Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:22"]
Ajattelen sua nyt. Hyväilen sua ajatuksissani.
[/quote]
Kuka? Laita nimen eka kirjain
[/quote] Naiselta miehelle.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:10"]Susta ei ole kuulunut tänään mitään.... Mä luovutan. En tiedä haluatko sinäkään kuulla enää minusta mitään. Tein sulle eilen selväksi sen, että mitä mä tunnen sua kohtaan, mutta sun tunteet on edelleen mulle arvoitus. En tiedä pelkäätkö vai etkö tosiaan halua kuulla minusta enää mitään, joten jätän sinut nyt rauhaan. Kaikkea hyvää.
[/quote]
Täällä vai muualla? Ei varmaan kannata olla noin kärsimätön, joskus ihmiset jää miettimään asioita eikä vastaus tule pikapostina..? En itsekään odota vastausta noin äkkiä, tässä elämässä olisi kuitenkin ihan mukava.
Aviomiehelleni: en jaksa kohta enää harrastaa seksiä, kun kestät vain max viisi minuuttia. Menee pikku hiljaa maku koko hommasta...
Söpölle neidille kauniita unia ja oman kullan kuvia <3
Toivottavasti tulet yöllä uniini ja saan pitää sinua lähelläni. Ikävöin. Välillä on vaikea uskoa todeksi monen käänteen vuoksi. Tiedän, että ymmärrät. Hyvää yötä. <3
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote]
Koen juuri näin eräästä ihmisestä. Olemme varattuja, kivittäkää vaan, työkavererita ja ikäeroakin on hiukan. Mutta jotain erikoista tässä on, enkä halua luopua siitä, vaikka tässä aikamoisia riskejä onkin. Kaipaan lähellesi, haluaisin tutustua paremmin. Tunnen sellaista sielujen sympatiaa, että harvoin tulee vastaan.
[/quote]
Oletko mies vai nainen, jälkimmäisen viestin kirjoittaja?
[/quote]
Nainen. Vähän epäilen, että tuskinpa täällä miehiä käy.
Vanha mies, sun takia elän haavemaailmassa liian usein :(
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote]
Koen juuri näin eräästä ihmisestä. Olemme varattuja, kivittäkää vaan, työkavererita ja ikäeroakin on hiukan. Mutta jotain erikoista tässä on, enkä halua luopua siitä, vaikka tässä aikamoisia riskejä onkin. Kaipaan lähellesi, haluaisin tutustua paremmin. Tunnen sellaista sielujen sympatiaa, että harvoin tulee vastaan.
[/quote]
Tämän jälkimmäisen olisin voinut kirjoittaa itsekin. Jotain selittämätöntä kemiaa meillä on, eikä ikä ole kuin numeroita. Jospa vaan uskaltaisi irtautua vanhasta ja heittäytyä. Tai voitaisiin olla edes ystäviä..
[/quote]
Haluaisin olla ystäväsi. Muu ei taida nyt olla mahdollista. Vaikka myönnettävä on, etteivät nämä tuntemukset täysin platonisia ole.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]
Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote]
Oisitpa E
Terveiset sinulle... Kävelit ohitseni kesällä, huomasin sinut, mutta en uskaltanut morjestaa. Tiedän että sulla on huono näkö joten tuskin näkisit edes vaikka olisin metrin päässä. :) jos voisin jotain sinulle sanoa, niin pyytäisin vain anteeksi R
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]
Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta.
[/quote]
Oisitpa E
[/quote]
E olisi voinut samoin kirjoittaa kyllä...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:29"]
Sä oot niin söpö, että mä voisin ottaa sut lemmikiksi. Laittaisin sulle herkkuruokia, silittelisin ja pitäisin huolta. Joskus veisin narun päässä uloskin. :)
[/quote]
Ota kissa! Mutta päästä se vapaana kulkemaan :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 15:28"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"]
[/quote]
Huh, tulipa kuumeinen ja hieman levoton olo tuosta. Olikohan peräti loitsu?
M51
[/quote]
En kirjoittanut tuota tekstiä, mutta olisin sen hyvin voinut tehdäkin eräs viisissäkymmenissä oleva mies mielessäni.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:16"] Sinussa on jo pitkään vetänyt minua puoleensa jokin selittämätön. Kuin jakaisimme ymmärryksen jostakin, olisimme samankaltaisia sieluja. En tiedä, mistä tämä tunne tulee, mutta tunnistan sen olemassaolon. Ja epäilen, että ehkä sinäkin tunnet jotain samantapaista? Tämä tunne saa haluamaan lähellesi, mutta tiedän, ettei se ole mahdollista. Olemmeko kuitenkin liian erilaisia? Silti en halua kuvitella elämää ilman sinua, vaikka niinhän minä tälläkin hetkellä elän, ilman sinua. En silti pysty päästämään irti ajatuksesta sinusta. [/quote] Oisitpa E [/quote] E olisi voinut samoin kirjoittaa kyllä...
[/quote]
Milleköhän kirjaimelle se E ois kirjoittanut? :)
Käyttäydyit todella suloisesti viimeksi, kun tavattiin. En tiedä miksi olit niin huolehtivainen, toivoisin, että siksi että sinäkin pidät minusta niinkuin minä pidän sinusta. Ehkä olet yhtä huolehtivainen kaikkia asiakkaitasi kohtaan, mutta minulle tuli ainakin todella erityinen olo viimeksi. Olet komeakin vielä.
Tämä H.V:lle keskisuureen kaupunkiin läntisellä uudellamaalla..
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:48"]
Terveiset sinulle... Kävelit ohitseni kesällä, huomasin sinut, mutta en uskaltanut morjestaa. Tiedän että sulla on huono näkö joten tuskin näkisit edes vaikka olisin metrin päässä. :) jos voisin jotain sinulle sanoa, niin pyytäisin vain anteeksi R
[/quote]
Pyydät anteeksi että kävelit ohi? Kävelikö joku nyt onnensa ohi vai?
Jos jollain on henkilökohtaisia kaunoja mua kohtaan niin sopii tulla selvittämään. Saa soittaa vaikka heti.
Pyytäisin anteeksi tekoani vuosien takaa, 6613.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:14"]
Kiireellä tulin kertomaan, että sainhan mä selville mistä "tunnet" kyseisen kaverin. Oli ainoa asia mikä jäi häiritseen. Eikä asia edelleenkään sinne kuulu. Se oli siinä. Moro!
[/quote]
Kyllä kuuluu jos mun, perheeni tai täysin sivullisten terveys tai jopa henki on uhattuna. Läheltä piti -tilanne on ollut jo >:(
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:22"]
Ajattelen sua nyt. Hyväilen sua ajatuksissani.
[/quote]
Kuka? Laita nimen eka kirjain