinä olet?
Hei P, tulee pitkä viikko... Jännittää ihan mielettömästi. Ajattelen sua jatkuvasti, voi kun tuntisit samoin. En tiedä kuvittelinko vain ne katseet silloin ensimmäisinä päivinä.
Oletko nainen vai mies?
t. nainen, jolla on samanlaisia ajatuksia...
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:52"]
Kun ajattelen sua, ajattelen seksiä kanssasi..
[/quote]
Minea, olet tosi kiva, sun kaa on ihanaa keskustella whatsapissa! Oon nurmeksessa, ja sä kuopiossa :( ois kiva tavata :) vaikka vasta tavattii, tykkään susta
En koskaan unohda, vaikka se susta oli sairasta ja p****a, musta siinä oli jotain niin kaunista.
Jos heti alusta oltaisiin tiedetty ja ymmärretty se mitä nyt, se olisi ollut jotain kaunista ja ihanaa..
Sekosin susta, haluun sut elämääni, mut en tiedä voisiko siitä enää tulla mitään.
Siks mä teen kohta mitä teen.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:51"]Niin kuin kaksi mannerta joita meri erottaa
katselemme toisiamme horisontin taa
Ehkä maailman nuoruudessa yhteen kuuluimme
koska toista rantaa ikuisesti kaipaamme..
[/quote]
Mä soitin tätä biisiä usein eräälle, kun tavattiin. Suhteen alkuaikoina.
Nähtiinhän me. -Alkuperäinen sekaisinmenijä
Harmittaa, että hapuilen taas ajatussokkelossa pahasti saamatta ryhtiä.
Hyvää yötä. Näe kauniita unia. <3
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:19"]En ymmärrä sinua. Välillä olet maailman ihanin, herkin ja välittävin ihminen mutta välillä tunnut vain ajattelevan itseäsi ja saavutuksiasi, latistat muita ja kohtelet ihmisiä kuin kertakäyttötavaroita. Kehuskelet kuinka sinulla riittää naisia, janoat huomiota ja mainostat itseäsi. Kerrot kuinka loistava itsetunto sinulla on mutta toimintasi takaa näkyy epävarma ja eksyksissä oleva pikkupoika. Etkö ymmärrä että käytöksesi kääntyy jossain vaiheessa sinua vastaan, olet jo nyt loukannut monia ja rikkonut monta sydäntä? En edes tiedä miksen ole jo luovuttanut kanssasi, ilmeisesti jaksan edelleen toivoa löytäväni sinusta sen ihanan ihmisen jollainen olit kun tutustuimme.
[/quote]
Mulla oli sama. Kuulostaa valloittaja- ja sydämensärkijä syndroomalta. Sitoutumishaluttomalta ja -kyvyttömältä. Juokaa arvon ladyt.
Kuva sumenee, koska kielikuvia ja piilomerkityksiä alkaa olla liikaa. Olen silti aivan vakuuttunut asiasta. Pahoitella ei tarvitse, koska syy oli minun. Tärkeintä on tunnistaa tunteet oman käytöksen takana. Vain siten me kaikki opitaan itsestämme ja elämästä, ja moni solmu hiljalleen aukeaa. Kiitos kun autoit avaamaan niistä yhden!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:29"]Nyt. Mulle. Riitti. Piste.
[/quote]Nytkö jo ?
Hyvää terveistä. Oot ihqu. Ota mut syliin ja pusi pussy puzzziii oh ooohh ooooooh