Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:31"]Hajoan tähän ikävään. Miksi me nähdään nykyään vain kerran kuussa?
[/quote]
Niin ja vaan auton ikkunasta moikaten. Sniif.
H Lohjalta, en tunne sinua, mutta olemme kohdanneet työpisteelläsi. En usko, että muistat minua, mutta minulle jäit mieleen, hyvällä tavalla. Sinussa on jotakin, joka vetää minua aivan sanoin kuvaamattomalla tavalla puoleen! Ajattelen sinua usein. M
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:31"]Onkohan sulla ikävä mua? Mulla on sua, vaikka ei saisi.
[/quote] Mulla on kova ikävä sua. Vaikkei saisi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:31"]
Onkohan sulla ikävä mua? Mulla on sua, vaikka ei saisi.
[/quote]
On. Oon meinannut kirjoittaa sulle jo pari kertaa mailinkin viimeisen kahden viikon aikana, toisella kerralla kirjoitin sen jo valmiiksi, mutta tulin järkiini ja en lähettänyt
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:31"]
[/quote]Olis kiva nähdä taas...
Kauhean paljon näet vaivaa takiani. Miksi? En ole sen arvoinen.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:31"]
[/quote]Olis kiva nähdä taas...
[/quote]
Samaa mietin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:02"]Missähän olet tällä hetkellä? Minä tulin juuri saunasta ja ajattelen sinua, kuten joka ilta tai oikeastaan pyörit mielessäni melkein kokoajan.
[/quote]
Mä oon miettinytkin että onkohan sulla sauna :) oot varmaan puhdas nyt :
[/quote]
Nyt on, aina ei ole. Saunapuhdas olen ja ottaisin mielelläni jonkun kainaloon kaveriksi katsomaan telkkaria.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:15"]
Jos jollain on henkilökohtaisia kaunoja mua kohtaan niin sopii tulla selvittämään. Saa soittaa vaikka heti.
[/quote]
Mätkitään toisiamme vaikka pesäpallomailoilla. Mikään ei ole niin vittumaista kuin tuollainen ikuinen kaunojen kanto. Selvitä välisi niinkuin mies naista vastaan!
[/quote]
Mutta ethän sä pysty.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:51"]Haluaisin rehellisiä vastauksia teiltä jotka luette vain tätä ketjua satunnaisesti mutta ette kirjoita: Jos tunnistaisitte varmasti että täällä joku puhuu itsestänne niin mitä ajattelisitte? Nauraisitte? Unohtaisitteko koko ihmisen? nimimerkkillä "Se siitä ystävyydestä sitten.." [/quote]Riippuu tietysti siitä mitä on kirjoitettu. Mistä moinen nimimerkki? Onko itsestäsi kirjoitettu jotain ikävää?
[/quote]
Ei, kun mietin että miten järkevää tänne kirjoittaminen on, että ehkä sillä on pahimmillaan se vaikutus että kirjoituksen kohde alkaa pitää kirjoittajaa lähinnä naurettavana. Onhan tämä palsta muuten vähän erikoisten ihmisten palsta
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:31"] Onkohan sulla ikävä mua? Mulla on sua, vaikka ei saisi. [/quote]Olis kiva nähdä taas... [/quote] Samaa mietin.
[/quote]Nähdään kai ensi viikolla?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:51"]Haluaisin rehellisiä vastauksia teiltä jotka luette vain tätä ketjua satunnaisesti mutta ette kirjoita: Jos tunnistaisitte varmasti että täällä joku puhuu itsestänne niin mitä ajattelisitte? Nauraisitte? Unohtaisitteko koko ihmisen? nimimerkkillä "Se siitä ystävyydestä sitten.." [/quote]Riippuu tietysti siitä mitä on kirjoitettu. Mistä moinen nimimerkki? Onko itsestäsi kirjoitettu jotain ikävää?
[/quote]
Ei, kun mietin että miten järkevää tänne kirjoittaminen on, että ehkä sillä on pahimmillaan se vaikutus että kirjoituksen kohde alkaa pitää kirjoittajaa lähinnä naurettavana. Onhan tämä palsta muuten vähän erikoisten ihmisten palsta
[/quote]
Ei tässä järkeä olekaan mutta ei missään muussakaan. Enää.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:45"]
Hyvää yötä ihana J ❤
[/quote]Onko J mies vai nainen?
Olen pahoillani kohtuuttomasta kiukuttelustani. Pyrit auttamaan ja otan asiat henkilökohtaisesti. Kiitos, että jaksat minua. Kohtaamisesi tuottaa sykähdyttävää iloa, raivoa, onnea, kiukkua, hämmennnystä. Uskon, että pystyn avaamaan turraksi puutuneen sydämeni uudelleen pettymysten ja hakuammuntojen jälkeen. Nostamaan syvimmät tunteeni esille ja rakastamaan sinua yhtä intohiomoisesti kuin ennen. Kunpa voisimme olla kuten muut rakastavaiset, esillä yhdessä, fyysisesti lähekkäin. ♥
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:53"]Olen pahoillani kohtuuttomasta kiukuttelustani. Pyrit auttamaan ja otan asiat henkilökohtaisesti. Kiitos, että jaksat minua. Kohtaamisesi tuottaa sykähdyttävää iloa, raivoa, onnea, kiukkua, hämmennnystä. Uskon, että pystyn avaamaan turraksi puutuneen sydämeni uudelleen pettymysten ja hakuammuntojen jälkeen. Nostamaan syvimmät tunteeni esille ja rakastamaan sinua yhtä intohiomoisesti kuin ennen. Kunpa voisimme olla kuten muut rakastavaiset, esillä yhdessä, fyysisesti lähekkäin. ♥
[/quote] niin mutta on meillä sitten kuitenkin jotain mitä monilla ei ole koskaan.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:45"]Hyvää yötä ihana J ❤
[/quote]
Hyvää yötä ♥ Muista levätä ja rentoutua tänä viikonloppuna.
T: J
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 23:45"]
Hyvää yötä ihana J ❤
[/quote]Onko J mies vai nainen?
[/quote]
Hybridi. Ei tiedä itsekään.