Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
9301/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit avannut suusi ja kertonut ettet haluakaan lapsia ENNEN kun tulin raskaaksi. Ja nyt sitten vaadit aborttia... kusipää!!!!!!!

Vierailija
9302/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:01"]

[quote author="hihhuli" time="30.01.2015 klo 23:54"]

Maailma on täynnä mielenkiintoisia ihmisiä ja sinä olet yksi heistä. Ja kuitenkaan et.

Voisin yrittää unohtaa sinut, mutta tiedän, että kaipaisin sinua niin kauan kuin olen olemassa, kuten kaipasin ennen kohtaamistamme.

Olemme saman kolikon kaksi puolta. Olit tuttu, ennen kuin tapasin sinut.

Tiedän, että sinäkin tunnet sen siteen, joka on välillämme halki aikojen ja maailmojen.

Otathan minua kädestä, kuten otit unessani kauan sitten?

[/quote]

unessa on helppo ottaa kädestä. siellä onnistuu mikä vaan.

[/quote]

Olimme unessa kuin yhtä. Kaikki oli täydellistä. Sitä unta elän nyt todeksi. Hehkuit lämpöä vierelläni, ja kun jouduin herätessäni eroamaan sinusta, lupasit, että kohtaamme vielä. Minulle jäi kalvava ikävä ja arkitodellisuutta oli pitkään vaikea elää ilman sinua. Oli tappava rakastaa eniten ihmistä, jonka oli kohdannut unessa ja joka tuntui todemmalta kuin lähellä olevat fyysiset ihmiset. Ikävöin sinua pitkään tuon unen jälkeen ja nyt kohtasin sinut. Näitkö samaa unta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9303/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 00:01"]

[quote author="hihhuli" time="30.01.2015 klo 23:54"]

Maailma on täynnä mielenkiintoisia ihmisiä ja sinä olet yksi heistä. Ja kuitenkaan et.

Voisin yrittää unohtaa sinut, mutta tiedän, että kaipaisin sinua niin kauan kuin olen olemassa, kuten kaipasin ennen kohtaamistamme.

Olemme saman kolikon kaksi puolta. Olit tuttu, ennen kuin tapasin sinut.

Tiedän, että sinäkin tunnet sen siteen, joka on välillämme halki aikojen ja maailmojen.

Otathan minua kädestä, kuten otit unessani kauan sitten?

[/quote]

unessa on helppo ottaa kädestä. siellä onnistuu mikä vaan.

[/quote]

Olimme unessa kuin yhtä. Kaikki oli täydellistä. Sitä unta elän nyt todeksi. Hehkuit lämpöä vierelläni, ja kun jouduin herätessäni eroamaan sinusta, lupasit, että kohtaamme vielä. Minulle jäi kalvava ikävä ja arkitodellisuutta oli pitkään vaikea elää ilman sinua. Oli tappava rakastaa eniten ihmistä, jonka oli kohdannut unessa ja joka tuntui todemmalta kuin lähellä olevat fyysiset ihmiset. Ikävöin sinua pitkään tuon unen jälkeen ja nyt kohtasin sinut. Näitkö samaa unta?

[/quote]

Eihän minun tarvitse erota sinusta enää kuten silloin siinä unessa? Lupasit erotessamme unessa, että tulet hakemaan minut luoksesi vielä joskus ja olemme yhdessä. Kysyin erotessamme hädissäni, että milloin, kuinka pian. Mutta et tiennyt. Sinunkin oli vaikea päästää irti minusta. 

Odotin kauan ja sitten vähitellen unohdin. Muistan, kuinka vaikea ajatuksesta sinusta oli luopua ja elää todellista arkea. Nyt sitten ilmestyit, kun en enää uskonut ihmeisiin.

Vierailija
9304/9334 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 07:07"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:12"]Olen tainnut yllättää sinut rohkeudellani ;)
[/quote]No todellakin, se oli kypsästi ja tyylikkäästi toimittu!
[/quote]

Suora ja rehellinen lähestymistapa on ainoa oikea.
[/quote]Samaa mieltä!

Vierailija
9305/9334 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua..rintaa puristaa, kun en voi päästä lähellesi..

Vierailija
9306/9334 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.V. ja A.M. teitä molempia on ikävä. Toista eri tavalla... Toista haluaisin vain helliä fyysisesti ja hieroa selkää kun hän pelaa pleikkaa ja nauraa yhdessä ainakin... Toisen kanssa haluaisin vaan viettää aikaa ja jutella asiat selviksi... ja pyytää oikeasti anteeksi mun viime kertaista. Ikävää, ettei niin varmaan enää tapahdu, koska mun itseluottamus ja ylpeys ei riitä siihen. En halua sanoa ääneen, kuinka kovasti yritän päästä entisistä ajoista eroon ja aloittaa puhtaalta pöydältä, kunnes olen oikeasti mallin mitoissa ulkonäöllisesti. Siis jos jompikumpi teistä ajatuksissani olevista henkilöistä luet tämän, koita ymmärtää, että yritän muuttua paremmaksi ja vasta sitten otan yhteyttä sinuun, kun uskon, etten ainakaan tulisi torjutuksi ja saisit olla ylpeä minusta. Ehkä silloin kelpaisin sulle pitemmäksikin aikaa? Toisaalta on mahdollista, etten enää ikinä ota yhteyttä kumpaankaan, jos en vieläkään ole saanut itseluottamustani kerättyä tarpeeksi (vaikka olisinkin mallin mitoissa) tai jos sinä siihen mennessä oletkin jo löytänyt uuden. En halua häiritä sinun onneasi palauttamalla menneet mieleen. Toivon silti, että muistelette molemmat jätkät meidän yhteisiä hetkiämme hyvällä ja ehkä niistä jotain oppikin. Pääpointti on se, että te molemmat ansaitsette vain parasta! Molemmat miehet hyviä, mutta eri tavoilla. Vaikea vaan valita toinen, etenkin kun molemmat ovat vähän "kauas" jääneet.Ja ymmärrän, että vakavassa suhteessa ei voisi olla vain "puoleksi".
Kolmas jota ajattelen, J.H. ja neljäs O.K. Teille haluaisin sanoa, sori jos /kun johdin teitä harhaan tai aiheutin pettymyksen. En enää ota teihin yhteyttä, vaikka mielellään seuraankin, mitä teille kuuluu. On ihme, että me edes lähennyimme sillä tavalla, emmehän me ole mitenkään samanlaisia... Toivottavasti ette tuomitse minua ja luule kuitenkaan tietävänne minua, koska ette kuitenkaan voi tietää, koska tunnemme niin pintapuolisesti. Tai luule, etten välittäisi teistä. Kyllä minä tosiaankin välitän teistä molemmista. Ja teitä molempia haluaisin mielellään höylätä, ehkä sitten kun olen tarpeeksi itsevarma ja päässyt tosiaan niihin mallinmittoihin... (Huokaus). :P

Viides henkilö jota olen ajatellut ja omistanut sulle jopa yhden biisin radiosta... E.M. Olet minun vuosien takainen ihastus. Näimme toisemme vilaukselta parkkipaikalla ennen joulua. Se hetki pysäytti maailmani kokonaan... Olin niin suu auki, että hyvä kun sain mentyä auton sisään, kun olisin sen sijaan niin halunnut syöksyä halaamaan sinua ja juttelemaan kanssasi, nauraa yhdessä, tuumia miten eri suuntiin elämä meidät veikään sieltä lääkiksen valmennuskurssilta, mutta kuinka hyvältä hän yhä näyttää. (Hänen näkemisensä vilaukselta oli se varsinainen moottori mun elämäntapamuutokseenkin... ) Haluaisin hänen tietävän, että kunnioitan häntä yhä ja toivon, että meidän polkumme vielä tässä elämässä kohtaavat, vaikkeivät ehkä seksuaalisissa merkeissä, koska en usko riittäväni hänelle.

Monta miestä mielessä, mutta silti päällimmäisenä tosiaan J.V.ja A.M.
Ps. I.K. kuulin, että erositte. Tapaisin sinut nyt enemmän kuin mielellään.;)

Vierailija
9307/9334 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että näin mielettömästi voi rakastua johonkin...

Vierailija
9308/9334 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:45"]En tiennyt, että näin mielettömästi voi rakastua johonkin...
[/quote]

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
9309/9334 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku "miehistä" sattuu löytämään sisäisen selkärankansa sopii tulla selvittämään asiat. Puhumalla. Perkele.

Vierailija
9310/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palautti mullekin merkittävän unen lopun tajuntaan. Me vedettiin toisiamme puoleemme kuin magneetit ja meissä virtasi sama sähkö. Olin eksyksissä ja sä otit suojaan. Oltiin yhtä avaruudessa.

Vierailija
9311/9334 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:41"]

Your soulmate makes you feel entirely whole, healed and intact, like no piece is missing from the puzzle. A life partner, on the other hand, can be a great supporter and long-time companion, but is limited in his or her capacity to enrich your spirit.

M, olet minulle palapelin puuttuva pala.

[/quote]

Sielunkumppanit saattavat kohdata toisensa muustakin syystä kuin muodostaakseen parisuhteen. Esimerkiksi oppiakseen toisiltaan jotain/opettaakseen toisilleen, saadakseen aikaan jotain suurta yhdessä, ystävystyäkseen jne. 

[/quote]

Kokeeko ei parisuhdemielessä kohdattua sielunkumppania kohtaan jonkinlaista platonista ihastumisen tunnetta? Vaikka olisi siis samaa sukupuolta? (ja ois mielestään hetero) Mua jäi vaivaamaan tuo "saadakseen aikaan jotain suurta yhdessä" sillä olemme oudon platonisen ihastukseni kanssa samalla alalla. (toisaalta ollaan kyllä samanikäisiäkin, joten ei tuo ystävyystarkoituskaan ois outo) Oon vaan säikähtänyt tunteitani, käyttäydyn ujosti, joten en usko että saan koskaan tutustuttua ko. ihmiseen. Oon silti aika varma että tuolla ihmisellä on jotain tunteita mua kohtaan, jotenkin vaan vaistoan sen katseesta. Minusta tuntuu että sekin on säikähtänyt tätä, sillä normaalisti se on rohkea ja sosiaalinen, mutta katsoessaan mua kahdenkesken silmiin katseessa on ujoutta ja epävarmuutta(vaikka hymyilisikin) ja se on paljon syvempi katse kuin miten tämä ihminen katsoo suuremmassa porukassa ihmisiä (muakin) Silloin aina ihan lyhyen hetken tuntuu kuin voisi lukea tuon ihmisen ajatukset/tunteet. Outoa tässä on vielä se että pari kertaa olen päässyt ihastumisen tunteista lähes eroon, ja sitten ne saattaa syttyä yhtäkkiä hetkessä uudestaan.

Vierailija
9312/9334 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

häirikölle tiedoksi; mitä mieltä olet vaikkapa triple h sta? ihan vaikka elekielenä.

nyt ilmeisesti jotkut saavat parkaista vai?

Vierailija
9313/9334 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:41"]

Sydämeeni sattuu. Kuin ikuinen yö olisi laskeutunut sieluni ylle. Aurinkoni on poissa.

[/quote]Milloin aurinkosi laski?

Vierailija
9314/9334 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin seksiviestitellä sun kanssa, mutta pelkään että se ei johda hyvään. Mutta silti taidan laittaa ainakin jotain viestiä ja odotan vastausta taas innolla ;)

Vierailija
9315/9334 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina K. Meni taas pasmat aivan sekaisin kun sinut näin. Kuinka kukaan voikaan olla noin mahottoman kaunis nainen <3

M.P

Vierailija
9316/9334 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kanssasi ja toivon että huomaisit minut ja ihastuisit minuun niinkuin minä olen sinuun :)

A♥J

Vierailija
9317/9334 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä mä haluan elämältä. Kaipaisin vapautta mutta en tahdo satuttaa. Tahtoisin tehdä kaiken uudestaan edes kerran mutta kaikki on liian täydellistä enkä pysty sanomaan mitään. Kaikki on liian valmista ja se ahdistaa. Haluaisin aikaa ja tilaa.

Vierailija
9318/9334 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saan sinusta tyttöystävän, ihana A.N.! 

Olen vähän rakastunut sinuun.

Vierailija
9319/9334 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.V miksi?

Vierailija
9320/9334 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:22"]Mä en halua olla sun kaveri. Siksi en "ehdi" vastata sun viesteihin kuin pitkällä viiveellä lyhyesti. Mä säälin sua niin paljon etten raaski sanoa sulle tätä päin naamaa vaan toivon, että tajuaisit tämän itse. Säilyttäisit arvokkuutesi.
[/quote]tunne on molemminpuolinen

Ketju on lukittu.