Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Onko muilla muuten niin, että kun yrittää lukea tämän keskustelun uusimman sivun, niin se avautuu tyhjänä, minkä takia on mentävä ensin edelliselle sivulle ja sitten painettava 'seuraava sivu', jotta pääsee lukemaan ne uusimmat?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:15"]
Onko muilla muuten niin, että kun yrittää lukea tämän keskustelun uusimman sivun, niin se avautuu tyhjänä, minkä takia on mentävä ensin edelliselle sivulle ja sitten painettava 'seuraava sivu', jotta pääsee lukemaan ne uusimmat?
[/quote]
Johtuu siitä että keskustelusta on modattu pois törkyviestejä, viestimäärälaskuri raksuttaa siis edellä siitä mikä on viestien todellinen määrä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:15"]
[/quote]
joo on, ärsyttävää
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 20:24"]
Voitaiskohan me E olla sielunsisaruksia? Minusta on tuntunut jonkin aikaa siltä, vaikkei edes kunnolla tunneta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/1362053/ketju/uskotteko_sielunsisaruksiin_millaisia_ovat_olleet_
[/quote]
Todennäköisesti :D
t. Suomen Ainoa E
Tyttöni sinisilmä mansikkasuu... Huomenna nähdään. :)
Terveisiä kaikille ihanille eläimille!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:14"]Miks täällä kirjottaa toisilleen jotkut jotka tuntee toisensa? Miksette kirjota vaikka tekstaria tai meiliä? Esim noi M ja A?
[/quote]
no ne ei oikeasti tunne toisiaan...
t. Alkuperäinen A
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:14"]Miks täällä kirjottaa toisilleen jotkut jotka tuntee toisensa? Miksette kirjota vaikka tekstaria tai meiliä? Esim noi M ja A? [/quote] no ne ei oikeasti tunne toisiaan... t. Alkuperäinen A
[/quote]
Näin. Jotenkuten tiedetään vain.
Ja heh, taas sitä ollaan täällä. ;)
t. M
Mut miksette tutustuis paremmin. Mä alan nyt teidän parittajaks M ja A. Ootteko molemmat naisia vai nainen ja mies?
Uskotko vakavissasi, että meistä voi tulla vielä jotain? Mulle tämä ei ole pelkkää sisarellista rakkautta..
Jos uskot, niin odotan kuinka pitkään tahansa. Jos et, poistun takavasemmalle häiriköimästä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:35"]
Mut miksette tutustuis paremmin. Mä alan nyt teidän parittajaks M ja A. Ootteko molemmat naisia vai nainen ja mies?
[/quote] A, vastaa sinä. Alkoi jännittää. M
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:38"]Uskotko vakavissasi, että meistä voi tulla vielä jotain? Mulle tämä ei ole pelkkää sisarellista rakkautta..
Jos uskot, niin odotan kuinka pitkään tahansa. Jos et, poistun takavasemmalle häiriköimästä.
[/quote]Uskon. Miksen uskoisi?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:35"]
[/quote] A, vastaa sinä. Alkoi jännittää. M
[/quote
mun sydän kuuluu toiselle kirjaimelle.
A
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:38"]Uskotko vakavissasi, että meistä voi tulla vielä jotain? Mulle tämä ei ole pelkkää sisarellista rakkautta.. Jos uskot, niin odotan kuinka pitkään tahansa. Jos et, poistun takavasemmalle häiriköimästä. [/quote]Uskon. Miksen uskoisi?
[/quote]
Sitten joudut kestämään minua..:)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:48"]S.
Panisin.
<3 S.
[/quote][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:48"]S.
Panisin.
<3 S.
[/quote]jos oot yks tietty ni panisin takas. Oon niin puutteessa!!! Apua. Ensiapua
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:38"]Uskotko vakavissasi, että meistä voi tulla vielä jotain? Mulle tämä ei ole pelkkää sisarellista rakkautta.. Jos uskot, niin odotan kuinka pitkään tahansa. Jos et, poistun takavasemmalle häiriköimästä. [/quote]Uskon. Miksen uskoisi?
[/quote]
Sitten joudut kestämään minua..:)
[/quote]Kestän sua kuule oikein mielelläni! ;)
Kauniita unia, oman kullan kuvia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:22"]
Haista vittu!
[/quote]
Jos olet eräs tietty ihminen, niin mielelläni haistan. ;-)
[/quote]
mä voin maistaakin. T. Sivusta
[/quote]joo kiitos
Mielellään
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 22:22"]
Haista vittu!
[/quote]
Jos olet eräs tietty ihminen, niin mielelläni haistan. ;-)
[/quote]
mä voin maistaakin. T. Sivusta
[/quote]joo kiitos
Mielellään
[/quote]vaikka en ees varmaan tykkäis. En tykkää nuohoamisesta alapäässä. Kyl se pitää sitä itteään olla
Miks täällä kirjottaa toisilleen jotkut jotka tuntee toisensa? Miksette kirjota vaikka tekstaria tai meiliä? Esim noi M ja A?