Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Tunnuit alusta asti niin tutulle ja kysyin jossain vaiheessa, että oletko sä mun mieheni. Muistatko? Nyt olen seonnut jo sen verta pahasti, että kuvittelen sut miehekseni. Rakas virtuaalimieheni! ♥
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:30"]
Tarkottaako seksihulluus sitä että haluaa seksiä jatkuvasti eri ihmisten kanssa?
[/quote]
Voi olla joittenkin kohdalla.Mulla se kohdistuu kumppaniin ja on sitä, että haluan ajoittain paljon seksiä ja roikun himoissani toisessa. Se ei välttämättä ole kivaa, jos ei itse tykkää kiimaisesta kähminnästä ja ehdottelusta milloin missäkin
[/quote]
Et sä mua koskaan ole kähminyt tai mitään ehdotellut.
[/quote]
No saanko?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:29"]
Tarkottaako seksihulluus sitä että haluaa seksiä jatkuvasti eri ihmisten kanssa?
[/quote]
Voi olla joittenkin kohdalla.Mulla se kohdistuu kumppaniin ja on sitä, että haluan ajoittain paljon seksiä ja roikun himoissani toisessa. Se ei välttämättä ole kivaa, jos ei itse tykkää kiimaisesta kähminnästä ja ehdottelusta milloin missäkin
[/quote]
[/quote]
No saanko?
[/quote]
miten sä sen tekisit? Peukuttamalla tätä postausta vai?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No saanko?
[/quote]
[/quote]
tahtoo sanoa että aika virtuaalista on todellisuutemme.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No saanko?
[/quote]
[/quote]
Vaikka mielessä, jos ei muuta...vai tuleeko päivä, jona voin kähmiä livenä?
Anteeksi, etten jaksanut tänään hymyillä tai vastata katseisiisi. Hämmennyn omista tunteistani sinua kohtaan enkä siinä tilanteessa halunnut, että keskittymiseni itse asiaan herpaantuu. Vaikutit vähän ärsyyntyneeltä, kun lähdit. Kyllä minä sinusta pidän edelleen. En vain oikein tiedä, miten kanssasi pitäisi toimia.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:41"]
Anteeksi, etten jaksanut tänään hymyillä tai vastata katseisiisi. Hämmennyn omista tunteistani sinua kohtaan enkä siinä tilanteessa halunnut, että keskittymiseni itse asiaan herpaantuu. Vaikutit vähän ärsyyntyneeltä, kun lähdit. Kyllä minä sinusta pidän edelleen. En vain oikein tiedä, miten kanssasi pitäisi toimia.
[/quote]
Tämä sopisi niin minun elämääni, mutta en ole ollut tänään missään. Harmi. :(
Haaveilen, että voisin kietoa käteni ympärillesi ja painaa pääni sinua vasten. Nuuhkia ihoasi, kaulaasi. Painaa kasvoni vasten poskeasi ja tuntea ihosi.
Voi kun uskaltaisitkin tehdä minulle tuon kaiken turhia kyselemättä...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:50"]
Haaveilen, että voisin kietoa käteni ympärillesi ja painaa pääni sinua vasten. Nuuhkia ihoasi, kaulaasi. Painaa kasvoni vasten poskeasi ja tuntea ihosi.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:50"]Haaveilen, että voisin kietoa käteni ympärillesi ja painaa pääni sinua vasten. Nuuhkia ihoasi, kaulaasi. Painaa kasvoni vasten poskeasi ja tuntea ihosi.
[/quote]
Ja nukkua yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:50"]Haaveilen, että voisin kietoa käteni ympärillesi ja painaa pääni sinua vasten. Nuuhkia ihoasi, kaulaasi. Painaa kasvoni vasten poskeasi ja tuntea ihosi. [/quote] Ja nukkua yhdessä.
[/quote]
Niin, lusikassa. Tuntea sun lämmön ja hengityksen.
Ihanat vaaleat pilvet
liukuvat taivaalla.
Hiljaa ja lumoavasti
laulaa ulappa.
Aaltojen hyväilystä
hiekka on väsynyt.
Tulisit aivan hiljaa,
tulisit juuri nyt
Saima Harmaja
Ja kovenevan kalusi liukuvan sisääni ja käsiesi puristavan rintojani...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:50"]Haaveilen, että voisin kietoa käteni ympärillesi ja painaa pääni sinua vasten. Nuuhkia ihoasi, kaulaasi. Painaa kasvoni vasten poskeasi ja tuntea ihosi. [/quote] Ja nukkua yhdessä.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:59"]
Ja kovenevan kalusi liukuvan sisääni ja käsiesi puristavan rintojani...
Ymmmh... ja jalkojeni kietoutuvan ympärillesi ja kehojemme liikkuvan yhteen toisiaan varoen tunnustellen...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:57"]
Ihanat vaaleat pilvet
liukuvat taivaalla.
Hiljaa ja lumoavasti
laulaa ulappa.
Aaltojen hyväilystä
hiekka on väsynyt.
Tulisit aivan hiljaa,
tulisit juuri nyt
Saima Harmaja
[/quote]
Niin koskettava. Alkaa itkettää..
Voi luoja miten moninainen ja ihana olet. <3
Mitenköhän mä saisin selville onko sulla jotain tunteita, kun kumpikaan ei voi sanoa mitään? :( Ymmärrän kyllä että sun on vaikea sanoa mitään työn takia, mutta en minäkään uskalla kun pelkään että nolaan itseni.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:17"]
Äskeisiin viesteihin liittyen: Miksi ette sitten voi nähdä kasvotusten?
[/quote]
Samaa mietin.