Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Mä en halua olla sun kaveri. Siksi en "ehdi" vastata sun viesteihin kuin pitkällä viiveellä lyhyesti. Mä säälin sua niin paljon etten raaski sanoa sulle tätä päin naamaa vaan toivon, että tajuaisit tämän itse. Säilyttäisit arvokkuutesi.
Päiväni vieläkin ilmeisesti valaistuu, kun laitat tekstiviestin. En kuitenkaan ole varma, vastaanko sinulle koskaan ja kannattaako meidän enää olla missään tekemisissä. En tiedä, pitäisikö minun puhua suoraan? Mitä edes haluan sanoa? Mitä se muuttaisi? Ei meistä voisi ikinä tulla mitään. Jos olisi voinut, niin se olisi ollut upeaa. Olisit täydentänyt minua ja olisin viimein saanut jälleen kodin, se olisi aina siellä, missä sinäkin. Ja siitä olisi voinut tulla se maailma, johon halusit paeta.
Mutta se ei ole sitä, mitä sinä haluat. Olisinko toisaalta minäkään koskaan halunnut? Olen kävellyt niin monta kertaa pois rakastamani ihmisen luota, että en enää muuta osaa tehdäkään. Tein sen jo unessanikin. Ehkä jonkun kohdalla minun ei tarvitse kävellä pois, mutta se et ole sinä.
Olet minulle enemmän isosisko, kuin biologinen sisareni koskaan. Katson sinua ylöspäin ja seuraan esimerkkiäsi ihan tahtomattanikin. Olet kaikin puolin upea ja ihana ihminen. :)
Rakastuin suhun heti kun kohdattiin...Olet komein mies, jonka olen koskaan tavannut. Voisitko vielä puristaa rintojani kuten silloin joskus? kesä-85
Hirmu ikävä sua, A. Ootkohan säkin miettinyt mua? Onneksi nähdään pian.
Nina <3 niin lähellä niin kaukana
Pyrin oppimaan tottelevaisemmaksi. :D Kiitti mielen piristyksistä.
Tapasin sut vasta eilen, mutta oon jo nyt umpirakastunut suhun. Harmi, että olet poikiin päin.
Jos pyytäisin sinua kahville, lähtisitköhän?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:31"]
Jos pyytäisin sinua kahville, lähtisitköhän?
[/quote]
Omin tämän.
Tottakai! Odotan kovasti, että saisin tutustua suhun paremmin. :)
Jos te eroatte, aion olla kärppänä paikalla ja kaapata sut itselleni. Siihen asti toivon eroanne, mutten tule väliinne. T-miehelle.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:49"]
Sait niin paljon pahaa aikaan, että ihmettelen, kuinka voit elää itsesi kanssa ja nähdä itsesi joka aamu. Miten voit olla vanhempi lapsillesi sen jälkeen, mitä sanoit minun lapsistani. Miten saatoit. Ei, en ole unohtanut yhtään sanaa, jonka olet "ystävyytemme" aikana minulle muotoillut. Itseeni kohdistuvat olisin ehkä voinut antaa anteeksi, en lapsiini. En pysty olemaan lähelläsi, äläkä käännä sitä mielessäsi miksikään positiiviseksi. Olenko hakeutunut seuraasi tai kertonut aikoihin mitään itsestäni ja elämästäni? Joskus otin riskin ja avauduin, koska tunnuit luottamuksen arvoiselta. Vieläkään en ole päässyt yli siitä pahan vyörytyksestä. Olen yhä musertunut kaikesta.
[/quote]Ymmärrätkö, että tuollainen kirjoitus on sadistin märkä uni. En tiedä, millaisen tyypin kanssa olet ollut tekemisissä, mutta kirjoittamastasi päätellen hän vaikuttaa samalla tavalla kieroutuneelta kuin yksi vanha tuttu - tiedä vaikka olisi sama kyseessä :). Sinä yrität vedota viestissäsi henkilön syyllisyydentunteeseen ja jonkinlaiseen kunniallisuuteen, etkä tunnu tajuavan, ettei hänellä sellaisia liene. Kyseessä on täysin rikkinäinen, kroonisen onneton raukka, jolle oma perhe on normaaliuden kulissi ja joka saa ainoan nautintonsa kadehtimiensa, parempaa elämää elävien ihmisten tölvimisestä. Nyt kun sinä selität siinä, että olet loukkaantunut jostain mitä hän on sanonut lapsistasi, voinet odottaa vain lisää solvauksia juuri lapsiisi liittyen. Siinä on hänen elämänsä. Ole vain iloinen, että itselläsi on oikea elämä ja terve tunne-elämä.
Possulle mukavaa ensimmäistä työpäivää huomenna :8)
M, minulla on sinua ikävä. Olit minun ensirakkauteni. Kaipaan kosketustasi, nauruasi, pilkettä kauniissa ruskeissa silmissäsi. Haluaisin halata sinua. Sanoa, että olet minulle edelleen tärkeä ja ajattelen sinua päivittäin.
Haluaisin, että tiedät, kuinka pahoillani olen. Ihan kaikesta. Tein sinua kohtaan niin väärin, ettet voinut antaa anteeksi. Usko pois, en voi antaa sitä itse itsellenikään anteeksi. Se kalvaa, syö elävältä minua joka ikinen päivä.
Toivon sydämestäni, että uusi naisesi on sinulle hyvä ja sinun arvoisesi. Minä en sitä ollut.
Olisi ihanaa, jos näkisin sinut pian, edes hetken aikaa. Tietäisin, että sinulla on kaikki hyvin.
Säilytän yhteisiä muistojamme sydämessäni. Siellä on myös sinulle paikka aina.
Rakkaudella, P
Rakas ystäväni A.
Puolitoista vuotta on mennyt ilman sinua. Syöpä sinut vei, aivan liian aikaisin, 23-vuotiaana. Minusta on käsittämätöntä, että sinun kaltaisesi hyväntahtoinen, auttavainen, elämäniloinen ihminen joutuu lähtemään noin nuorena.
Minulla on sinua kauhea ikävä. Olimme tunteneet lapsista saakka, ja nyt sinua ei enää ole. En voi enää koskaan halata sinua, soittaa sinulle, ottaa kädestä, kuulla nauruasi tai tanssia kanssasi läpi yön nostalgisia kappaleita. Antaisin mitä vain, jos voisin nähdä sinut taas.
Elämä kuljetti meidät kauas toisistamme ennen kuolemaasi. Onnellinen olen kuitenkin siitä, että sain nähdä sinut hiukan ennen kuolemaasi, ehdin kertoa kuinka tärkeä ja rakas minulle olet.
Toivottavasti sinulla on hyvä olla nyt, ilman kipua ja tuskaa.
Tule kummittelemaan joskus. En unohda sinua koskaan. <3
Huomenta kultamuru <3 Tahtoisin hipsiä peittosi alle ja herätellä hellästi. On niin kova ikävä sua. Mahtaakohan tämä haave edes koskaan onnistua? Rakastan sua.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 07:08"]Huomenta kultamuru <3 Tahtoisin hipsiä peittosi alle ja herätellä hellästi. On niin kova ikävä sua. Mahtaakohan tämä haave edes koskaan onnistua? Rakastan sua.
[/quote]
Huomenta rakas <3 Jouduin yksin heräämään ankeaan aamuun. Tulisitko jo huomenna?
Hyvää yötä, elämäni rakkaus ja kauniita unia. Saisinpa kietoa käteni ympärillesi, painautua vasten alastonta vartaloasi, suudella niskaasi ja upottaa kasvoni hiuksiisi. Joka ilta tätä mietin, joka ilta tuijotan ikkunasta pimeyteen - näin vaan ei tule tapahtumaan.
Sä oot mun, kun valot on sammuneet...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:06"]Rakastan sua vaik sä sitä et tajuu... Tahdon kulkee sunkaa loppuelämäni nimittäin oot pastasta mitä mun elämäs on sattunu!❤️
Vähä niinku ois törmänny enkeliin? ❤️❤️❤️❤️ H.S
[/quote] *parasta