Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Vatsani pohjassa vihloo, jos kuvittelen tämän viestin olevan sinulta minulle.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:05"]
Tiedän, että ei kannata himoita sinua, mutta tiedäthän luonteeni: näet sen silmistäni.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:18"]
Anna anteeksi minulle ...
[/quote] Mistä..?
Kyllähän se on ja kuinka todistamme sen.
Mikä ongelma? Mikä enää esteenä? Voisko jo jotain tapahtua?
Että voikin ihmisellä olla ikävä!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:31"]Vitutus on armoton kun en voi edes puhua kanssasi.
[/quote]
I feel you
Nainen voi olla rohkeampi, kuin mies, vaikka rohkeus usein miehiin liitetäänkin. Olen hyvin rohkea nainen ja ylpeä siitä. Tiedäthän sen?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:18"]
Anna anteeksi minulle ...
[/quote]
Enkö ole kertonut sinulle, että anteeksi saa jos sitä uskaltaa pyytää?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:11"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:44"]Voi itku sua! Mä toivoisin sulle parempaa elämää. [/quote] Millä tavalla parempaa? [/quote] Oppisit näkemään itsesi sellaisena, kuin todella olet. Uskaltaisit uskoa, että kelpaat. Ja ettet olisi oman elämäsi onnellisuuden suurin este. Olet hyvä noin. Oppisit rakastamaan itseäsi niin sinun olisi helpompi myös ottaa rakkautta vastaan. Elämäsi voisi olla niin paljon kauniimpaa ja kukoistavampaa, jos vain uskaltaisit uskoa itseesi vähän enemmän. Ja olla armollisempi itsellesi. Siinä kaikki. [/quote] Millainen mä sitten todella olen? En usko eläväni missään harhakuvitelmissa. [/quote] No olet lähellä täydellistä ja just sopiva sulle. Täydellinen paketti. Vikoinesi kaikkinesi. [/quote] mulle siis!
[/quote] No kiitos kauniista sanoistasi - jos siis ne olisivat minulle. Voisin kyllä uskoa itseeni joissain asioissa enemmän, mutta itseäni osaan kyllä rakastaa. Sinäkin olet kaunis ihminen, kaikin tavoin! Toivottavasti tiedät ja tiedostat sen.
[/quote]
Kiitos :-)
En aina tiedä ja tiedosta, mutta opettelen...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:31"]Vitutus on armoton kun en voi edes puhua kanssasi.
[/quote]
I feel you
[/quote] kenen kanssa haluaisit puhua?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:21"]Kyllähän se on ja kuinka todistamme sen.
[/quote]
En tiedä.
Voi vittu M, en jaksa tuntee ittteeni enää mikskään riippakiveks, johon otetaan yhteyttä jos sattuu oleen tylsää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:50"]
Täytyy keksiä jokin tekosyy jotta voin ottaa yhteyttä sinuun.
[/quote]
Joo! Keksi :) Pian! :)
[/quote]
Heti kun aivot alkavat raksuttaa. :)
[/quote]Kuis raksuttaa? :)
Olet ihana, soitat hyvin kitaraa. Ja minä muutun usein ihan pöllöksi lähelläsi. Enää en muutu, lupaan...
Terveisiä sille miehelle, jonka kanssa oli kiva harrastaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:57"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:11"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:44"]Voi itku sua! Mä toivoisin sulle parempaa elämää. [/quote] Millä tavalla parempaa? [/quote] Oppisit näkemään itsesi sellaisena, kuin todella olet. Uskaltaisit uskoa, että kelpaat. Ja ettet olisi oman elämäsi onnellisuuden suurin este. Olet hyvä noin. Oppisit rakastamaan itseäsi niin sinun olisi helpompi myös ottaa rakkautta vastaan. Elämäsi voisi olla niin paljon kauniimpaa ja kukoistavampaa, jos vain uskaltaisit uskoa itseesi vähän enemmän. Ja olla armollisempi itsellesi. Siinä kaikki. [/quote] Millainen mä sitten todella olen? En usko eläväni missään harhakuvitelmissa. [/quote] No olet lähellä täydellistä ja just sopiva sulle. Täydellinen paketti. Vikoinesi kaikkinesi. [/quote] mulle siis!
[/quote] No kiitos kauniista sanoistasi - jos siis ne olisivat minulle. Voisin kyllä uskoa itseeni joissain asioissa enemmän, mutta itseäni osaan kyllä rakastaa. Sinäkin olet kaunis ihminen, kaikin tavoin! Toivottavasti tiedät ja tiedostat sen.