Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:14"]
Kukakohan tän ketjun on aloittanut. Ei varmaan arvannut että reilussa puolessa vuodessa siihen tulisi yli 7000 viestiä. Suomi on kaipauksen maa.
[/quote]
Minä. Olen seurannut ketjua lähes päivittäin siitä lähtien kun aloitin sen, ja olet aivan oikeassa, en olisi koskaan uskonut tämän jatkuvan näin pitkään. Hymyilyttää aina nähdä tämä ja itsekin puran tunteitani tänne silloin tällöin. :)
t. ap, usko tai älä
[/quote] Minä aloin seuraamaan tätä vasta tammikuussa erinäisistä syistä ;)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:14"]
Kukakohan tän ketjun on aloittanut. Ei varmaan arvannut että reilussa puolessa vuodessa siihen tulisi yli 7000 viestiä. Suomi on kaipauksen maa.
[/quote]
Minä. Olen seurannut ketjua lähes päivittäin siitä lähtien kun aloitin sen, ja olet aivan oikeassa, en olisi koskaan uskonut tämän jatkuvan näin pitkään. Hymyilyttää aina nähdä tämä ja itsekin puran tunteitani tänne silloin tällöin. :)
t. ap, usko tai älä
[/quote]Kiitos AP! Tää ketju on parhautta av:lla!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:34"]
Sun soitot ovat ihania, oon aivan heikkona ääneesi.
[/quote]
kenelle?
[/quote]
Tamperelaiselle miehelle. Syy kaipauksen tunnustamiseen täällä silkka romanttisuus...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:14"]
[/quote]
t. ap, usko tai älä
[/quote] Mä olen seurannut tätä syyskuusta asti. Ollaan varmaan sunkin kanssa siis kirjoiteltu monta kertaa. Kiitos kun aloitit ketjun ihana ap.
L, välillä ajattelen että rakastan, välillä että tästä ei tule mitään. Miksi sekoitat pääni näin? Nytkin ikävä. Olisitpa täällä...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:14"]
[/quote]
t. ap, usko tai älä
[/quote] Minä aloin seuraamaan tätä vasta tammikuussa erinäisistä syistä ;)
[/quote] Aloitko sinäkin? ;)
Kiitos kiitoksista, ihania olette ja teidän ansiostanne tämä ketju elää kun tänne kirjoittelette. :) ap
Ootko täällä T? Oot mun mielessä :)
Saat mun sukat pyörimään. Tuu mun lähelle ja pussaa mua.
Mä olen niin kiintynyt suhun. Tai mielikuvaan sinusta. Miten vaan.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:08"]
Mä olen niin kiintynyt suhun. Tai mielikuvaan sinusta. Miten vaan.
[/quote]
Samat sanat. Toivottavasti nähdään pian.
Suukotan sut uneen mielessäni.
Tämä ketju ei kuitenkaan aina ollut yhtä ihana. Joskus helmikuussa tänne alkoi pesiytyä kyynisiä trolleja pilamaan kauniit viestketjut. Toivottavasti ketju on taas elvytetty kauniille ajatuksille, sillä niitä me tässä maailmassa tarvitsemme.
Ärsyttävintä täällä on ne pitkien ketjujen lainailijat ja itsensä kanssa kirjoittelijat. Kauniit viestit on ihania.
Olen miettinyt sinua ja sitä iltaa kohtuuttoman paljon. Jotenkin päädyin jopa tänne Vauva-palstalle, mikä on aika epätodennäköistä!
Ylitin varmaan jonkun rajan, mitä ei olis pitänyt. En kuitenkaan lopulta ole kovin pahoillani. Sinussa on jotakin, mikä kiinnostaa minua ihmisenä ja kaverina. Haluan tuntea sinut paremmin.
Olet aamulla ensimmäisenä mielessäni.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:23"]Olen miettinyt sinua ja sitä iltaa kohtuuttoman paljon. Jotenkin päädyin jopa tänne Vauva-palstalle, mikä on aika epätodennäköistä!
Ylitin varmaan jonkun rajan, mitä ei olis pitänyt. En kuitenkaan lopulta ole kovin pahoillani. Sinussa on jotakin, mikä kiinnostaa minua ihmisenä ja kaverina. Haluan tuntea sinut paremmin.
[/quote] Ehdoton komppaus tälle.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:28"]Olet aamulla ensimmäisenä mielessäni.
[/quote] Huomenta :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 08:23"]Olen miettinyt sinua ja sitä iltaa kohtuuttoman paljon. Jotenkin päädyin jopa tänne Vauva-palstalle, mikä on aika epätodennäköistä! Ylitin varmaan jonkun rajan, mitä ei olis pitänyt. En kuitenkaan lopulta ole kovin pahoillani. Sinussa on jotakin, mikä kiinnostaa minua ihmisenä ja kaverina. Haluan tuntea sinut paremmin. [/quote] Ehdoton komppaus tälle.
[/quote]
Kerro lisää! ;)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:35"]
Päivän tunnetila?
[/quote]
hyvä tuuli, intohimo, ärsytys, raivo, turhautuminen, tylsyys, tasaisuus, ikävä. Tässä järjestyksessä.