Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:31"]Sä olit tänään kaunis vaikka näytit aika väsyneeltä. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. [/quote] Ajattelin sinua, enkä saanut unta.
[/quote]
Pelkään kyllä olevani yksin ihastumisen tunteideni kanssa. Ehkä se olisi ihan hyväkin, koska meillä molemmilla on aviomiehet...
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:31"]
Kuulin ajatuksesi, kun viimeksi tapasimme. Sanoit, että rakastat mua. Kuulinko oikein?
[/quote]
Kuuntelit salaa? :) Totta se on. Pelottaa, mutta päätin että otan riskin ja annan tunteiden viedä ja rakastaa.
Mua jännittää niin paljon. Oletkohan sä siellä tänään... :-)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:27"]
Paljonkohan tääkin ketju on jo aiheuttanut mt-hoitajille työtä, kun asiakas ihan sekaisin, onko juuri hänelle kirjoitettu täällä?
[/quote]
Ei kai näitä kukaan tosissaan ota?
[/quote]
You wish... Oletko nähnyt sitä paranoidia hillumista, mitä jatkuvasti käydään Suoli24:n Ikävä-palstalla, jossa suuri osa porukasta kuvittelee rakkaidensa lähettelevän heille salaviestejä?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:39"]Koko keho säteilee ja alavatsassa kihisee halusta kun ajattelen sua..
[/quote]
Sama juttu!
En halua lopettaa ikinä. Tässä on jotakin niin erikoista ja ainutlaatuista että en ole ikinä kokenut tällaista, oletko sinä? Haluan katsoa tämän loppuun asti vaikka tiedän että siinä on riskinsä. Jos sen oven avaa, onko sieltä paluuta? Enkä usko että tässä olisi kyse pelkästä fyysisestä halusta, se on jotakin syvempää. Vaikka moni asia voi olla väärin, tälle selän kääntäminen olisi rikos..
Tämä laulu koskettaa minua tosi paljon, kuuntele sanat loppuun asti..
Odotan vastaustasi
Annoin sinulle linkin. Jos haluat lukea minua, lue sen linkin takaa. Siellä minä olen riisuttuna.
Tykkään kuin hullu puurosta..
Ei perhana taas se palaa pohjaan kun hetkeksi selkänsä kääntää..
MuS mur Mau.
Nuku rauhassa pieni Vilja Eerika.Sinun ei tarvitse enää koskaan tuntea pelkoa ja kipua.Maailma on jälkeesi parempi paikka.Olen syvästi järkyttynyt,edelleen.
Ei se maailma ikävä kyllä siitä sen paremmaksi ole muuttunut. Ihminen ei saa pudotettua veistä kädestään. Aikuiset ihmiset uskovat enemmän koston kuin rakkauden voimaan. Monelle mikään ei ole pyhää. Miten tulevat sukupolvet saavat kaiun pyhästä, hintaa laskemattomasta hyvästä?
Jos me haluamme maailman muuttuvan, meidän pitää olla hetki enemmän hiljaa, meidän pitää ottaa askel lähemmäs toista ihmistä ja meidän pitää muuttaa jotain itsessämme. Jokaisen meistä.
En jaksa J kun kommentoit joka juttuani facebookissa. En voi poistaa sinua kavereista koska olet serkkuni mutta piilotan kaiken jatkossa.
Mulla on sua jo kauhea ikävä, vaikka näin sut eilen. Kamalaa tietää ettei tulla näkemään aikoihin...
Nyt kaikki klikkailee joskus elämässään saamiaan linkkejä nakukuvan toivossa :))
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:39"]En halua lopettaa ikinä. Tässä on jotakin niin erikoista ja ainutlaatuista että en ole ikinä kokenut tällaista, oletko sinä? Haluan katsoa tämän loppuun asti vaikka tiedän että siinä on riskinsä. Jos sen oven avaa, onko sieltä paluuta? Enkä usko että tässä olisi kyse pelkästä fyysisestä halusta, se on jotakin syvempää. Vaikka moni asia voi olla väärin, tälle selän kääntäminen olisi rikos..
Tämä laulu koskettaa minua tosi paljon, kuuntele sanat loppuun asti..
Odotan vastaustasi
[/quote]
Ei sieltä ole paluuta. Tuttu biisi, tullut kuunneltua...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:34"]J, kiitos muistoista, anteeksi mitä tein ja näkemiin, ei varmastikaan nähdä enää.
[/quote]
Saat anteeksi, muttä älä sano 'nähdään', jos emme kerran tapaa enää. Terveisin, J
H, oli ihanaa eilen kanssasi. Nähdäänkö vielä?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:07"]Mulla on sua jo kauhea ikävä, vaikka näin sut eilen. Kamalaa tietää ettei tulla näkemään aikoihin...
[/quote]
Tee asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:34"]J, kiitos muistoista, anteeksi mitä tein ja näkemiin, ei varmastikaan nähdä enää. [/quote] Saat anteeksi, muttä älä sano 'nähdään', jos emme kerran tapaa enää. Terveisin, J
[/quote]
No kuitenkin, emme tapaa ja tuskin edes sanoisimme moi, jos näkisimme toisemme kadulla.
Mulle jäi muistot ihanat, vaikkei tää mennyt unelmien mukaan.
Miksi niiden kolmen sanan sanominen oli niin mahdotonta, miksi sen toteuttaminen oli niin vaikeaa.
Miksi emme osanneet löytää itseämme ajoissa, löytää toisiamme onnen rajoissa?
Tulet elämään sisälläni ikuisesti, tunnen sinun sielusi koskettavan, vaikkemme enää koskaan nää.
Palaisin ajassa sinne missä tarvitsimme toisiamme, tarvitsimme neuvoja, opetuksia. Kertoisin sen mitä ymmärrän nyt, puhuisin siten kuin meidän oli tarkoitettu. Se miten olisimme voineet vaikuttaa jatkumon kulkuun, jää ikuisesti kaivertamaan mieleeni. Se missä olisimme nyt, on vain haaveissani, en lopeta haaveilemista, siellä olen onnellisempi kuin koskaan, sinne palaan päivittäin, se auttaa jaksamaan.
Mulle jäi kaiken kattava muisto. Tuoksusi ihana, kyyneleesi koskettavat, viiniläikät kertomaan tarinaansa. En pese sitä koskaan, En tohdi koskea jotten pilaisi tuoksua, en maistaa jottei suolat liukene. Tiedän ettei ne säily ikuisesti, mutta mulla ei ole muutakaan, kuin ne ja se mitä susta muistan. Olen pahoillani että kadotimme sen mitä olimme voineet olla, toisillemme antaa. Miksi me ei olla enää me...
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:31"]Sä olit tänään kaunis vaikka näytit aika väsyneeltä. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin.
[/quote]
Ajattelin sinua, enkä saanut unta.