Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Sun katse väkijoukossa ja hymysi, kun katseemme kohtasi. Se nopea spontaani halaus (vai kestikö se kauan.) Se katse halauksen jälkeen.... se palaa mieleen aina välillä. Vaikka olemme nähneet ihan muutaman kerran, sussa on jotain mikä jää mieleen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:20"]
Tää on mun mahalle. Voi kun tulisit taas normaaliksi. Tänäänkin niin kipeä olit taas. En tiiä mitä sun kans vois tehä?
[/quote]
Örtyvä suolisto? Valuuko sullakin kaikki ruoka läpi ihan noin vain?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:20"]
Tää on mun mahalle. Voi kun tulisit taas normaaliksi. Tänäänkin niin kipeä olit taas. En tiiä mitä sun kans vois tehä?
[/quote]
Örtyvä suolisto? Valuuko sullakin kaikki ruoka läpi ihan noin vain?
[/quote]Ärtyvä suoli varmaan. Mutta ei valu...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:14"]
Mihin sä oot kadonnut, kun ei näy vilaustakaan?
[/quote] Täällähän minä. Miten menee?
[/quote]
Alkaa olla jo vähän ikävä, voitais törmätä joku päivä.
[/quote] Sopii hyvin.
[/quote]
Tämä sopimus toimi aika hyvin :D Törmättiin heti seuraavana päivänä täysin yllättäen joissain ihan muualla kuin muuten törmäillään. Mutta tiedätkö mitä? Se ei auttanut yhtään, tuli vaan enemmän ikävä :(
niin, miltä se on mahtanut naisesta tuntua joulukuun puolivälissä sydän karrella olo? siis ihan oman leikkinsä takia?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:28"]
Mietin vieläkin välillä, että tunnistitko minut tosiaan silloin tästä ketjusta. Tiedätkö nyt mitä ajattelen sinusta, oletko ihan varma, että se olin minä? Silti sinulle jutteleminen ei ole vieläkään vaikeaa tai vaivaannuttavaa, enkä silloin ikinä mieti tuota. Hassua. On ikävä.
[/quote]
Tarkoitatko sitä kertaa kun ajattelit "ääneen"?
tar
Mitäs sulle nykyään kuuluu, V.S? Ei olla nähty aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:30"]
Mietin vieläkin välillä, että tunnistitko minut tosiaan silloin tästä ketjusta. Tiedätkö nyt mitä ajattelen sinusta, oletko ihan varma, että se olin minä? Silti sinulle jutteleminen ei ole vieläkään vaikeaa tai vaivaannuttavaa, enkä silloin ikinä mieti tuota. Hassua. On ikävä.
[/quote]
Tämäkin käy liian monelle... mitenkäs töissä menee?
[/quote]
En ole vielä työelämässä. Mutta uskon kyllä, että tämä ketju aiheuttaa muillekin kuin minulle hämäriä tuntemuksia. Ehkä se silti auttaa kun saa purkaa itseään johonkin. Nyt tosin toivon, että olisin tehnyt sen vähemmän tunnistettavasti. Ehkä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:28"]
[/quote]
Tarkoitatko sitä kertaa kun ajattelit "ääneen"?
tar
[/quote]
Tämä ei soita mitään kelloja, joten tuskinpa.
Tajusin just että sä oot ihan oikeesti tykännyt musta. <3
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:31"]Terveiset sille pitkätukkaiselle remonttimiehelle tähän samaan toimitaloon, saisinpa tehdä sulle kaiken mitä haluan. [/quote] Ollankohan me samassa paikassa töissä? Pitkätukkainen remonttimies sai myös omn huomioni tänään...
[/quote]
Kuule sama juttu mullakin. Mutta minäpäs pääsin pikkuisen hipaisemaan sen peppua. Näki, kun livoin huuliani ja iskin silmää.
Olet paskin naapuri mitä voi olemassa olla. Kiero ässävikainen pikku paskiainen. Mee hoitoon!
Olen niin yksin.
Kunpa voisit puhua, silittää, olla kanssani.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:58"]
Olen niin yksin.
Kunpa voisit puhua, silittää, olla kanssani.
[/quote] Voi pientä, halaan sua mielessäni. Lähetä mulle viesti jos haluat.
Ihmeellistä, miten joku ennestään vieras, ihan eri "kuvioissa" oleva ihminen, voi tuntua niiin tutulta. On vaan niin hyvä olla hänen seurassaan. Ei tarvitse esittää mitään, voi puhua niinkuin asiat on. Tai vaan olla, puhumatta mitään. Paljon samanlaisia elämänkokemuksia ja arvoja. Mutta mikä ihmeellisintä, se tuttuuden tunne. Ei vaan voi sanoa sitä ääneen, pitää olla kuin ei mitään olisikaan. Kunpa joskus sen voisi sanoa. Kunpa joskus voitaisiin olla ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:15"]
Ihmeellistä, miten joku ennestään vieras, ihan eri "kuvioissa" oleva ihminen, voi tuntua niiin tutulta. On vaan niin hyvä olla hänen seurassaan. Ei tarvitse esittää mitään, voi puhua niinkuin asiat on. Tai vaan olla, puhumatta mitään. Paljon samanlaisia elämänkokemuksia ja arvoja. Mutta mikä ihmeellisintä, se tuttuuden tunne. Ei vaan voi sanoa sitä ääneen, pitää olla kuin ei mitään olisikaan. Kunpa joskus sen voisi sanoa. Kunpa joskus voitaisiin olla ystäviä.
[/quote]
Selvästi sun sielunkumppani. Rohkene vaan tutustua, sellaiseen törmää harvoin ja sitä ei kannata päästää käsistä.
[/quote]
Miksei voi sanoa ääneen?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:18"]
[/quote]
Selvästi sun sielunkumppani. Rohkene vaan tutustua, sellaiseen törmää harvoin ja sitä ei kannata päästää käsistä.
[/quote]
Pitäisi saada ensin joku vinkki tai vihje toiselta osapuolelta. En halua, että kukaan ahdistuu takiani. Olen aika varovainen näissä. Mutta en muista tällaista elämässäni tapahtuneen montaa kertaa. Vaikka aika paljon on ihmisiä tullut tavattua.
Vaistonvarassa. Toivon että ajattelet että on toivoa.