Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:56"]Kauniita unia, oman kullan kuvia.
[/quote]Öitä, uniötököitä..
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:35"]
Mut miksette tutustuis paremmin. Mä alan nyt teidän parittajaks M ja A. Ootteko molemmat naisia vai nainen ja mies?
[/quote] A, vastaa sinä. Alkoi jännittää. M
[/quote
mun sydän kuuluu toiselle kirjaimelle.
A
[/quote]
Mille kirjaimelle?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:35"] Mut miksette tutustuis paremmin. Mä alan nyt teidän parittajaks M ja A. Ootteko molemmat naisia vai nainen ja mies? [/quote] A, vastaa sinä. Alkoi jännittää. M [/quote mun sydän kuuluu toiselle kirjaimelle. A [/quote] Mille kirjaimelle?
[/quote]
no sanokaa nyt joku, täällä ihmiset jännittää tätä hommaa! :)
No kun toi A ei vastaa niin tämä A kaipailee H:ta. Tai ainakin miettii silloin tällöin nukkumaan mennessään :)
Kiitos tästä yhteisestä matkasta, joka on ollut mieletön! :) Sanat eivät riitä kertomaan.. Toivon, että matka jatkuu. <3
Pus pus! :) Mulla on taas tää maniavaihe päällä , sorry ihanuus!!
Onko mun aika rauhoittua ja asennoitua toisin? Tulla järkiini ja pyrkiä pääsemään eroon ihastuksen tunteista? Tunteille en valitettavasti voi mitään, mutta voin lopettaa tämän ja hillitä itseni. Niinkö?
Luulin että sä pidit musta. Tänään vaikutti ihan toiselta. Minäkö olinkin niin tyhmä? t. Nainen
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:03"]
Vedä Inka vittu päähän ja pakene vuorille;) kiero valehtelia oot. Pese pillus nii ei miehet sano että maistuu pahalle:) t Jarmo
[/quote]
Pieni aavistus on miksi jäit katkeraksi.
Ymmärrän, että on kyse kokonaisuudesta, eikä yksilöistä. Onko romanttiset tunteeni yhtä yksilö kohtaan väärin?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 02:27"]Hyvää yötä <3...
[/quote]
Tää oli pakko olla mulle!!!! Iiiikkkkk!!! Ihkuu<3
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 02:27"]Hyvää yötä <3...
[/quote]
Tää oli pakko olla mulle!!!! Iiiikkkkk!!! Ihkuu<3
[/quote]ei vaan se oli mulle
Anteeks. Ymmärsin jutun väärin. Olishan mun pitänyt muistaa kokonaisuus ja mitä on kerrottu.
Kiitos, että jaksoit taas ohjata oikealle polulle, kun hairahdin. Hyvää yötä. :)
Tuskin tätä edes luet, mutta olen huomannut tuntevani suurta sielunkumppanuutta sinua kohtaan. Syvää kiintymystä, tykkäämistä, kuinka sen nyt sanoiksi pukisi. Lähelläsi on helppo olla, eikä puheesi käy koskaan pitkästyttäväksi. Näet asiat laajasti, ymmärrät. Ilahdun joka kerta kun näen sinut. Ihailen sinua, ja toivoisin olevani itsekin aikuisena yhtä hieno ihminen. Olisi ihanaa tutustua paremmin ja pitää yhteyttä, mutta en tiedä, koetko minua kohtaan ollenkaan samoin. Tulen joka tapauksessa muistamaan sinut aina, ja olet vaikuttanut minuun enemmän kuin osaat arvatakaan. Kiitos, että olet olemassa.
jos etsit kadonnutta aikaa jotain josta jouduit luopumaan
liian usein huomaat ei se totta ollutkaan
ja joku tuskin tietää mitä etsii vailla määrän päätä harhailee
monen vuoden jälkeen ystävälleen kirjoittaa
ne sanat jotka sanomatta jäivät sanat joita ei kai ollutkaan
sanat jotka pettävät kun niitä tarvitaan
ja minä olen miettinyt jo kauan jotain josta sulle kertoisin
vaikka tuskin muistan enää osoitettakaan
olen hävittänyt kaiken joka sinusta mua muistuttaa
olen myynyt levyt joita silloin kuuntelin
ne levyt usein radiossa soivat tai ne voivat olla muitakin
lähes kaiken sinusta jo melkein unohdin
sinä hymyiletkö vielä sinä suuteletko vielä niin
että suudellessa olin mennä tainnoksiin
ja minä olen olemassa vielä minä vieläkin sua muistelen
vaikka monta vuotta sitten jouduin naimisiin
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:48"] [quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:38"]Uskotko vakavissasi, että meistä voi tulla vielä jotain? Mulle tämä ei ole pelkkää sisarellista rakkautta.. Jos uskot, niin odotan kuinka pitkään tahansa. Jos et, poistun takavasemmalle häiriköimästä. [/quote]Uskon. Miksen uskoisi? [/quote] Sitten joudut kestämään minua..:) [/quote]Kestän sua kuule oikein mielelläni! ;)
[/quote]
Hyvä kuulla. Sama täällä. <3