Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Olen löytänyt elämäni tarkoituksen syvällisten pohdintojen jälkeen: yleissivistynyt kiinnostus etenkin luonnontieteissä ohjaa aivonystyröjäni onneni perustaan. Yhtälailla sydämeni sykkii sinua kohtaan I, välillä en kykene muuta ajatella kuin sinua ja mitä sulle kuuluu. Opistolla tylsillä luennoilla uppoudun johonkin ihan muuhun kuin itse aiheeseen...
Vuorovaikutussuhteemme ystävinä, omalaatuinen estyneisyyteni(introvertihkömpi luonne) ja nykyinen paikkoja etsivät elämäntilanteemme luovat esteen minun näkökulmastani välillemme. Toisaalta näet minut mahdollisesti ja uskoakseni "vain" ystävänä. Käsityksemme elämänkumppanista voi erota toisistaan: minulle ainakin ystävää läheisempi ihmissuhde, jossa arvostan kokonaisvaltaisesti kumppaniani omassa ainutlaatuisuudessaan ja jonka kanssa haluan elää ja kokea maailmaa yhdessä.
Huolimatta tuntemuksistani, uskon että tapaamisellemme ja ystävyydellämme on, kuten itse olet todennut, jokin merkitys elämissämme. Elämähän on loppujen lopuksi kuin meri: aavaa vapautta silminkantamattomiin, mutta oma pieni aluksemme rajaa mahdollisuudet lähialueelle ja tiettyihin olosuhteisiin. Maanantai-iltapäivää From T to I
Ps. Mahtavaa, että kesä tulee. Nauttikaamme auringonpaisteesta ja lämmöstä itse kukin. Talvella kuulen once again vaikerointiasi kylmästä--silloin tiedän, että olet oma ihana itsesi ja tarvitset lämmintä juotavaa ja juttuseuraa :3
Sori ylempi viesti, mobiililla katos johonkin kappalejako :/
Hei.
Et tunne minua tai edes puhu Suomea, mutta halusin vain sanoa, että rakastan sinua yli kaiken. ♥
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:10"]Hei.
Et tunne minua tai edes puhu Suomea, mutta halusin vain sanoa, että rakastan sinua yli kaiken. ♥
[/quote]
Te kiero myös.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:04"]Up! 4ever
[/quote]
Suosikkini
M21(-93)
HEI. HALUSIN SANOA ETTÄ NÄIN SINUT EILEN ISTUIN VIERESSÄSI KUN KATSOIMME JUHLISSA LÄTKÄÄ MUTTA MINÄ KATSOIN VAAN SINUA
Matti: Mä toivon, että olet onnellinen hänen kanssaan. Mä haluaisin sut, mutta kaikkea ei voi saada mitä haluaa. Mielummin neljä onnellista ja yksi onneton, kuin toisin päin. Sain sut kuitenkin hetkeksi.
Miksi tapasimme 10 vuotta liian myöhään? Mikä tarkoitus silläkin oli?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:04"]Up! 4ever
[/quote]
Suosikkini
M21(-93)
[/quote]
Siis thread :$ ihan mahtavia tekstejä. Keep going :)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 02:00"]Asiat järjestyvät aina:)
[/quote]
<3
Ei meistä koskaan tulisi mitään, tiedän sen jo nyt. Monestakaan syystä. Silti ajattelen sua usein. Älysi, huumorintajusi, persoonasi, kauniit silmäsi ja katseesi ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen. Ja joskus toivon, että voisin viettää kanssasi vaikka vain yhden vuorokauden peiton alla, paossa kaoottista maailmaa. Haave on, haaveeksi jää.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:39"]
Ei meistä koskaan tulisi mitään, tiedän sen jo nyt. Monestakaan syystä. Silti ajattelen sua usein. Älysi, huumorintajusi, persoonasi, kauniit silmäsi ja katseesi ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen. Ja joskus toivon, että voisin viettää kanssasi vaikka vain yhden vuorokauden peiton alla, paossa kaoottista maailmaa. Haave on, haaveeksi jää.
[/quote]
Ei mikään ole mahdotonta.
Uunibanskulle terkkuja ja zemiä! Saa kirjoittaa jos siltä tuntuu. T. M
Tekisi mieli laittaa sulle viesti, mutta se ois jo sun vuoro.
Tuo synkistely satuttaa minua
On ne molemminpuoliset hymyt ja katseet sitä lämpöä. Läheisyys.
Laita vaan viestejä, älä arvo.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:04"]Miksi tapasimme 10 vuotta liian myöhään? Mikä tarkoitus silläkin oli?
[/quote]
Olisiko 10 vuotta aikaisemmin ollut kuitenkaan oikea aika? Ehkä se on nyt
Oli kusipäistä moikata lapsiani, mutta ei minua. Etkö uskalla?
Olen ilmeisesti muuttunut ilmaksi, koska toisellakaan kerralla et "huomannut" minua. Ex-vaimon kanssa kävelitte kadulla vastaan. Vai onko se taas vaimo?
Ole mies, vastaa viestiini puhelimessasi.