Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:10"]
Loppu se pyöriminen
[/quote]
Mun on pakko tehdä piruetteja. Baletti on sellaista.
Millon tulet hoivaamaan ja hellimään söpöliiniäsi?
Pyydäthän mua heti kahville tai minne hyvänsä, kun se on mahdollista? Yritän olla ahdistelematta seksuaalisesti. :)
Kiitos vaan tavara oli hellänä kolme päivää sen jälkeen. Sanoit olevasi puhdas. Halusin kuitenkin varmistaa ja kävin sp-tautitesteissä. Joka tapauksessa ottaisin mielelläni uusiksi mutta selvinpäin, voisi olla vielä mukavampaa.
Pakko myöntää että ihastuin sinuun vähän.
En tiedä pelkäänkö enemmän menettää vai rakastaa, onneks jaksat odottaa♡
Haluaisin kietoutua vasten vartaloasi ja tuntea kuinka olemme yhtä fyysisestikin. Haistella ihoasi, katsoa silmiisi ja suudella sua kevyesti. Antaa ihon viedä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 21:54"]
Hei A, tapahtuko sun mielestä pikkujouluissa jotain vai kuvittelinko kaiken?
[/quote]
En tiedä, mutta ajatukseni ovat olleet aivan sekaisin sen jälkeen...
Olet kaiken muun ohella taitava myös tässä. Sopivasti osaat auttaa avaamaan ovia. Palaan sun luo ajatuksissani pitkin päivää. Tuot läsnäolollasi mulle niin hyvän olon..:) Harmi kun näppäimistössä ei ole sitä sydämen kuvaa...lähetän niitä sulle ajatuksissani. :)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:13"]
J leikit vain kanssani. Älä tee sitä enää. En jaksa leikkiä enkä pelata mitään pelejä.
Ota mut syliin, jos haluat. Jos et, jätä mut rauhaan ole kiltti.
[/quote]
Tajuan ton viestin kirjoittajaa. Miks leikkiä toisilla ihmisillä. Pyörittelen erään kohteen motiiveja tollaseen käytökseen, mut varmuutta en saa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:13"]
J leikit vain kanssani. Älä tee sitä enää. En jaksa leikkiä enkä pelata mitään pelejä.
Ota mut syliin, jos haluat. Jos et, jätä mut rauhaan ole kiltti.
[/quote]
En mä leiki tai pelaa. Olen herrasmies ja hyväkäytöksinen. En tuputa itseäni mutta olen tehnyt selväksi mitä susta ajattelen. Sä tiedät miten muhun saa yhteyttä.
Hyvä vaan että ollaan molemmat varattuja. Muuten pyörisin sun kimpussas kuin herhiläinen, etkä vois muuta kuin juosta karkuun. :)
Näin viime yönä unta että olit mun luona kylässä, keskusteliin kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Alkaa vissiin olla jo ikävä :D Ei olla kyllä moneen viikkoon nähty. Olin jo hetken huolissani että onkohan sulle sattunut jotain, mutta ei sitten onneksi kuitenkaan ilmeisesti. Vielä 1,5 viikkoa. Tosin nähdään ilmeisesti tänä vuonna aika vähän :(
Ehkä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:51"]
Ehkä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...?
[/quote]
:D
Tunnen jo pelisi säännöt. Kun en osoita sinulle kiinnostusta, tekisit mitä vain saadaksesi minut. Kun osoitan sinulle kiinnostustani, vetäydyt taaksepäin ja olet etäisempi. Tämä peli on jatkunut jo pitkään ja en jaksa sitä enää. Oletko huomannut, että rakennan omaa elämääni askel askeleelta toiseen suuntaan? Pyrin esittämään sinulle kiinnostustani, mutta ennen kuin huomaatkaan, et ole enää osa elämääni. Jos katsot tarkkaan, voit huomata jo merkkejä siitä.
Ootkos kysellyt Jarmolta töitä? Siis niitä sijaisuuksia? Jarmo ottas mielellään sinut hommiin.
Olen onnellinen, että voidaan edes etänä keskustella ja lähetellä meilejä. Voi kun odotan enemmän... Ikävä.