Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 00:41"]
Kunpa tavattais taas pian, ikävöin sitä kiihkeän uteliasta katsekontaktia... J.H.T .. <3
[/quote]
se sama kiihkeän utelias katsekontakti oli tarkoitettu kymmenille tuhansille muillekin...
[/quote]
no en usko, näin pienellä paikkakunnalla asuville, jossa kaikki tuntevat toisensa... :)
T. R. Tre
Voisit kyllä kertoa oman versios siitä mitä tapahtui.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:48"]Olet ihana ja ainutlaatuinen ihminen M. Toivon sulle kaikkea hyvää.
[/quote]
Sukunimen eka kirjain?
Hei M. Tuskin luet tätä koskaan, mutta parin kaljan jälkeen tämä alkoi tuntumaan sopivimmalta viestimiskanavalta. Kunpa olisit sanonut jotain ajoissa, kysynyt suoraan. Tehnyt mitä vaan. Nyt asun täällä ja olen parisuhteessakin. Toivottavasti nähdään vielä, kaverina edes. Älä välttele mua, kirjoita mulle vaikka fb:ssa. Huomenna, ihan vaikka vaan testatakses kirjoitanko tänne ;)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 01:38"]Kuulehan J, mä en ole viemässä sulta yhtään mitään, sä sensijaan viet multa mielenterveyden!! Anna mun ja J:n olla yhdessä oma aikamme, niin sä saat kyllä myös omas! Ei ketään voi kahlita, eikä omistaa. Siinä kuolee vaan rakkaus ja tilalle tulee ääretön halu paeta kahta kauemmas..
USKO VAAN PÄSSI!! Minäpä sen tiedän...
[/quote]
Paikkakunta?
S:lle. Pidin sinusta oikeasti ja ajattelin, että meistä olisi voinut tulla jotain. Mutta olit aina etäinen ja sitten sanoit, että minä tulkitsen sinua väärin ja että eksäsi eivät... Miksi ovat eksiä sitten? Ehkä ne jätti sinut ja sinä olet jumittanut siihen suruun?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 03:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 09:48"]Olet ihana ja ainutlaatuinen ihminen M. Toivon sulle kaikkea hyvää. [/quote] Sukunimen eka kirjain?
[/quote]
miehelle PKS:lla on tuo viesti.
Miks hemmetissä sä pilaat elämäs vetämällä kamaa! Luulin oikeesti et olisit vähän vahvempi ihminen, mut ei. Miks sun pitää lähtee pelleilee niinku sun "kaverit" jotka vaikuttaa siltä et ne ei ees välitä susta.
J.P
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 03:35"]
Hei M. Tuskin luet tätä koskaan, mutta parin kaljan jälkeen tämä alkoi tuntumaan sopivimmalta viestimiskanavalta. Kunpa olisit sanonut jotain ajoissa, kysynyt suoraan. Tehnyt mitä vaan. Nyt asun täällä ja olen parisuhteessakin. Toivottavasti nähdään vielä, kaverina edes. Älä välttele mua, kirjoita mulle vaikka fb:ssa. Huomenna, ihan vaikka vaan testatakses kirjoitanko tänne ;)
[/quote]
Mistä päin ja kumpaa sukupuolta tämä m?
T. Eräs m
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:36"]
[/quote]
T. Eräs m
[/quote]
Miehille nää viestit on kaikki urpot!
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:12"]Kiitos ihanista salatreffeistä tänään Toni! <3
[/quote]
Oltiinkohan saman Tonin kanssa treffeillä?! Mikä paikkakunta :D
Niin varmaan horo. Tuollakin ylempänä joku mies kirjoitti Heidille. Et vissiin osaa lukea tai olet sokea. Heidi on tietääkseni naisen nimi. Urpo!
[/quote]
Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä sinä sinä. Vaikka ootkin kokenut kovia lapsuudessa, niin se ei vaan oikeuta sua olemaan noin itsekeskeinen. Sä ET ole maailman keskipiste, vaikka niin kuvitteletkin! Että terveisä vaan Tampereen suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:36"]
[/quote]
T. Eräs m
[/quote]
[/quote]
Saattaahan ihan muutama viesti olla joltain mieheltä (tai miehenä esiintyvältä naiselta?), mutta 99% täällä naiset haikailee miesten perään. Tuskin täällä miehiä käy paljon lukemassakaan teidän vuodatuksia, mutta eiköhän tää ookin enemmän sellanen tunteiden tuuletuspaikka.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:12"]Kiitos ihanista salatreffeistä tänään Toni! <3 [/quote] Oltiinkohan saman Tonin kanssa treffeillä?! Mikä paikkakunta :D
[/quote]
tää mun toni asuu espoossa. Entäs sun??
Olet mulle rakas! Haluaisin nähdä sua enemmän ja jakaa elämää sun kanssa vähän enemmän. Haluaisin rakastaa sinua. Haluatko sinä?
Ja tämän haluan sanoa sulle tänään T.R.
Tämä on viesti entiselle ystävälleni:
A: en jaksa vieläkään ymmärtää, miten saatoit kaataa kaiken pahan olosi minun niskaani ja tehdä minusta syntipukin koko kurjalle elämällesi. Miten joku voi vuosien jälkeen kertoa totuuden ja sitten odottaa, että tulen vastaan ja ymmärrän? Että kun vuosien saatossa olet ollut minuun ärsyyntynyt, nähnyt valintani väärinä, pitänyt minua miestennielijänä ja tuntenut, että sinulla on vaikea olla kanssani ... niin olet peittänyt sen kaiken ja pitänyt minulta piilossa, mutta olet puhunut minusta vuosikausia muille ja analysoinut minua muiden kanssa? Ja kun sinulla sitten oman pahan olon malja alkoi vuotaa yli, niin päätit kaataa tämän kaiken minulle, syyttää minua huonosta ystävänäolemisesta?
Se satutti, enkä anna koskaan anteeksi, en varsinkaan sanojasi "minä en ota kenenkään puolia missään asiassa" - juuri ystävien sitä toivoisi olevan toisten puolella ja tukena.
P, mulla on ihan kamala ikävä sua. Olit paras ystäväni koskaan, mutta en halua pilata muuta elämääsi. Tiedän, että olen joskus ihan liikaa kaikille ;D
T
Onkos tällä keskustelupalstalla tänäkin yönä akateemisia Veneruhtinaskunnan tutkimusten suorittaneita vaiko Koiratieteiden SuurMaistereita, vaiko vaan niitä tavallisia jankutijankuti änkyti änkyti jankkaajia