Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
8961/9334 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee ulkomaille, J. Mä kaipaan sua.

Vierailija
8962/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yksipuolista rakkautta ikävämpää asiaa maailmassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8963/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:21"]Hävitin taas kännykkäni asuntooni, voisitko soittaa minulle?
[/quote] oi tää oli niin ihana. <3

Vierailija
8964/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin oven sulle mun sydämeen hetkellä jolloin mua oli kohdeltu väärin. Tunsit kutsun, mutta nyt en enää saa ovea suljettua.

Vierailija
8965/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:36"]Onko yksipuolista rakkautta ikävämpää asiaa maailmassa?
[/quote] En tiedä, mä en osaa rakastaa yksipuolisesti. Tunteet vaan kuihtuu, jos en huomaa toisessa samoja tunteita.

Vierailija
8966/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T, olet viehättävä ja haluttava, mutta kiireet lastesi harrastusten kanssa, miehesi kanssa ja pian alkava kesäloma aiheuttavat sen, että en tarvitse nähdä sinua töissä pitkään aikaan. Helpotus, sillä olisi piinaavaa nähdä sinua ja tuntea se, mitä tunnen.

Vierailija
8967/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia, söpöjen asioiden kuvia.

Vierailija
8968/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että et ole enkeli.

Vierailija
8969/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kapasiteettini on kasvanut tänä keväänä enemmän kuin aikoihin. Ei se kivutta tapahdu, ei.

Vierailija
8970/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:48"]Tiedän kyllä että et ole enkeli.
[/quote] No en todellakaan. :D

Vierailija
8971/9334 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:47"]T, olet viehättävä ja haluttava, mutta kiireet lastesi harrastusten kanssa, miehesi kanssa ja pian alkava kesäloma aiheuttavat sen, että en tarvitse nähdä sinua töissä pitkään aikaan. Helpotus, sillä olisi piinaavaa nähdä sinua ja tuntea se, mitä tunnen.
[/quote] Samat tunteet, mutta M-miehestä..

Vierailija
8972/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"]

Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa.

Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki?

En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea.

[/quote]Saisiko vähän vinkkiä kenelle/millaiselle ihmiselle kirjoitit? Mitä tapahtuisi jos saisit tietää hänen ajattelevan samoin?

[/quote]

Kirjoitin työkaverilleni.

En tiedä, mitä tapahtuisi, jos saisin tietää hänen ajattelevan samalla tavalla. Olen huikean ihastunut siihen naiseen, ja osa minusta haluaisi ottaa hänestä vain kiinni ja olla hänen lähellään ilman sen erityisempiä taka-ajatuksia. Haluaisin suudella hänen kaulaansa ja silittää hänen hiuksiaan ja niskaansa, tuntea hänen lämpönsä. Pyytää häntä kertomaan itsestään kaiken, sitten kuunnella ja katsella häntä.

En osaa selittää sitä, mikä hänessä kiehtoo. Kaikki, ehkä, koska en haluaisi mitään hänessä muuttaakaan. Tunnen myös, että me sopisimme hänen kanssaan hyvin yhteen. En osaa selittää sitäkään, mihin tuo tunne perustuu, mutta intuitiivisesti tunnen, kuinka olisin tuntenut hänet aina. Ja kuitenkin haluan tietää hänestä koko ajan enemmän. Ymmärrän, että hän on jollakin erikoisella tavalla aivan ainutlaatuinen.

Toisaalta oma tilanteeni on sellainen, että en voi tehdä minkäänlaisia liikkeitä. Enkä edes uskaltaisi tehdä, koska en varmuudella tiedä, mitä hän ajattelee. Omat ajatukseni näkyvät luultavasti metrien päähän ja kaikille, koska pokerinaamani on niin huono. Eli varmaan hän jollakin tasolla tietää näistä ajatuksistani. Ja luulen, että hänkin on jossakin mielessä kiinnostunut minusta. Ystävänä vai jonakin muuna, sitä en tiedä.

Enintään ystävinä meidän on kai lopulta pysyttäväkin, koska en voi lyödä rikki omaa ja läheisteni elämää vain omien itsekkäiden syideni takia. Kaikki asiat elämässäni ovat täydellisemmin, kuin olisin koskaan osannut toivoa. Enkä usko, että elämäni muita asioita voi sovittaa yhteen työkaverini kanssa millään tavalla. 

Silti löydän itseni jatkuvasti kelailemasta samoja asioita. Järki sanoo, että olisi parasta pitää yhteyttä niin vähän kuin mahdollista, mutta siihen en kykene. Kidutan mieluummin itseäni hänen seurassaan. Hän on ainutlaatuinen, ja vetää minua puoleensa suunnattomalla voimalla, vaikka tästä ei koskaan mitään sen enempää taida tullakaan. 
[/quote]

Ihanasti kirjoitettu. Kuvauksen perusteella voisit olla mies, jota kaipaan. Olen huomannut jotain katseistasi, mutta en ole varma mitä ne tarkoittavat. Useinkin menen hyvin hämilleni. Tämä johtuu siitä, että olen sinuun aivan tolkuttomasti ihastunut. Ajatukseni ovat hyvinkin ristiriitaisia, koska ajattelen, että olet nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että en voi ajatella niin sinusta kuin ajattelen. Kuitenkin haluaisin selvyyden tähän tilanteeseen, lähinnä siihen, kuvittelenko kaiken?

Vaikka tekstisi tuntuikin sopivan tilanteeseemme, haluaisin tietää paremmin. Uskaltaisitko paljastaa vielä jotain enemmän, jotta tietäisimme kirjoittelemmeko "oikeille" henkilöille?

Vierailija
8973/9334 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että kuinka tarkkaan "arvaat" ajatukseni, onko se kuin suora lähetys? Aika pelottava ajatus. Kaikkea ei tarvitsisi tietää.

Vierailija
8974/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"]

Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa.

Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki?

En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea.

[/quote]Saisiko vähän vinkkiä kenelle/millaiselle ihmiselle kirjoitit? Mitä tapahtuisi jos saisit tietää hänen ajattelevan samoin?

[/quote]

Kirjoitin työkaverilleni.

En tiedä, mitä tapahtuisi, jos saisin tietää hänen ajattelevan samalla tavalla. Olen huikean ihastunut siihen naiseen, ja osa minusta haluaisi ottaa hänestä vain kiinni ja olla hänen lähellään ilman sen erityisempiä taka-ajatuksia. Haluaisin suudella hänen kaulaansa ja silittää hänen hiuksiaan ja niskaansa, tuntea hänen lämpönsä. Pyytää häntä kertomaan itsestään kaiken, sitten kuunnella ja katsella häntä.

En osaa selittää sitä, mikä hänessä kiehtoo. Kaikki, ehkä, koska en haluaisi mitään hänessä muuttaakaan. Tunnen myös, että me sopisimme hänen kanssaan hyvin yhteen. En osaa selittää sitäkään, mihin tuo tunne perustuu, mutta intuitiivisesti tunnen, kuinka olisin tuntenut hänet aina. Ja kuitenkin haluan tietää hänestä koko ajan enemmän. Ymmärrän, että hän on jollakin erikoisella tavalla aivan ainutlaatuinen.

Toisaalta oma tilanteeni on sellainen, että en voi tehdä minkäänlaisia liikkeitä. Enkä edes uskaltaisi tehdä, koska en varmuudella tiedä, mitä hän ajattelee. Omat ajatukseni näkyvät luultavasti metrien päähän ja kaikille, koska pokerinaamani on niin huono. Eli varmaan hän jollakin tasolla tietää näistä ajatuksistani. Ja luulen, että hänkin on jossakin mielessä kiinnostunut minusta. Ystävänä vai jonakin muuna, sitä en tiedä.

Enintään ystävinä meidän on kai lopulta pysyttäväkin, koska en voi lyödä rikki omaa ja läheisteni elämää vain omien itsekkäiden syideni takia. Kaikki asiat elämässäni ovat täydellisemmin, kuin olisin koskaan osannut toivoa. Enkä usko, että elämäni muita asioita voi sovittaa yhteen työkaverini kanssa millään tavalla. 

Silti löydän itseni jatkuvasti kelailemasta samoja asioita. Järki sanoo, että olisi parasta pitää yhteyttä niin vähän kuin mahdollista, mutta siihen en kykene. Kidutan mieluummin itseäni hänen seurassaan. Hän on ainutlaatuinen, ja vetää minua puoleensa suunnattomalla voimalla, vaikka tästä ei koskaan mitään sen enempää taida tullakaan. 

[/quote]

Oletko sä itsekin nainen?

[/quote]

En.

Vierailija
8975/9334 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet elämälläsi konkreettisesti osoittanut olevasi hirveän paljon huonompi ihminen, puoliso ja vanhempi kuin minä. Jos olisit kunnon ihminen, häpeäisit sitä miten olet yrittänyt minua polkea, ja olisit korjannut asian jo ajat sitten. Sen sijaan ainoa mitä osaat on väkivalta: yrität polkea minua lisää. Tämä kertoo sinusta paljon sellaista, mikä toki näkyy kaikessa muussakin: että mitään myönteistä kehitystä ei ole sinussa tapahtunut; että olet onneton; että olet ihmisenä kieroutunut sadisti joka ei pyri parempaan. Mitään sen pahempaa ei ihminen voi olla.

Vierailija
8976/9334 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:00"]Menkää nyt jo vittuun sen J:nne kanssa.
[/quote]
Joo nyt hemmetti jos ei uskalla muuta kuin sen yhden jiin laittaa niin vittu perustakaa nyt ihan oma ketju sille jiille!

Vierailija
8977/9334 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se täällä huuteli sutta. Susi tuli jo. Nyt näppis laulamaan, jos on asiaa.

Vierailija
8978/9334 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tänään on se haastattelu ja esiintymiskoe. Toivota mulle onnea, mä haluun sen paikan!

Vierailija
8979/9334 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:03"]A, tykkään susta niin paljon, ihan liikaa, mutta en vaan osaa näyttää sitä sulle. Oon ihan jumissa näiden tunteiden kanssa, kun en ole varma mitä sä tunnet :( [/quote] Meneekö miehelle? [/quote] Yep, ei ollu mun kirjoittama mut vois hyvinki olla. [/quote] Oispa naiselle :/

[/quote]

Voisin kirjoittaa samoin naiselle, A:lle.

Vierailija
8980/9334 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 20:03"]A, tykkään susta niin paljon, ihan liikaa, mutta en vaan osaa näyttää sitä sulle. Oon ihan jumissa näiden tunteiden kanssa, kun en ole varma mitä sä tunnet :( [/quote] Meneekö miehelle? [/quote] Yep, ei ollu mun kirjoittama mut vois hyvinki olla. [/quote] Oispa naiselle :/

[/quote]

Voisin kirjoittaa samoin naiselle, A:lle.
[/quote]
Oletko mies?

Ketju on lukittu.