Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:09"]
Mua kaduttaa että me edes ikinä tavattiin
[/quote] Miksi?!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 18:41"]
Ihastuminen... ikäeromme... kaikki...
Miksi. Pitipä tulla vaikeaa tästäkin kaikesta...
Haluaisin jutella sinulle, kertoa kaiken. En itsekään haluaisi näitä ajatuksiani ja tunteitani, mutta minkäs teet. Olen mennyttä miestä, jos vaan otat mukaasi. Enkä kerro tätä kevyesti, täällä vain avaudun, jos se vähän auttaisi.
Jos tunnet jotain samaa, sinuakin varmasti ahdistaa. Silti... silti lähestyn, yritän edetä. Tiedän kyllä että jos puhumme asiat läpi ja tunnemme samoin, kaikki muuttuu... ja miten kaikki suhtautuisi meihin. Mutta, kun annan itseni tuntea näin, tunnen olevani elossa. Ja aina kun yritän hillitä itseäni, kärsin... mutta nopeasti taas lipsahdan ja ajattelen sinua... tai hymyilen sinulle, katselen sinua, haaveilen.
Viet kaikki tunteeni ja ajatukseni... ei ihmekkään että väsyttää. Vai tulikohan vain nukuttua liian vähän. ;)
[/quote]
Kiitos Sinulle että kirjoitit tämän. Sait puettua kauniisti ja viisaasti sanoiksi sen, mitä minäkin tällä hetkellä ajattelen yhdestä ihmisestä.
S.
[/quote]
Arvaa kuka kirjoitti... Esitä toive. Etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet.
[/quote]
Paikkakunnan kysyjä en ollut minä. Minun on turha edes yrittää arvata, sillä vaikka ajatukseni on sama kuin sinulla, ajatusteni kohteena on kuitenkin mies.
S.
[/quote]
Olen mies ja alkuperäisen tekstin kirjoittaja. Muitakin tietoja olen jo antanut...
Viskaa nimelläsi tuonne jos uskallat, vastaan jotain takaisin jos...
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:00"]
Voi kun minua harmittaa tämä juttu, kun en ymmärrä sinun käytöstäsi, joka oli niin ristiriitaista, kun otit useaan otteeseen itse yhteyttä ja luulin että olisit halunnut tavata. Mutta sitten et halunnutkaan kun kysyin suoraan. En oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Olitko yhtään kiinnostunut vai vain yksinäinen eros jälkeen? Kun minä en siltikään saa sinua mielestäni. Taisin ihastua sinuun. Voin myöntää sen. Ja tunsin suurta fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan. Olisin halunnut naida sinun kanssasi. Mutta ei sitten harmi. Kun en ymmärrä, niin se jää vaivaamaan. Minullla oli eilen ihan kiva ilta kuitenkin ja tapasin taas outoja tyyppejä, joitten kanssa jatkettiin iltaa tähän saakka. Mutta pyörit silti edelleen minun mielessäni varmaan pitemmän tovin. Miksi ruokit minun kiinnostusta ottamalla yhteyttä ,jollet sitten halunnutkaan. Kiusasit vain, kun taisit tietää että haluan sinua. : ( En osaa mitään enää sanoa, ja olisi kiva jos olisit suoraan sanonut mitä haluat jos halusit jotain. Et antanut minulle mahdollisuutta, et sinäkään ensivaikutelmallisesti kovin hyvää kuvaa antanut. Mutta näin että oot tosi herkkä ja sinun kroppas on ihana. Tykkään just tuollaisista miehistä. J:lle. t. J
[/quote]
Tuskinpa tämä on minulle, tai sitten missasin hetken kun kysyit tapaamista. Olet niin uskomattoman kaunis ja puoleensavetävä että en pysty puhumaan sinulle vakavasti... Piilotan tunteeni huumorin alle... olin kyllä huomaavinani sunkin olevan kiinnostunut, mutta en ole eronnut (ainakaan vielä), muuten varmasti yrittäisin kertoa sinulle kaiken... Yritän jo nyt, mutta aina kun lähestyn sinua, en voi kuin pistää kaiken huumoriksi, pelkkä hymysi sulattaa sydämeni.
Liian vahvat tunteet ennenkuin mitään on edes tapahtunut... hah, ironisesti tunteemmeko ovat tiellämme?
Toinen J, toiselle J:lle, todennäköisesti.
[/quote]
Niin muakin, enemmän kaduttaa se ettei me puhuttu, tai tehty mitään korjataaksemme suuntaa.
Ehkä me vielä voitais koittaa puhua, ajan kanssa.
Jäi niin paska fiilis että oli pakko sanoa hyvästi ja sen jälkeen vielä pahasti.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:09"]Mua kaduttaa että me edes ikinä tavattiin
[/quote]
Tapahtumat valitsee meidät, ei me niitä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:09"]Mua kaduttaa että me edes ikinä tavattiin [/quote] Tapahtumat valitsee meidät, ei me niitä.
[/quote]
Silti, olisi saanut jäädä tapahtumatta
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:25"]
[/quote] Miksi?!
[/quote]
Niinkuin et tietäisi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:09"]Mua kaduttaa että me edes ikinä tavattiin [/quote] Tapahtumat valitsee meidät, ei me niitä.
[/quote]
Silti, olisi saanut jäädä tapahtumatta
[/quote]
Samoissa mietteissä...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"]
[/quote] Miksi?!
[/quote]
Niinkuin et tietäisi.
[/quote] Mä en nyt tajua yhtään..
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:54"]
Sulla on ihana hymy, multa meinasi lähteä jalat alta ;)
[/quote] Sulla ihanampi ja olet muutenkin ihanan oloinen nainen.
[/quote] Antaisin paljon jos saisin viettää kanssasi edes pienen hetken ja jutella. Haluaisin että tiedät miten paljon olen sinua ajatellut. Alan olla kuitenkin niin väsynyt tähän luultavasti yksipuoleiseen tunteiden myllerrykseen että yritän luopua sinusta. Ja hymystäsi. Sen pitäisi olla helppoa koska oikeastaan mitään ei ole koskaan ollutkaan. Miten monta kertaa ollenkaan miettinyt mikä sinussa on se jokin mitä muissa miehissä ei ole.[/quote]
Aikaahan saa järjestettyä. Mutta todellisuudessa... vakavasti puhuminen tunteiden myllertäessä on vaikeaa. Mutta parempi yrittää kuin jäädä katumaan.
Mun mies on J ja olen huolissani kun tämä nousee aina kun en ole hänen kanssaan. J kyllä vaimo rakastaa sinua
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:53"]
[/quote] Miksi?!
[/quote]
Niinkuin et tietäisi.
[/quote]
Useita kertoja tässä ketjussa on eri henkilöt kommentoineet toisilleen mutta huomanneet että vastapuoli ei ollutkaan toivottu. Ilman mitään muita tietoja aika sattumanvaraista ammuntaa tehdä tällaista ketjua.
Huhhuh miten sä himotat mua edelleen!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:53"]
[/quote] Miksi?!
[/quote]
Niinkuin et tietäisi.
[/quote]
Yrittäisit muistaa vähän mitä silloin tapahtui
[/quote]
Useita kertoja tässä ketjussa on eri henkilöt kommentoineet toisilleen mutta huomanneet että vastapuoli ei ollutkaan toivottu. Ilman mitään muita tietoja aika sattumanvaraista ammuntaa tehdä tällaista ketjua.
[/quote]
No mitä sitte? anna niitten yrittää
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:02"]
[/quote]
[/quote]
No mitä sitte? anna niitten yrittää
[/quote]
No toi lainaus onnistukii tosi nappiin
Näen sinut taas torstai-aamuna muutaman sekunnin ajan. Nuo sekunnit ovat minulle tärkeitä..
Astu jo pois tuosta pyörteestä. Aikamoisen saippuakuplan olet puhaltanut. :/
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]Voitin taas. Hihi.
[/quote]
Pöljä