Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
121/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S, tämä on ollut hieno kuukausi. Olen saanut kokea tunteita ja kuulla sanoja enemmän kuin vuosiin ennen tätä. En kuitenkaan voi olla pelkäämättä, että tämä loppuu yhtä nopeasti kuin alkoikin. Pelkään, että kaikki tapahtui liian nopeasti, enkä ole ehtinyt saada omaa elämääni tarpeeksi järjestykseen. Olen toisinaan niin väsynyt kaikesta, että haluaisin vain nukkua, levätä pois vuosien saatossa tulleet tuskat ja turhautumiset, ja olla sinun vasta sitten, kun tunnen taas itseni, olen vahva ja omillani. Ja silti, olen sinusta kiitollinen, siunattu, onnellinen...Haluan ottaa sinusta kiinni, enkä päästää pois.

Vierailija
122/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J, Kuopio.
Ei mene päivääkään etten ajattelisi sinua. Luulin, että ajan kanssa helpottaa, mutta en vaan pysty unohtamaan sinua.
Vaikka mulla olisi sata ja yksi syytä olla vihainen, loukkaantunut ja katkera, en ole noista mitään. Ainoastaan niin helvetin surullinen siitä, kuinka asiat meni.
Kun on sen aika, ota yhteyttä. Jaksan odottaa. Kaipaan sinua aivan hemmetisti.
-A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt turvat tukkoon siellä yläkerrassa jo! Miten helevetissä voi "broidillas" riittää tuota typerää lätinää kellon ympäri, vittu mikä räpätäti. Yläkerran naapurille Kantsussa.

Vierailija
124/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:21"]

Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.

[/quote]

Ja kunhan saat alkuviikosta purettua töitäsi, pääset mun luo. En ehkä saa sanaa suustani, kun mun täytyy suudella sua heti eteisessä. :) Tänään nukahdan hymyillen...

[/quote]

Nyt voin jo melkein laskea tunteja siihen, kun saan katsoa sua silmiin aivan läheltä. Missään katseessa ikinä en ole nähnyt niin paljon iloa ja onnea kerralla. Niillä sinä täytät minut.

Vierailija
125/9334 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:17"]

J, Kuopio. Ei mene päivääkään etten ajattelisi sinua. Luulin, että ajan kanssa helpottaa, mutta en vaan pysty unohtamaan sinua. Vaikka mulla olisi sata ja yksi syytä olla vihainen, loukkaantunut ja katkera, en ole noista mitään. Ainoastaan niin helvetin surullinen siitä, kuinka asiat meni. Kun on sen aika, ota yhteyttä. Jaksan odottaa. Kaipaan sinua aivan hemmetisti. -A

[/quote]

Olet varmasti ihan eri tyyppi kuin mitä luulen, vastaan tähän silti, viesti lähtee eräälle A:lle Kuopioon:

Eipä kannata odottaa yhtäkään yhteydenottoa.

T. se joka korjasi yhden J:n sen jälkeen kun eräs A oli sen rikkonut. A tosin näki tilanteen kaikessa narsistisuudessa hieman eri tavalla.

Vierailija
126/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:44"]

Harmittaa kun ignooraat mut ihan täysin. Et katso päinkään. Ahdistavaa.

[/quote]Älä suotta harmittele - tuohan on merkki siitä, että miehellä on erittäin voimakkaat tunteet sinua kohtaan, eikä ole päässyt sinusta yli. Muuten ei olisi tarvetta esittää noin kovasti :-D.

[/quote]

Näin. Minä joskus ihmettelin, miksi harrastuksenohjaajani käyttäytyy minua kohtaan niin oudosti(juuri tuo ignooraus) Myöhemmin sain kuulla, että tämä varattu ohjaaja oli ihastunut minuun ja yritti peitellä asiaa.

Vierailija
127/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:17"]

J, Kuopio. Ei mene päivääkään etten ajattelisi sinua. Luulin, että ajan kanssa helpottaa, mutta en vaan pysty unohtamaan sinua. Vaikka mulla olisi sata ja yksi syytä olla vihainen, loukkaantunut ja katkera, en ole noista mitään. Ainoastaan niin helvetin surullinen siitä, kuinka asiat meni. Kun on sen aika, ota yhteyttä. Jaksan odottaa. Kaipaan sinua aivan hemmetisti. -A

[/quote]

Olet varmasti ihan eri tyyppi kuin mitä luulen, vastaan tähän silti, viesti lähtee eräälle A:lle Kuopioon:

Eipä kannata odottaa yhtäkään yhteydenottoa.

T. se joka korjasi yhden J:n sen jälkeen kun eräs A oli sen rikkonut. A tosin näki tilanteen kaikessa narsistisuudessa hieman eri tavalla.
[/quote]

Minäkin haluan laittaa Kuopioon terveisiä.

M. Toivon, että me saamme vielä hetkemme.

-A-

Vierailija
128/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:58"]

M olet mielessäni. Kunpa joskus vielä kohtaisimme. Olet hauska, fiksu ja yleisesti ottaen vain ihana.

[/quote]

Onko M mies vai nainen?

Vierailija
129/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset suudellut mua tänään? Odotin edes hyvänyönsuukkoa.

*miehelle jonka kanssa käytiin treffeillä*

Vierailija
130/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo, haluaisin tutustua sinuun. Olet todella hyvän näköinen...

Vierailija
131/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M, mulla oli ihan mahtava ilta sun kanssa viime viikolla, vaikka sanoitki mulle tosi hämmentäviä asioita. Oot ollu mun mielessä siitä asti. Näin tosi kiimasia unia sen illan jälkee. Haluisin sut edes yhdeksi yöksi. Tiedän, liian vaikeeta!

Vierailija
132/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:47"]

M helvetti kun voisin kertoa tän sulle päin naamaa. Sä säteilet jotain energiaa ympärilles joka saa mut hulluksi halusta ja hetkittäin mä en saa edes henkeä sun lähellä kun tunne on vaan niin voimakas. Onneksi me nähdään enää harvoin koska eihän tästä mitään tulisi, varattuja molemmat. Vaikka ikinä ei ole mitään ollut, tää tunne ei vaan kuole. Anna sun hiusten kasvaa, anna sun hymyn valaista koko maailma. Mä odotan täällä sivussa että näkisin sut taas.

[/quote]

naiselle vai mieheelle? paikkakunta? tv. eräs M

[/quote]

Samaa pohdin.

Vierailija
133/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero, Eero, mä tunnen läsnäolosiaina kun ollaan samassa paikassa. Ja saan myös sut hämmentyneeksi. Tiedän, että meistä ei varmaan koskaan tule mitään, mutta salaperäisen ihana olet silti. Melkein annoit kerran jo pikkusormen, mutta omatuntosi kai kolkutti.

Hymyillään, kun tavataan.<3

Vierailija
134/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:58"]

M olet mielessäni. Kunpa joskus vielä kohtaisimme. Olet hauska, fiksu ja yleisesti ottaen vain ihana.

[/quote]

Onko M mies vai nainen?

[/quote]

M on mies.

Vierailija
135/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. Kirjoita mulle jotain, ihan mitä tahansa.

Vierailija
136/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tavattais taas pian, ikävöin sitä kiihkeän uteliasta katsekontaktia... J.H.T .. <3

Vierailija
137/9334 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 00:41"]

Kunpa tavattais taas pian, ikävöin sitä kiihkeän uteliasta katsekontaktia... J.H.T .. <3

[/quote]

se sama kiihkeän utelias katsekontakti oli tarkoitettu kymmenille tuhansille muillekin...

Vierailija
138/9334 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sua mielestäni SP, vaikka kuinka yritän. Vihaan sua sen paskamaisen tempun takia. Ja silti Rakastan sua siitäkin huolimatta. Mulla ei oo koskaa ollu niin hyvä olla, ku sun vieressä sain ne pienet hetket viettää. Toivottavasti näkisin sut vielä joskus. Se taitaa kuitenkin olla toiveunta joka tekee mut hulluksi...

Vierailija
139/9334 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.R aina kun Nähdään huomaan että tunnet vieläkin samoin. Niin minäkin. Olemme kolme vuotta odottaneet, montako vielä jaksamme? Voi kun hoitaisit terveytesi kuntoon niin aikamme yhdessä voisi alkaa nopeammin. Rakastan sua silti aina. T. M

Vierailija
140/9334 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikesta. Me oltiin kuin paita ja perse, me ymmärrettiin toisiamme, naurettiin pikkuriidoille, seikkailtiin luonnossa, harrastettiin seksiä joka tuntu jokakerta vaan paremmalta ja juteltiin loputtomasti syvällisiä tai vähemmän syvällisiä. Mä tiedän että sä rakastat mua koska sanoit sen kun nähtiin viimeksi, mutta mä mokasin-ja pahasti, joten sun täytyy varmaan pitää itsestäsi huolta, saada ajatukset muualle ja unohtaa mut jotta pärjäät. Haluun kaikkee hyvää sulle... tän kirjoitin tänne koska mulla ei oo sun uutta numeroo. Se on (kai) hyvä juttu koska soittelisin sulle muuten varmaan kokoajan. Toivottavasti annat mulle joskus anteeksi. I love you S.N

Ketju on lukittu.