Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 02:33"]
Rakkaani, kyllähän sä tiedät meidän kuuluvan yhteen. Miksi meiltä puuttuu rohkeus toimia sen mukaan?
[/quote]
Samaa mietin. Tulemme aina kaipaamaan toisiamme, jos joudumme olemaan erossa.
Elämä on halveksua itseään ja maata kaivon pohjalla hievahtamattaJa tietää, että ylhäällä paistaa aurinko
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:36"]Missäs ajattelit stalkata?
[/quote]
Tietenkin siellä missä asut ja jäljestän sinua huomaamattomasti, jos lähdet johonkin. Haittaako se sinua? En tule jos haittaa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:32"]
elämä on laiminlyödä oma onnensa
[/quote]
onni on asenne
Nyt lähetän viestin maailmankaikkeudelle että saisin sinut Rakkaakseni!
Saas nähdä toimiiko tämä :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:36"]
Uu kerro lisää ;)
[/quote]
Kyllä sinä tiedät, jos oot se oikea ;)
T:J
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:45"]:(
[/quote]
Hymyä huuleen kamu <3
Olen ollut ystävä ja kuunnellut huoliasi. Kerrot sen olleen hyödyllistä. Voisitko joskus vuorostasi kuunnella minua, kun on vaikeaa?
Olen kun simpanssi, joka on suljettu kameroilla varustettuun lasikoppiin. Mulla on kivoja pieniä virikkeitä ja tehtäviä ja sitten vaan seurataan, miten fuskaan, pälyilen, hölmöilen, yritän taktikoida :D, valehtelen, "pelaan", päden, olen omahyväinen ja itsekeskeinen, kiukuttelen, raivoan, marttyyroin, Lista on lähes tulkoon loputon. Tätä alkaa olla jo itsekin hauska harhaisena seurata. Kiitos. <3
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:47"]Olen ollut ystävä ja kuunnellut huoliasi. Kerrot sen olleen hyödyllistä. Voisitko joskus vuorostasi kuunnella minua, kun on vaikeaa?
[/quote]
Kuuntelisin sinua ihan milloin vaan jos saisin siihen luvan, olen mielessäni toivonutkin sitä.
Heh, täällä toinenkin J, mies, lueskelee viestejä... Huomenna taas töihin!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:36"]Missäs ajattelit stalkata?
[/quote]
Tietenkin siellä missä asut ja jäljestän sinua huomaamattomasti, jos lähdet johonkin. Haittaako se sinua? En tule jos haittaa.
[/quote]
Jäljestät :D No, varaa hyvät kengät. Näytän sulle rannan, autioituneen.
Rakastan sinua sydän juuria myöten. ♥ Harmi kun en tiedä nimeäsi, niin en voi kirjoittaa sitä tähän.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:36"]
Uu kerro lisää ;)
[/quote]
Kyllä sinä tiedät, jos oot se oikea ;)
T:J
[/quote]
Mistä se pitäisi tietää? Kai nyt vähän voit tilannetta valoittaa?
elämä on laiminlyödä oma onnensa