Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
1521/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Oikeasti. Olisit tullut ja edes katsonut silmiin.

Vierailija
1522/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olo, hemmetin influenssa lopu jo.

t. Kolmen peiton alta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:30"]Sä aina kehuit mun ylivertaista älykkyyttä. Jos nyt mietit tätä tilannetta, mikä on. Mä pelasin tilanteen niin, että sulle "jäi" avoimia mahdollisuuksia, vaikka sä pelasit itsesi ulos. Samalla, kun sen teit, mä tyrkkäsin oven kiinni... Ja sä voit jäädä miettimään, mitä jos, entä jos... Kosto on suloista ;-)
[/quote] oletko hieman sairas? Kosto ja rakkaus eivät kuulu samaan lauseeseen.

Vierailija
1524/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3  [/quote] Tämä viesti on jäänyt mieleeni. Niin kuin moni muukin, toivon, että se olisi minulle. Mitähän kirjoittajalle mahtaa kuulua? [/quote] En ole onnellinen!

[/quote]

olen onnellinen mutta olisin varmaan onnellinen myös sinun kanssasi. Miksi sinä et ole onnellinen? Onko sinulla ketään?

Vierailija
1525/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:41"]

Paha olo, hemmetin influenssa lopu jo.

t. Kolmen peiton alta

[/quote]

Yyh, kauhein tauti. Voimia!!

Vierailija
1526/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3  [/quote] Tämä viesti on jäänyt mieleeni. Niin kuin moni muukin, toivon, että se olisi minulle. Mitähän kirjoittajalle mahtaa kuulua? [/quote] En ole onnellinen!

[/quote]

olen onnellinen mutta olisin varmaan onnellinen myös sinun kanssasi. Miksi sinä et ole onnellinen? Onko sinulla ketään?
[/quote] On.

Vierailija
1527/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että joku muu saa päättää kuka on onnellinen? Ei se niin voi mennä.

Vierailija
1528/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:42"]Ikävä sua R.
[/quote]
R ikävöi myös, puhu.
[/quote]

Sun lähellä mulle tulee niin lämmin ja hyvä olo, vaikka samalla siinä on sellasta jännitettä ja toivon, että saisin olla sun kanssa ihan kahdestaan ja suutelisit mua hellästi ihana R.

Vierailija
1529/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä edelleen mietin sua aina välillä?.. Mähän se olin joka halusin lopettaa sen meijän jutun.. Mä pelkäsin et sä valehtelet mulle, et mä satutan itteni niin ku aina ennenkin. Mut liian myöhään tajusin et olin väärässä, sä olitki tosissas koko ajan. Nyt mä en voi enää peruu mun valintoja, se ei vaan onnistuis, liian moni satuttais ittensä. Mä niin toivon et sä oot onnellinen, missä ikinä sä nyt ootkaan<3

Vierailija
1530/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:29"]Olen aivan tavattoman rakastunut sinuun, jos vain tietäisit... Olet naimisissa ja sinulla on lapsi. Se on todella raastavaa, sillä haluaisin sinut niin paljon omakseni. Haluaisin rakastaa sinua kunnolla, pitää kuin kukkaa kämmenellä ja tehdä onnellisemmaksi kuin kukaan muu. Taidat kuitenkin olla onnellinen nykyisessä tilanteessa, ainakin näytät siltä. Toivottavasti olet. Tunnen nimittäin itseni hirviöksi toivoessani suhteesi päättymistä ja että tuntisit minua kohtaan samoin. Tiedän, etten tule koskaan löytämään hienompaa ihmistä, mutta minä en aio sotkea elämääsi. Miehesi on onnekas, toivottavasti hän kohtelee sinua hyvin. Toivon elämääsi pelkkää hyvää, olet paljon mielessä <3  [/quote] Tämä viesti on jäänyt mieleeni. Niin kuin moni muukin, toivon, että se olisi minulle. Mitähän kirjoittajalle mahtaa kuulua? [/quote] En ole onnellinen! [/quote] olen onnellinen mutta olisin varmaan onnellinen myös sinun kanssasi. Miksi sinä et ole onnellinen? Onko sinulla ketään? [/quote] On.

[/quote]

Ei kannata haikailla varattua. Satuttaa vaan itsensä jos ryhtyy sivusuhteeseen. Tiedän koska toivun juuri sellaisesta.

Vierailija
1531/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabotoi vaan meidän juttua. Rakkaus voittaa aina.

Vierailija
1532/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesi mulle suot, mut vaan ajaksi hetkisen. Jo seuraavassa käänteessä sulla uusi on. Olit elämäni valonpilkahdus,mutta nyt se kääntyi jo entistä mustempaan tummuuteen. Kiitos katseista, sanoja en enää kaipaakaan. En aio sua kiittää, enkä myöskään unohtaa, toivon vaan että näkisit joskus vaan,silmilläs eilisen tyttö 15 vee

Vierailija
1533/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi Paavo joku tykkää sust.

Vierailija
1534/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.T..Olet alitajunnassani, vaikka sun ei pitäis olla siellä. Näen sinusta jo uniakin. Mä oon pitkään kestäneessä, onnellisessa parisuhteessa. Olen silti myös tavalla tai toisella ihastunut sinuun. En kuitenkaan tee asialle mitään, koska näin tämän kuuluukin mennä; sinä ja minä emme koskaan tule olemaan yhdessä. Mutta nämä tunteet eivät luultavasti häviä, eivät ainakaan hetkeen. Voisitko kuitenkin mitenkään rajottaa mun pääni sisällä pyörimistä..? Kiitos.

Vierailija
1535/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan aikaa, jolloin voin elää sinusta vapaana. Luulen, että aavistat tämänn Menit liian pitkälle, enkä saanut tarpeeksi itselleni. Olen tyhjiin kaluttu ja lannistunut ajatuksesta, että pitää olla kanssasi. En koskaan ollut riittävän tärkeä. Parempaa tulevaisuutta odotellen. 

Vierailija
1536/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun taas toi ulkopuolinen tuli tänne vittuilemaan. Keskittyisi perheeseensä.

Vierailija
1537/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka, miten uskaltaisin lähestyä sinua? Olen taas koko illan arponut, uskallanko laittaa viestiä vai en... Tuntuu todella vaikealta ottaa ensimmäistä askelta, kun tähän asti ainoat keskustelumme ovat olleet moikkailuja. En ole edes varma, oletko sinkku. Haluaisin viedä sinut peiton alle ja olla ihan vaan lähekkäin, haistella ihoasi, kuljettaa sormia pitkin selkääsi, suudella kaulaasi...

Vierailija
1538/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaunista sanaa auttaisi tämän ahdistavan elämäntilanteen keskellä, saisin henkisen pakopaikan.

O-o-ooo

Vierailija
1539/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää, miten nopeasti ihmiseen kiintyy. Se on luonnollista, ei siitä tarvitse hämmentyä. Itse olen niin tottunut, että ihmisiä tulee ja menee, ja asiat muuttuvat. Harva ihminen pysyy. Mutta tämä on silti minullekin raskasta. En olisi uskonut, mutta itkin kotona muutaman kyyneleen. 

Vierailija
1540/9334 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te kaikki kaipailevat sydänkäpyset vaan aika suloisia siellä sydän väpättäen <3 Jaksuhaleja <3

Ketju on lukittu.