Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:50"]Olispa ihanaa saada olla jonkun ihanan tunteiden myllerryksen kohde. Sen kun saisi kokea edes kerran niin voisikin vaikka jo kuolla pois :)
[/quote]
mahtaa nämä joilla täällä tunteet myllertää olla naisia, ei miehet ole tuollaisia höpsöjä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:50"]Olispa ihanaa saada olla jonkun ihanan tunteiden myllerryksen kohde. Sen kun saisi kokea edes kerran niin voisikin vaikka jo kuolla pois :) [/quote] mahtaa nämä joilla täällä tunteet myllertää olla naisia, ei miehet ole tuollaisia höpsöjä.
[/quote]
Luulet vaan, ei miehet tuo sitä esille. Kyllä minulla on ollut niin paska olo ihastumisesta ja siitä seurannut kaikkea oiretta esim. laihtumista, unettomuutta, tunteiden vaihtelua onnesta epätoivoon ja keskittymisvaikeuksia. Enkä ole ikinä tästä kertonut kellekään. Kyllähän se tietenkin helpottais, jos osais puhua tunteista.
T:mies
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:00"]
[/quote] Olipa hyvät sanat.
[/quote]
Valitettavan totta
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:57"]Mitä haluaisit minun tekevän sinulle?
[/quote]
Ottaisit minut rajusti ja saisit tulemaan monta kertaa
Terveisiä! Huomenna varmaankin kuulen sinusta? On ollut ihan hirvittävä ikävä. Hölmöä, eikö? :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:16"]
Terveisiä! Huomenna varmaankin kuulen sinusta? On ollut ihan hirvittävä ikävä. Hölmöä, eikö? :)
[/quote]
Hei! Näemme huomenna luultavasti ainakin vilaukselta. Minullakin on ollut ikävä, mutta olen yrittänyt puuhailla paljon että se lievenisi edes hieman. Onhan se aika hölmöä. :)
Sä oot niin söpö, että mä voisin ottaa sut lemmikiksi. Laittaisin sulle herkkuruokia, silittelisin ja pitäisin huolta. Joskus veisin narun päässä uloskin. :)
olen surullinen eikä linulla ole ketään. hyvästi maailma!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:33"]olen surullinen eikä linulla ole ketään. hyvästi maailma!
[/quote] ei asiat noin huonosti ole.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:49"]Mikäköhän siinäkin oli että silloin kun meillä olisi ollut mahdollisuus, emme toimineet. Vaikka minä olisin kyllä halunnut. Muistan kun katsoin häntä silmiin ja mietin että miksei hän pyydä mua yöksi viereensä.
[/quote]
Mikä meitä vielä estää?
[/quote] Hän ei halua minua enää.
Mä höpöttelin sulle kaikkee, mut koin ettei sua kiinnosta kun pullosi. En ole pitänyt yhteyttä. Olen aika surullinen. Tykkäsin susta. Hyvää yötä. Voi hyvin. Älä kuole.
Tuo tunne on,
levottoman vallaton,
ei sitä pysty raapimaan,
niistä kumpikaan,
ne rakastuu eikä niiden auta muu,
kun katsoo silmiin vaan,
nyt sydän kallellaan.
Kylläpä voi oikeasti harmittaa kun missasin tänään niin hyvän tilaisuuden jutella sulle hetken kahden. Ja seuraava tilaisuus tulee varmaan tällä menolla joskus ensi syksynä tai jotain...
Rakastan sua varmasti aina. Me ei vaan ollu tarkotettu yhteen tässä elämässä kai. A.J Hki t.J
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:33"]
olen surullinen eikä linulla ole ketään. hyvästi maailma!
[/quote]
älä luovuta! halaus!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 19:57"]Mitä haluaisit minun tekevän sinulle?
[/quote] halailla alasti peiton alla. Tuntea toisen iho, tuoksu ja lämpö.